18 вересня 2023 15:03
Довго вагалася чи писати цей відгук, але маю застерегти інших QA які наразі шукають працевлаштування. Я не раджу вам компанію Expoplatform і ось чому:
— функціонал платформи складний, місцями нелогічний, вчити і показувати ніхто не буде, все треба засвоювати самотужки
— QA тут не вважаються за людей, поваги і нормального відношення не буде
— документації немає, процеси є в теорії, на практиці ніхто їх не дотримується
— навіть якщо ти правий, ти нікому не зможеш нічого довести
— якщо ти QA, то завжди будеш крайній
— перформанс ревью як процесу не існує
— все будується на особистих відносинах, ніде більше такого не зустрічала
— тебе можуть звільнити просто так (дізнатись причину нереально)
— тебе можуть звільнити поки ти у відпустці
— тобі можуть давати гарний фідбек, але це нічого не означає, тебе у будь який момент можуть звільнити
— тєкучка кадрів нереальна, за той час що я працювала змінилась досить велика частина команди: якщо ти бачиш якісь таски чи баги в джирі, то дуже велика вірогідність що той хто їх заводив вже не працює
— соцпакету немає як явища (зп виплачують і за те подякуйте), ніяких командних онлайн/оффлайн івентів також немає, навчання не компенсується, про страхування навіть не мрійте
— ну і вишенька на торті, мені сьогодні писали розробники щоб я перевірила якийсь баг що на мені (я вже більше місяця там не працюю, а переассайнити мої задачі на когось то мабуть дуже важко) це все що треба знати про організацію процесів в цій компанії.
Вітаю, Катерино!
Насамперед, дякую за відгук на роботу у нашій компанії. Нам дуже прикро, що у тебе залишилось негативне враження про роботу. Але, твій фідбек однозначно допоможе налагодити процеси та допоможе стати краще.
Нажаль, не увесь фідбек відповідає дійсності, тож було б справедливо написати пару слів для розуміння іншої сторони. Насамперед, ми не домовлялися, що ти будеш працювати десь паралельно, так як брали тебе на повний день. По-друге, так, наш продукт дуже багато-функцiональний і про це ми говоримо на самих перших етапах роботи у компанії. І тому ми наймаємо мідлів та синіорів. Але, якщо співробітник і через 9 місяців не справляється, то звичайно, будуть питання.
Так, ми розвиваємося i продовжуємо кожен день втілювати у життя покращення зі сторони продукту та процесів. Тож, нам, справді, дуже шкода, що ми не виправдали очікувань один одного. Але ми щиро тобі бажаємо усього найкращого та професійних подальших успіхів.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.