14 жовтня 2024 11:55

Іван Перехода, QA Engineer в XSDS

Подавав своє резюме і зі мною зв’язалася Ярослава. Ми домовилися на коротку 15-хвилинну розмову. Я очікував 30 хвилин, але ніхто не приєднався. З мого боку було відправлено два повідомлення з нагадуванням про заплановану зустріч, але відповіді не було. Пізніше вона написала: «Чекала вас у Google Meet. Можливо, у вас не вийшло». Це було для мене несподіванкою, оскільки я точно дотримувався домовленостей.

Ми домовилися перенести зустріч на наступний день у той самий час, але ситуація повторилася — ніхто не з’явився. На вихідних Ярослава пояснила, що в неї були проблеми з інтернетом, проте, як на мене, можна було попередити заздалегідь, використати мобільний інтернет, варіантів зараз безліч. Через це я навіть скасував іншу зустріч для обговорення вакансії. Ми знову домовились на понеділок, але й цього разу вона не з’явилася і не відповідала на повідомлення.

Це насторожує, оскільки подібна поведінка на етапі співбесіди може вказувати на можливі проблеми в організаційних процесах компанії. Сподіваюсь, що я помиляюсь.


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дякую, за оперативність! Ми змогли організувати співбесіду. Хочу відзначити, що зустріч пройшла вчасно та продуктивно.
Приємно знати, що компанія реагує на зворотний зв’язок. Дякую за професійний підхід.

Іване, добрий день!

Дякуємо, що звернули увагу на цей інцидент.
Ми розглянемо детально, що трапилося, та зробимо все, щоб надалі подібних ситуацій не було.
Іноді дійсно можуть бути певні місандестендінги. Проте це точкові виключення із правил.

Будемо раді назначити з вами співбесіду на зручний для вас час. Звісно, якщо це ще актуально для вас.