FansCRM

21...80 спеціалістів
Дніпро

5 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Очень слабая работа HR отдела, точнее ее нет. Само тестовое очень скучное, вопросы уровня 2+2. Вообще не понимаю почему бы эти вопросы не задать на собеседовании и услышать реальный уровень знаний. Ну да ладно.

Передал тестовое 28.01. HR обещал дать фидбек до 31.01.
Стоит ли говорить, что фидбека не было. Более того, 4.02 напомнил о себе, ребята просто прочитали и проигнорировали сообщение :)

Опыт взаимодействия с компанией крайне негативный. Могу только догадываться какой там беспорядок в работе, если на уровне знакомства с кандидатами уже такой бардак.

Дуже дивно пропонувати тестове, як перший етап найму, навіть без початкового спілкування.з рекрутером.
Привіт, є робота, не хочеш тестове зробити?
Доречі, теж на російській скинули.

Тестове завдання написане російською мовою! Я так розумію і спілкування російською в межах компанії теж толерують. Не забувайте, що однією з причин початку повномасштабної війни — думка путіна, що там де російська мова там росія. Виганяйте все російське з компанії!!

Підтримую попередні коментарі стосовно процесу підбору.

Після виконання тестового завдання зі мною ніхто не зв’язався. Після тижня очікувань я сам поцікавився у рекрутара коли я можу отримати хочаб якусь відповідь, на що мені відповіли що потрібно зачекати ще (наразі пройшов майже місяць :)).

Що до тестового:
По-перше воно було об’ємним. По-друге, включало дивні питання, по типу «зробити аналіз конкурентів», що само по собі окрема велика задача за яку потрібно платити, а не додавати як частину тестового завдання.

Хочу залишити негативний відгук про спілкування з представниками компанії Fans-CRM.
Зі мною зв’язався тимчасовий рекрутер, який напевно покидає компанію. Що мене здивувало на початку спілкування. Рекрутер запропонувала виконати тестове завдання на позицію Middle Recruiter.
Рекрутер дуже приємна і далі піде мова не про неї. Вона захворіла і попросила передати тестове її колегам.
Я написала по вказаному телеграмм, але на моє здивування ніхто навіть не представився. З ким я спілкуюсь.
Відмінною рисою цих представників спілкування російською мовою.

Зразу скажу, що ця позиція не джуновська.
Тестове завдання досить об’ємне і займає 2 дні, якщо ти ще працюєш.
Зазвичай я не виконую такі тестові завдання з об’єктивних причин:) Але цього разу я вирішила виконати тестове і дочекатись результатів.

Мені відмовили формальним листом в Telegram. Щоб зрозуміти, в чому саме проблема, я запросила більш детальний фідбек, який вказав би на помилки.
До мого здивування, представник компанії відмовився надавати фідбек з тієї причини, що вони, як виявилося, не можуть надати інформацію, бо їх не влаштоує мій бал по тестовому.
Таке враження, що керівник просто розглядає результати не читаючи, як граючи в рулетку, і вирішує, чи підходите ви чи ні.

Компанія, яка вимагає виконати таке об’ємне тестове має надавати фідбек.
Виходячи з результатів спілкування, на думку роботодавця витрачати час на тестове повинен тільки кандидат.
Вони мабуть не того рівня, щоб давати зворотню відповідь по результатам відмови.
Вишенька на торті, компанія ігнорує повідомлення і більше не відповідає.

Знайте, якщо ви виконаєте тестове завдання, то гарантовно на 100% не отримаєте роз’яснень.

Я думала, що такий підхід до рекрутингу вже вимер і більше ніхто себе так не поводить, бо це псує імідж компанії.
Якщо у керівника такий підхід до кандидатів, то я навіть не можу уявити як він себе поводить зі співробітниками.
Успіхів всім, хто ризикне працювати в цій унікальній компанії:)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.