3 листопада 2023 16:48

Olha Shapovalova, Recruitment Manager в Navalis Group OÜ

Хочу залишити негативний відгук про спілкування з представниками компанії Fans-CRM.
Зі мною зв’язався тимчасовий рекрутер, який напевно покидає компанію. Що мене здивувало на початку спілкування. Рекрутер запропонувала виконати тестове завдання на позицію Middle Recruiter.
Рекрутер дуже приємна і далі піде мова не про неї. Вона захворіла і попросила передати тестове її колегам.
Я написала по вказаному телеграмм, але на моє здивування ніхто навіть не представився. З ким я спілкуюсь.
Відмінною рисою цих представників спілкування російською мовою.

Зразу скажу, що ця позиція не джуновська.
Тестове завдання досить об’ємне і займає 2 дні, якщо ти ще працюєш.
Зазвичай я не виконую такі тестові завдання з об’єктивних причин:) Але цього разу я вирішила виконати тестове і дочекатись результатів.

Мені відмовили формальним листом в Telegram. Щоб зрозуміти, в чому саме проблема, я запросила більш детальний фідбек, який вказав би на помилки.
До мого здивування, представник компанії відмовився надавати фідбек з тієї причини, що вони, як виявилося, не можуть надати інформацію, бо їх не влаштоує мій бал по тестовому.
Таке враження, що керівник просто розглядає результати не читаючи, як граючи в рулетку, і вирішує, чи підходите ви чи ні.

Компанія, яка вимагає виконати таке об’ємне тестове має надавати фідбек.
Виходячи з результатів спілкування, на думку роботодавця витрачати час на тестове повинен тільки кандидат.
Вони мабуть не того рівня, щоб давати зворотню відповідь по результатам відмови.
Вишенька на торті, компанія ігнорує повідомлення і більше не відповідає.

Знайте, якщо ви виконаєте тестове завдання, то гарантовно на 100% не отримаєте роз’яснень.

Я думала, що такий підхід до рекрутингу вже вимер і більше ніхто себе так не поводить, бо це псує імідж компанії.
Якщо у керівника такий підхід до кандидатів, то я навіть не можу уявити як він себе поводить зі співробітниками.
Успіхів всім, хто ризикне працювати в цій унікальній компанії:)


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Ольга, велике дякую вам за відгук. Розповім свою історію з цією компанією, я працюю у IT рекрутінгу вже більше 10 років. Два дні тому, цей тимчасовий рекрутер з компанії не провевши навіть пре-скріна зі мною одразу відправила, підозрюю це ж тестове, на 2 дня — завдання для міддла чесно кажучі, теж помітила це) Це мене дуже здивувало, тому що зі мною навіть не зробили пре-скрін, але одразу кинули тестове. Я запропонувала рекрутеру поспілкуватися зі мною на 10-15 хвл у гугл міті, перед тим як я зроблю тестове, на що мені відповіли у телеграм що особисто з нею зустріч буде ніякою, бо вона не є співробітником FansCRM, а з другої компанії цього ж керівництва, лише допомогає з підбором. Вперше за свої роки бачу таке ставлення. Тож я вирішила пошукати інфо про цю компанію) Хлопці та дівчата, дякую вам за відгуки, що я не витратила свого часу на таке, відчуття шарашкіної контори.

Дякую за відгук. Можу коротенько підтримати. Отримала повідомлення від ворк.уа про те, що ця компанія запропонувала мені податися на одну з їх вакансій. Вирішила спочатку уточнити одне питання у рекрутера. Написала спочатку одне повідомлення, його прочитали але не відповіли, написала друге, його не прочитали. Дивні процеси в компанії.

Підтримали: Oksana Gordova