Попрацював в компанії майже рік, весь цей час був сповнений цікавими задачамі та челленджами. На кожному кроці підтримувала команда професійних спеціалістів та просто приємних та дружніх людей. Окремо хочу подякувати Богдану — Front-End team lead за досвід яким він зі мною поділився.
Моє резюме на іншому сайті знайшла рекрутер компанії Анастасія та запропогувала позицію Customer Support representative. Етапів співбесіди було три: 1. З рекрутером 2. З тімлідом. 3. Тестове завдання.
Після співбесіди з тімлідом мені скинули невелике тестове завдання, яке я здав у той же день.
Після перевірки завдання дали позитивну відповідь і скинули переліч документів для працевлаштування. На цьому етапі була невилика проблемка, а саме: в мене закінчився термін придатності айді картки. Пояснив за ситуацію Анастасії, мені сказали що компанія готова тиждень почекати і я в швидкоиу порядку побіг оновлювати айді картку. Менше ніж за тиждень мені видали нову айді картку і після цього я вже вступив на позицію Customer Support representative в Fast Corporate. Дуже дякую за розуміння ситуації. Хочу сказати що жодного дня не жалів що попав в цю компанію, тут дуже доброзичливий і веселий колектив та дуже хороші умови праці.
Мене знайшла рекрутер компанії Тетяна та запропонувала позицію Marketing Automation, сказала що інформація з мого LinkedIn профілю повністю збігається з потребами компанії. Вони навіть почекали тиждень з етапами співбесіди, поки я верталась до України.
Позиція в офіс і тільки в Києві і ніяк інакше. Я пройшла 3 співбесіди — рекрутер, тімлід та СМО після чого я отримала тестове завдання на три робочих дні (вони самі так оцінили обсяг робіт). Зазвичай я таких разумників шлю нафіг, що дають тестові на 5 годин і більше, але ж тут логіка твердить ти вже навіть з СМО що в Ізраїлі поспілкувалась і навіть англійською. І позиція в офіс, а це ще спробуй наразі знайти людину, що буде їздити в їх київський офіс. В общєм, свєлась я на виконання тестового. Відправила його їм в зазначений термін.
І що ви думаєте! Мені ще 2 тижня морочили голову святами в Ізраїлі, хворобою СМО, замість якого ЧЕТВЕРТУ співбесіду по ітогам тестового провів сам СЕО, святами в Україні. І ось вони таки спромоглися мені відмовити.
Я не знаю як по факту склалась така ситуація внутрі компаніїї, но виглядає це як кідалово, в результаті якого вони отримали готову стратегію чи хочаб бачення того, що і як треба робить. ФуФуФу вам за таке. Можливо одного дня СЕО чи СМО таки скажуть Всесвіту «Спасибо шо деньгами».
Доброго дня, Ліза.
Дякуємо за ваш відгук. Ми шануємо вашу думку та досвід, і завжди стараємося покращувати наші процеси та комунікацію з кандидатами.
Хочу зазначити, що всі наші вакансії є офісними і вимога наявності кандидата в місті Київ — є обов’язкова, про що вказано у описі вакансії.
Компанія намагається підтримувати співробітників, тому всі державні свята у нас вихідні. Дійсно наш СМО перебуває за кордоном і на той момент був у відпустці у зв’язку із державними святами, тому не вдалось одразу поспілкуватись. Також лікарняні дні є нормальними для будь-якої людини.
Тестове завдання, як і процес співбесід, є стандартним для наших вакансій, і ми розповідаємо про це заздалегідь, щоб кандидат міг прийняти своє рішення щодо участі в процесі відбору.
Також хочу зазначити, що ваше тестове не планувалось і не планується будь-яким чином використовувати в роботі у нашій компанії. Всі тестові завдання є творчими, їх ціллю є перевірка технічних вмінь кандидата.
Під час першого інтерв’ю ви обговорювали з рекрутером наявність тестового завдання, щодо його компенсації не йшла мова, як під час співбесід, так і в процесі виконання.
Після проходження процесу відбору та отримання відмови, ви почали вимагати оплату тестового завдання, або в інакшому разі ви залишите негативний відгук на ДОУ.
Така поведінка не є прийнятною в нашій компанії.
Дякуємо, що звернули увагу на нашу компанію та взяли участь в нашому процесі відбору.
Робив тестове, приїжджав до офісу. В результаті спілкування обірвалося, фідбеку якогось (хоча б короткого «Не підійшов») не отримав. Хоча чітко просив будь-яке рішення озвучити. Нічого в тому, звісно, страшного нема але така неввічливість розчаровує.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук, ми дуже цінуємо вашу думку. Хотіли б зазначити, що ми завжди намагаємося надати конструктивний фідбек нашим кандидатам. Нам дуже шкода, що вам не було надано такого фідбеку після тестового завдання. Ми перевіримо з нашою командою, щоб у майбутньому уникнути подібних непорозумінь. Ще раз дякуємо за ваш час та бажаємо успіхів у вашому пошуку роботи!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
4 відгуки
RSS