13 червня 2023 15:42
Ось вам трошки правди про цю фінтех контору від людини яка пропрацювала там майже 5 років. Отож, почав я працювати в Fondy в жовтні 2017 року і перші 2 роки ця компанія справді була більше про «Тех» ніж про «Фін»: цікаві задачі, можливість професійно розвиватись, відсутність бюрократії і т.д. Але з часом компанія все більше хилилася в сторону «кращих» стандартів в роботі з персоналом фінансових компаній України: велика плинність кадрів, абсолютний ігнор до будь-якого професійного розвитку персоналу, рандомні KPI, виконання яких не залежить від співробітника і ніяк не характеризує результати його роботи. Переломним моментом стало створення позиції комерційного директора. Ось лише деякі показові історії, свідком яких особисто я був під час перебування цієї людини на посаді:
Історія #1: В компанії декілька років на той момент вже працював співробітник А, результатами роботи якого компанія не була задоволена, в свою ж чергу працівник хотів підвищення зп. Як компанія розрулила цю ситуацію? Дуже просто, слідкуйте за руками: співробітнику А пообіцяли виставили індивідуальні KPI і пообіцяли, що якщо він їх виконає протягом 3х місяців, то його залишать в компанії і підвищать йому зп, якщо не виконає, то з ним попрощаються. Здається чесна умова, так? В результаті вийшло ось що: співробітник А успішно виконує KPI протягом першого місяця, потім його переводять в інший департамент з обіцянкою повернути в попередній, якщо «не зайде» і після місяця роботи а новому відділі його звільняють не запропонувавши повернутись в попередній. Шалость удалась)
Історія #2: нова комерційна директорка вирішила впровадити в департаменті саппорту нову програму по роботі з тікетами і чатами, подавши це під тим соусом, що український і європейський департамент потрібно перевести на єдину програму для обробки звернень. Що в результаті? А в результаті була впроваджена програма від якої плюватись 100% користувачів тієї програми. В результаті через рік довелося шукати вже третю програму на заміну впровадженої. І вишенька на цьому торті з гівна: європейський департамент перевели на роботу з тим софтом, який використовувався українським першочергово до будь-яких змін. Гроші витрачено, результату ніякого не досягнено, якість клієнтського обслуговування знижено, комерційному директору — медальку.
Історія #3: тут коротко: комерційний директор наймає 4 нових людей в відділ аккаунт менеджерів, через пару місяців їм кажуть: «ви тепер не аккаунт менеджери, а колл центр. Погоджуйтесь або вимітайтесь.» Троє з 4х «вимелись». Новий відділ створено, плинність кадрів підвищено(це ж добре?), комерційному директору — медальку.
Історія #4: компанія вирішила досить своєрідно привітати співробітників з 2023 роком, а саме: всім співробітникам зрізали накопичену відпустку до максимум 10 днів, звичайно, без компенсації. Тобто працюєш ти такий пару років без відпустки а 2го січня 2023 тобі кажуть, що в тебе не 40 днів відпустки залишилось а 10, take it or leave it так би мовити. З Новим Роком!
Історія #5: залишив її на останок(тут я особисто не був присутнім, але декілька людей підтверджують правдивість цієї історії). До повномасштабного вторгнення в компанії був офіс і за порєбріком, що ще не вирок. Цікаві дії керівництва, коли почалось. Так от в перші дні вторгнення керівництво компанії зібрало свинособачих співробітників і попросило їх записати показне відео для українського офісу, де начебто ті засуджують війну, «вне политики» і тому подібне, щоб не розгойдувати човна, вочевидь на тому етапі вони ще планували зберегти бізнес в рф. Сподіваюсь, ви оцінили ступінь лицемірства такої ініціативи.
І це я ще не описав неодноразові випадки коли комерційна директорка дозволяла собі підвищувати голос у спілкуванні з підлеглими, нецензурну лайку і інші атрибути авторитарного стилю управління.
Висновки: висновки робіть самі.
П.С. зрозуміло, що я не називав імен (крім одного), але якщо хтось з Fondy хоче заперечити щось з вищесказаного, то ласкаво прошу в коменти.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.