Було 2 етапа співбесіди, після цього HR менеджер не надає будь які відповіді. Можливо з людиною щосі сталося, але якщо все нормально то це свідчить про низьний рівень рекрутингу в компанії та подальшу деградацію. Радий що не долучився до цієї команди. Будьте обережні.
Всім привіт! Не так давно в компанії відкрилась нова вакансія 2D Material Artist, на яку я відгукнувся з дуже палким бажанням. Зі мною зв’язався HR компанії, щоб домовиться про співбесіду, яку ми одразу ж провели. Співбесіда була структурована, яка пройшла дуже позитивно, що мені дуже сподобалося. В кінці мені запропонували виконати тестове завдання, на що я залюбки погодився. Після того, як я відправив тестове на перевірку, через півгодини мене запитали чи готовий я провести технічну співбесіду після
І все... На цьому все закінчилося.
Можливо комусь це покажеться дивним, але через 2 дня , 3 дня, тиджень я також нічого не написав типу «Що там по моїй кандидатурі?» або ж «То в нас буде технічна співбесіда?» і тп.
Чому не написав? Та незнаю. Можливо розумів, що якщо не пишуть, то значить щось там змінилося і мою кандидатуру вже не розглядають або знайшли кращого спеціаліста.
Вимагати щоб дали фідбек або хоча б причину чому не взяли мене? Також на це не надіявся, бо як показує практика, фідбек рідко хто дає, а причина відмови у багатьох одна й та сама: «не можемо запропонувати роботу», «продовжили працювати з іншим кандидатом» і тд. З часом зрозумів, що потрібно було все ж таки писати і добиватися, щоб дали фідбек, або ж хоча б причину, але мені всерівно не дали б відповідь. Чому? Зараз розкажу)
Пройшло 3 місяці. За ці місяці я трішки виріс, як Material Artist, з’явились нові і кращі роботи, які можна було показати. За цей час вакансія все ще висіла на job-сайтах, але не обновлялася і тут в один прекрасний момент вона стала свіжою, як гарячий пиріжок))) Та й думаю, в мене нові роботи в портфелі, я трішки підтягнув свої вміння, спробую ще раз себе на дану вакансію. Написав HR-у, що так і так, я декілька місяців тому робив тестове, щось можливо не получилося, хотів би спробувати себе ще раз.
І знаєте що мені відповіли?
А нічого. Мене тупо ігнорять
Пройшло ще 2 місяці, ніхто так і не відповідав, вакансія знову обновилася, я відгукнувся ще раз ну і поки тиша)
Такі діла)
Доброго дня Олександре. Нажаль справді обрати для нашої з Вами комунікації телеграм було не дуже вдалою ідеєю. Мені прикро, що наш досвід комунікації був негативним. Дякую за витрачений час і уважність до деталей та процесів компанії. Ми будемо покращувати систему роботи з фідбеками. Вдалих нам всім пошуків.
Работал во Frogwares в течение двух с половиной лет. Это был очень позитивный опыт, который позволил мне стать частью геймдев сообщества. Я пришел с нулевым опытом в IT и с большим желанием учиться. И такую возможность я получил.
Мне невероятно повезло попасть в команду Mission Design, в коллектив, в котором мне были рады помочь, научить и обьяснить. Работать в этой команде было большим удовольствием. В целом, коллектив — это ценное качество Frogwares.
За время работы над несколькими проектами, компания предоставила мне множество возможностей для расширения навыков и знаний, и давала новые обязаности. Я считаю, что возможность расти в компании одна из её самых сильных сторон. Возможно было не только расти в своей сфере, но и, при желании, переходить в другие отеделы.
Без сомнения, эти два года оставили светлые воспоминания и ценный опыт.
Працюю в компанії вже три роки, на позиції Lead concept artist & 2d team. З моменту появи в компанії і до нині відчуваю дуже круту атмосферу та простір для творчості.
Я вважаю, что для концепт артіста Фроги є найкрутішою компанією, оскільки площа для творчості та пропонування ідей нескінченна. Задач концептуальних дуже багато,
від простих драфтів/скетчів до повноцінних кей артів з високою якістю полішингу. Що важливо, вас ніхто не рамкує в ваших обов язках- до прикладу, з часом мене зацікавив лайтинг
і були можливості цьому навчитись, наразі я ще й займаюсь лайтингом, чому нескінченно радий, тому що лайтинг, як на мене, це наступний крок в концепт арті. Якщо у вас є бажання
долучитись до команди професіоналів і виховати в собі професіоналом в майбутньому- долучайтесь до Frogwares
Прийшов у 2017 році без будь-якого досвіду в IT та за цей час пройшов шлях від ком’юніті-менеджера до хед оф паблішингу. Я не розробник, тому мій відгук може і не буде корисним для більшості артистів і програмістів, але у мене особисто лише позитивні відгуки про компанію.
По-перше, тут немає жодних овертаймів і кранчів. По-друге, тут дають свободу рости та робити те, що тобі цікаво. По-третє, тут допомагають та підтримують. У мене тут якось був факап на значну суму, але топ-менеджмент впрягся та вирішив цю проблему. Під час війни тут зберігають зарплату та позицію тим, кого мобілізували до ЗСУ.
Звичайно, за ці 6 років у мене були свої складнощі й конфлікти, але треба вчитися обґрунтовувати свою позицію та не нервувати, коли отримуєш негативний фідбек. Людський фактор бере своє, з обох боків.
Ну і останнє — багато чую від колишніх колег, що тут набагато зрозуміліші пайплайни та процеси, ніж там, де вони зараз працюють.
Мав можливість спілкуватися з Ігорем Одинцем по вакансії продюсера.
Ігор та команда яка проводили інтервʼю були приємними людьми, та початковий процесс найму був організований дуже чітко.
Але будьте готові до того, що тут вірогідно не дадуть вам ні фідбеку, ні остаточної відповіді по результатам співбесіди.
Так, нажаль, трапилося зі мною. Після співбесіди — два тижні відтягування відповіді, а потім — ігнорування та гоустинг.
Я досі не знаю остаточного рішення, але розумію що це була така форма відмови.
Привіт, Дмитре! Дякую за Ваш відгук та оцінку. Я намагаюсь забезпечити якісну та чітку взаємодію з кандидатами, і ваші слова є для мене важливими.
Щодо затримки відповіді та відсутності остаточного рішення, мені прикро та я прошу вибачення за будь-які непорозуміння чи незручності, які це могло викликати. Ми завжди намагаємося покращити наші процеси та взаємодію з кандидатами, і Ваш фідбек буде враховано в цьому процесі.
Радий, що Ви вже знайшли нове місце та запевняю, що ми продовжуємо покращувати наші практики тому відгуки кандидатів є важливою частиною цього процесу.
Гарного дня і до зустрічі в майбутньому!
Работал в компании больше пяти лет.
С 2011 по 2016 год.
Устроился, как синематик артист, потом начал анимировать и делать риги.
А позже стал делать и другие инструменты на пайтоне.
Учился прямо на работе.
Думаю, это одна из самых сильных сторон компании — тебя могут взять без опыта работы.
При мне скриптеры переучивались на программистов, куча сотрудников из разных отделов перешла в моделлеры, тестеры шли в аниматоры, моделлер перешел в аниматоры, тестеры — в геймдизайнеры.
Согласитесь, что это невероятно, если ты очень хочешь, то можешь заниматься тем, что тебе больше нравится. Тебе еще помогут и подскажут.
При мне много кто выучивался здесь, набирался опыта и переходил в лучшие компании.
Например, Денис Ищенко — лид программистов, сейчас лид программистов в RockSteady.
А этот парень вкалывал как дьявол.
Думаю, это почти обязательно, оставаться после работы и учиться дома, если ты пришел без опыта. Я видел очень талантливых людей, которые понимали, что талант еще ничего не значит и ходили на курсы, и работали до поздней ночи. Работали и работали, пока у них не начинало получаться.
Конечно, столько же людей не перешло в лучшие компании. У них или не получалось, или они не хотели, и их уволили.
Второй сильной стороной компании я считаю коллектив. Прожект менеджер Сергей Червоный — отличный человек. У него можно много чему поучиться. Хотя бы — как организовывать свою работу. Лиды QA, концепт артистов, синематиков — приятнейшие в общении люди и большие профессионалы.
Попробуйте потягаться в настольный теннис с Виталей Тетерой, программистом. Или сыграть в настольный футбол два на два против сильнейших мутантов Алексея Сидоренко и Андрея Кавалерова.
Смотрю отзывов не было давно... Но вот решил я оставить оный, ибо состоялась уникальная в своём роде беседа с представителем компании, а именно Tania Usenko.
Итак, откликнулся на вакансию QA.
Ни звонков, ничего, сразу просто тестовое.
Которое предполагает установку десктоп игрушки, кроме того, есть сроки выполнения. Окей. По всем вопросам пишите.
Зашел я в Стим, игрулька стоит 600 грн.
Далее самое интересное, требования для игры есть, ТЗ есть, но... вопросы, что данную игрушку может не потянуть комп соискателя (ну допустим человек не играет, а ему нужны системные требования огого), кроме того платная версия!
Ну ок, делал тестовые, все компании предлагали какой-то билд, либо давали ссылку где взять.
тут же мне дали ответ, мол, а вы купите ну или скачайте (я изначально предусмотрел такой факт, что «крякнутая» версия — это невалидный тест, хоть и нужно было выполнить тест кейсы).
Итог.
Мне приходит сообщение, что уже наняли человека спасибо за внимание. Занавес.
Стоп.
Получается, если бы я начал делать, купил это фигню с рейтингом по IGN 5/10 рассчитывая на какие-то шансы попасть сюда, то получил бы такой ответ спустя время? :)
Спасибо.
Впервые столь неадекватное отношение к соискателю. Именно неадекватное и помноженное на неуважительное.
P.S.
Думал на еб...ом ИТ только шутят, но вот сейчас реально просто слов нету.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
8 відгуків
RSS