Fast Corporation

21...80 спеціалістів
Київ

4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Попрацював в компанії майже рік, весь цей час був сповнений цікавими задачамі та челленджами. На кожному кроці підтримувала команда професійних спеціалістів та просто приємних та дружніх людей. Окремо хочу подякувати Богдану — Front-End team lead за досвід яким він зі мною поділився.

Дякуємо за чудовий час разом! Було приємно та продуктивно працювати з вами. Бажаємо удачі в новому етапі, і сподіваємося на зустрічі у майбутньому.

Моє резюме на іншому сайті знайшла рекрутер компанії Анастасія та запропогувала позицію Customer Support representative. Етапів співбесіди було три: 1. З рекрутером 2. З тімлідом. 3. Тестове завдання.
Після співбесіди з тімлідом мені скинули невелике тестове завдання, яке я здав у той же день.
Після перевірки завдання дали позитивну відповідь і скинули переліч документів для працевлаштування. На цьому етапі була невилика проблемка, а саме: в мене закінчився термін придатності айді картки. Пояснив за ситуацію Анастасії, мені сказали що компанія готова тиждень почекати і я в швидкоиу порядку побіг оновлювати айді картку. Менше ніж за тиждень мені видали нову айді картку і після цього я вже вступив на позицію Customer Support representative в Fast Corporate. Дуже дякую за розуміння ситуації. Хочу сказати що жодного дня не жалів що попав в цю компанію, тут дуже доброзичливий і веселий колектив та дуже хороші умови праці.

Дякуємо за позитивний відгук! Ми раді, що Вам подобається працювати в Fast Corporate. Бажаємо Вам багато успіхів у вашій ролі та задоволення від співпраці з чудовим колективом. Дякуємо ще раз і бажаємо яскравої кар’єри в Fast Corporate!

Мене знайшла рекрутер компанії Тетяна та запропонувала позицію Marketing Automation, сказала що інформація з мого LinkedIn профілю повністю збігається з потребами компанії. Вони навіть почекали тиждень з етапами співбесіди, поки я верталась до України.

Позиція в офіс і тільки в Києві і ніяк інакше. Я пройшла 3 співбесіди — рекрутер, тімлід та СМО після чого я отримала тестове завдання на три робочих дні (вони самі так оцінили обсяг робіт). Зазвичай я таких разумників шлю нафіг, що дають тестові на 5 годин і більше, але ж тут логіка твердить ти вже навіть з СМО що в Ізраїлі поспілкувалась і навіть англійською. І позиція в офіс, а це ще спробуй наразі знайти людину, що буде їздити в їх київський офіс. В общєм, свєлась я на виконання тестового. Відправила його їм в зазначений термін.

І що ви думаєте! Мені ще 2 тижня морочили голову святами в Ізраїлі, хворобою СМО, замість якого ЧЕТВЕРТУ співбесіду по ітогам тестового провів сам СЕО, святами в Україні. І ось вони таки спромоглися мені відмовити.

Я не знаю як по факту склалась така ситуація внутрі компаніїї, но виглядає це як кідалово, в результаті якого вони отримали готову стратегію чи хочаб бачення того, що і як треба робить. ФуФуФу вам за таке. Можливо одного дня СЕО чи СМО таки скажуть Всесвіту «Спасибо шо деньгами».

Підтримали: Руслан Дриф

Доброго дня, Ліза.
Дякуємо за ваш відгук. Ми шануємо вашу думку та досвід, і завжди стараємося покращувати наші процеси та комунікацію з кандидатами.

Хочу зазначити, що всі наші вакансії є офісними і вимога наявності кандидата в місті Київ — є обов’язкова, про що вказано у описі вакансії.

Компанія намагається підтримувати співробітників, тому всі державні свята у нас вихідні. Дійсно наш СМО перебуває за кордоном і на той момент був у відпустці у зв’язку із державними святами, тому не вдалось одразу поспілкуватись. Також лікарняні дні є нормальними для будь-якої людини.

Тестове завдання, як і процес співбесід, є стандартним для наших вакансій, і ми розповідаємо про це заздалегідь, щоб кандидат міг прийняти своє рішення щодо участі в процесі відбору.

Також хочу зазначити, що ваше тестове не планувалось і не планується будь-яким чином використовувати в роботі у нашій компанії. Всі тестові завдання є творчими, їх ціллю є перевірка технічних вмінь кандидата.

Під час першого інтерв’ю ви обговорювали з рекрутером наявність тестового завдання, щодо його компенсації не йшла мова, як під час співбесід, так і в процесі виконання.
Після проходження процесу відбору та отримання відмови, ви почали вимагати оплату тестового завдання, або в інакшому разі ви залишите негативний відгук на ДОУ.
Така поведінка не є прийнятною в нашій компанії.

Дякуємо, що звернули увагу на нашу компанію та взяли участь в нашому процесі відбору.

Робив тестове, приїжджав до офісу. В результаті спілкування обірвалося, фідбеку якогось (хоча б короткого «Не підійшов») не отримав. Хоча чітко просив будь-яке рішення озвучити. Нічого в тому, звісно, страшного нема але така неввічливість розчаровує.

Підтримали: Liza Grudinkina

Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук, ми дуже цінуємо вашу думку. Хотіли б зазначити, що ми завжди намагаємося надати конструктивний фідбек нашим кандидатам. Нам дуже шкода, що вам не було надано такого фідбеку після тестового завдання. Ми перевіримо з нашою командою, щоб у майбутньому уникнути подібних непорозумінь. Ще раз дякуємо за ваш час та бажаємо успіхів у вашому пошуку роботи!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.