expla

81...200 спеціалістів
Київ, Варшава (Польща)

39 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Я працюю в компанії вже 5 років і можу точно сказати, що expla — це компанія, яка формує.

Тут дуже жваве середовище, де важливі ідеї, ініціативність і вплив на результат. Відсутність бюрократії дає можливість робити більше, ніж просто виконувати базові обов’язки, і саме тому тут цікаво працювати.

Компанія за цей час суттєво виросла — у масштабах, результатах та амбіціях. Але й досі зберігається відкритість у комунікації та сильна внутрішня культура. Круто бачити, що багато тих, хто прийшли разом зі мною, по-перше, продовжують працювати тут, а по-друге, також досягли професійних висот — і це, мабуть, найкращий показник для компанії.

Тут складно, але це точно місце для тих, хто хоче зростати як професіонал і як лідер :)

Спілкувалась із Natalia Ten (Chief People Officer) у LinkedIn щодо вакансії Talent Acquisition Specialist. Наталія поділилася деталями позиції та етапами відбору, після чого запропонувала заповнити пре-скрін форму.
Згодом я отримала відповідь про те, що компанія не готова рухатись далі з моєю кандидатурою, оскільки мої відповіді «не містили конкретики щодо метрик ефективності, підходів до аналітики в рекрутингу та прикладів, які б розкривали глибину саме мого внеску в процеси». Також було згадано про відсутність досвіду з найму junior-позицій.
У своєму зворотному зв’язку я пояснила, що форма не містила інструкцій щодо бажаного рівня деталізації відповідей, тому я обрала більш лаконічний стиль, залишивши простір для розкриття деталей під час живої розмови. Якби вказувалось, що очікується аналітика чи конкретні метрики — я б, звісно, надала їх.
Окремо мене здивувала згадка про junior-позиції — у формі не було питань, які дозволили б це розкрити або уточнити. Тому мені складно зрозуміти, на чому базувався такий висновок.
Мій зворотній зв’язок залишився без відповіді.

Загалом подібний підхід до рекрутингу — особливо коли йдеться про комунікацію на рівні C-level — виглядає дещо непрозоро та залишає неприємне враження. Сподіваюсь, expla зверне увагу на важливість більш чітких очікувань і зворотного зв’язку у відборі кандидатів.

Ірино, привіт!

Отримала твій фідбек з приводу рекрутинг процесу та взаємодії зі мною по вакансії і написала тобі в Linkedin.

Дякую за фідбек. Розумію, що для цього потрібен був час та внутрішній ресурс.

Додам коментарі, бо для мене особисто важливо, щоб кандидати в процесі отримували позитивні важення)

Пре-скрін форма це можливість для нас зрозуміти, чи минулий бекграунд кандидата метчиться з нашими цілями по цій позиції та формату роботи. Та в подальшому не витрачати час одне одного, додатково попереджаючи про всі етапи процесу та попередньо погодивши, що кандидат готовий (-а) рухатися далі)

У тебе класний досвід, з сильним технічним бекграундом і фокусом на middle/senior-рівні позицій. У нас — зовсім інша специфіка: non-tech, маркетингові напрями, акцент на junior-кандидатів, з великою часткою активного сорсингу.

Про це теж писали в комунікації та підсвічували, що важливо.

Ми розглядали твою кандидатуру попри додаткові гепи — але вирішили в кінці переглядаючи форму, що, мабуть, це не буде комфортним метчем саме для тебе і вирішили продовжувати спілкування з іншими кандидатами.

Якщо хочеш — можемо зідзвонитись і я розкажу детальніше, без формальностей. Або просто залишимось на зв’язку)

В мене особисто не було цілі залишити негатив, тому вибач, що взаємодія з нашою компанією буда невдалою в цей раз. Та я буду тут, щоб все-таки по можливості вирішити питання, які залишилися без відповіді.

Дякую ще раз за твою відкритість!

Перейти до дискусії

Привіт, працюю у компанії вже 7 місяців і хочу поділитись своїм фідбеком)
Почну з рекрутингового процесу, він складався з наступних етапів: інтерв’ю з рекрутером, співбесіда з майбутнім керівником, тестове завдання і баррейзинг. Тут хочу виділити декілька основних моментів:
— вже після розмови з рекрутером відчуваєш високий рівень компанії, всі запитання чіткі і по суті, без води, приємна атмосфера і ніякого тиску. Особливо сподобалось те, що по завершенню першого інтерв’ю Ліза (рекрутер) дала поради по підготовці до наступних етапів, надіслала допоміжні матеріли, і загалом склалось враження, що компанія зацікавлена у моєму наймі;
— співбесіду з керівником я проходив у київському офісі компанії, так як у мене вдома було відключення світла. Мені виділили окремий спейс та забезпечили стабільним зв’язком — і це все вдалось організувати всього за годину до мітингу, Ліза — дякую!
— загалом всі етапи були дуже челенджові і пройти в компанію мені особисто, як світчеру з Big4, було не легко, але вже після місяця роботи я зрозумів, що це все було того варте.

Говорячи про бенефіти роботи в компанії то їх дуже багато:
— молодий і драйвовий колектив амбітних людей, які горять своєю справою;
— можливість виїзду на міжнародні конференції по всьому світу;
— офіси в центрі Києва та Варшави, де всім співробітникам доступні сніданки і обіди, безлімітні снеки, фрукти, напої тощо;
— регулярні тематичні вечірки, святкові івенти які надовго залишаються в пам’яті;
— медичне страхування, компенсація психолога, мовних курсів та багато іншого.

Після 7 місяців роботи тут я з впевненістю можу сказати, що в Expla я маю все для реалізації своїх амбіцій та ідей. Мені подобається динаміка, атмосфера в команді та можливість працювати з досвідченими й мотивованими колегами, які постійно підтримують мене та сприяють швидкій адаптації.
Я повністю задоволений своєю роботою тут і можу сміливо рекомендувати Expla тим, хто тільки починає свій шлях у маркетингу!

Андріііій, раді, що ти з нами🌟

Перейти до дискусії

Нещодавно я успішно пройшла випробувальний термін у компанії Expla, і нарешті можу поділитися своїм повноцінним зворотним зв’язком.
Я працевлаштовувалась на посаду офіс-менеджера локально у Варшаві, і це мій перший досвід роботи в компанії такого рівня. Тому весь рекрутинговий процес для мене був абсолютно новим і дуже цікавим.

Першим етапом була співбесіда з рекрутером Лізою, яка зуміла одразу розташувати до себе. Вона детально розповіла про компанію, специфіку роботи та всі етапи співбесід, які на мене чекали.

Наступний етап — співбесіда з моїм майбутнім керівником Сашею, і з перших хвилин у нас відбувся абсолютний метч! Я була захоплена тим, наскільки відкрито та чесно компанія підходить до процесу рекрутингу, а також професійністю співбесіди. Саме на цьому етапі я ще більше замотивувалася працювати в Expla й з нетерпінням чекала тестового завдання.

Тестове завдання було досить об’ємним, але при цьому давали достатньо часу на виконання. Мені воно сподобалося, адже повністю розкривало специфіку моєї майбутньої роботи. Завдяки цьому вже на етапі виконання тестового я розуміла, з якими задачами буду працювати. На виконання давалося 5 днів, але я впоралася за 3. Після цього отримала запрошення на фінальну співбесіду в офісі.

Фінальна співбесіда була досить ретельною, але мені сподобалося, що весь процес був у форматі живого діалогу. Це не просто перевірка моїх навичок, а і можливість для мене самої дізнатися більше про компанію, задати всі питання. Чесно скажу — я трохи хвилювалася, адже оцінювали не лише hard та soft skills, а й мою готовність до роботи у такій динамічній команді. Але саме це і свідчить про високий рівень відбору, що в майбутньому дозволяє працювати в оточенні професіоналів.

Майже одразу після фінальної співбесіди я отримала офер, і з нетерпінням чекала свого першого робочого дня.

Онбординг та адаптація
Оскільки це моя перша робота на цій посаді, все було новим і цікавим. Мій перший день онбордингу був дуже насиченим! Мій хед приїхала з Києва, щоб особисто познайомити мене з командою, усіма процесами та підтримати під час адаптації. Також зі мною працювала піпл партнерка, яка знайомила з внутрішніми процесами, бенефітами, структурою компанії.

Вже у перший тиждень онбордингу мені призначили зустріч із CEO компанії, де я могла поставити всі запитання та більше дізнатися про історію компанії. Це було дуже цінно, оскільки не в кожній компанії є можливість так швидко поспілкуватися з СЕО.

Щодо офісів у Києві та Варшаві — вони неймовірні! Це просторі, стильні локації в центрі міста, з чудовими зонами для роботи, гарними видами, кухнею. Я обожнюю працювати з офісу, бо там створені всі умови для комфорту.

Атмосфера в команді та бенефіти
Головне, що я хочу відзначити — це атмосфера та співробітники. Ви потрапляєте не просто в колектив, а в середовище однодумців, де люди дружать, проводять час разом навіть поза роботою. Багато хто працює тут 5-7 років, і це найкращий показник того, що люди люблять свою роботу та компанію.
Особливу увагу хочеться приділити бенефітам, адже їх справді дуже багато:
-Забезпечення обідами
— Снеки та смаколики в офісі
— Оплата послуг психолога
— Оплата мовних курсів
— Медичне страхування
— Фінансування профільних курсів
— Додаткові вихідні
-Корпоративні тімбілдінги
— Щомісячні вечірки

І це ще не все! Компанія постійно покращує умови роботи, і для мене це стало справжнім відкриттям. Окрім конкурентної зарплати, тут закривають багато базових потреб, що дозволяє зосередитися на роботі та розвитку.

Зараз я вже повністю адаптувалася, почуваюся дуже комфортно на своєму місці й щаслива, що стала частиною Expla. Величезна вдячність усім, хто був залучений у процес рекрутингу та допоміг мені стати частиною цієї крутої команди! ❤️

Приємно читати! Дякую тобі за ці спільні місяці роботи, попереду ще багато крутого🥰

Перейти до дискусії

Привіт! Хотіла б поділитися своїм досвідом рекрутингового процесу в expla.

Я проходила процес на позицію Junior Marketing Manager.
Мені сподобалась комунікація з рекрутеркою Лізою. Ліза розповіла мені про позицію, про компанію і як виглядатиме процес, завжди була на звʼязку та я отримувала швидкий фідбек. Одразу після нашої зустрічі я отримала апрув на наступний етап — інтервʼю з Head напрямку. Це також плюс, що була можливість поспілкуватися і одразу поставити всі питання напряму спеціалісту, з яким будеш працювати. Інтерв’юєр був привітним, відповідав на всі мої питання і в кінці поділився рекомендаціями, що почитати, що подивитися. Після нашої зустрічі я також отримала швидких фідбек на наступний етап — тестове завдання. Тестове було доволі обʼємне, проте з гнучкими дедлайнами.
Після перевірки тестового я отримала позитивний фідбек та запрошення на фінальну співбесіду.
На фінальній зустрічі були присутні та проводили інтерв’ю CMO компанії, СЕО Платформи та Хед напрямку.
Зустріч була протягом 1,5 години, більшу частину часу ми спілкувались з CMO, говорили про мій досвід, про плани, я відкрито відповідала на всі питання, і про попередні рекрутингові процеси (хоча зараз, аналізуючи це, я могла не ділитися такими деталями, бо вони не стосувались процесу в expla і були задовго «до»).

І далі відбулось те, що я ніяк не очікувала, напевно як і більшість людей, які проходять інтервʼю...
Одразу після завершення спілкування, один з інтерв’юєрів ПЕРЕКАЗАВ В ОСОБИСТІЙ ФОРМІ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ МОЄМУ КЕРІВНИКУ В МОЇЙ ПОТОЧНІЙ КОМПАНІЇ.
Це було дуже непрофесійно з його сторони одразу розповідати про інтервʼю та його результати.
Я думала, що відбувається на інтерв’ю — це конфіденційна інформація. Я б залюбки поділилась самостійно контактами для отримання рекомендацій щодо мене, як спеціаліста (бо бачила в описі процесу, що це як останній етап перед оффером, але ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ позитивної відповіді від фінального інтервʼю, та проінформувавши кандидата про намір отримати рекомендації). На жаль, це сталось одразу після інтервʼю (протягом 30 хвилин), напряму до керівника, і не попередивши мене.
Я навіть не назву це рекомендаціями, бо знаю, що їх і не питали, а просто інтерв’юєр розказав всю інформацію, якою я ділилась протягом спілкування.

Я поділилась цим фідбеком з рекрутеркою Лізою, і вона не знала про цю ситуацію. Сказала, що візьмуть цей кейс до уваги, щоб надалі не створювати додатковий негативний досвід для кандидатів.

Сподіваюсь, що так і станеться. Бо враховуючи діяльність кампанії expla, їх цінності та попередню комунікацію, я вважала їх свідомими та зрілими. Але подібні ситуації — це дуже нечесно стосовно людей, які довіряють вам і хочуть потрапити в компанію.

Підтримали: Kateryna Gorska

Привіт, Катерино.

Дякуємо, що поділилася своїм досвідом. Нам дуже важливо отримувати зворотний зв’язок, особливо коли йдеться про аспекти, які можуть вплинути на довіру до компанії.

По-перше, приємно чути, що тобі сподобався процес на перших етапах — ми дійсно прагнемо створити прозорий і комфортний досвід для кандидатів.

По-друге, щодо ситуації з передачею інформації твоєму поточному керівнику — це неприпустимо та абсолютно не відповідає нашим стандартам роботи. Конфіденційність кандидатів для нас є ключовим пріоритетом, і ми ніколи не повинні передавати жодну інформацію без згоди кандидата. Ми вже розібрали цей кейс і проведемо додаткові внутрішні комунікації, щоб такі ситуації не повторювалися в майбутньому.

Ми цінуємо твою відкритість і ще раз перепрошуємо за цей досвід.

Дякую, що погодилася особисто зконтактувати та обговорити цей кейс.

Будемо вдячні, якщо залишишся на зв’язку та цей досвід не вплине на твоє враження загалом про компанію.

Перейти до дискусії

Я прийшов в компанію на позицію Junior PPC Manager.
Процес найму пройшов швидко, всі етапи були зрозумілі, тестове завдання досить цікаве та розкриває суть майбутньої роботи.

Я раніше не мав досвіду в маркетингу, свічнувся сюди з Big4.
Сьогодні пишу цей пост бо нарешті пройшов випробувальний термін. За ці три місяці жодного разу не пошкодував про свій світч та вибір Expla. Саме завдяки колегам які допомагають мені на кожному кроці та правильно побудованим процесам вдалось комфортно ввійти в нову для себе сферу.

Особливо хочеться відмітити.
Швидкий та комфортний процес найму. На кожному етапі я отримував розгорунтий фідбек.
Дуже цікавий онбординг. Були знайомства з с левелом компанії які дуже допомогли зрозуміти специфіку роботи кожного відділу.
Допомога та підтримка менора та в цілому команди на початкових етапах. Так як досвіду в мене не було, мені все дуже доступно пояснюють та відповідають на всі мої питання.
Комфортний офіс. Офіс знаходиться в зручному місці. Обладнаний всім що потрібно для комфортної роботи. Дуже зручно що є обіди та сніданки в офісі.
Цікаві тімбілдінги та івенти. Завжди цікаві івенти на яких ніколи не буде нудно)

Далі продовжую свій шлях в маркетингу, впевнений з Expla вийде реалізувати все на максимум.

Тарасе, дякую за фід) Раді, що ти приєднався!

Перейти до дискусії

Привіт!) хотів би поділитись своїм досвідом роботи в expla

Я прийшов у компанію на позицію джуніор маркетолога 1,5 роки тому. Зі старту було багато сумнівів — чи варто починати все спочатку (на той момент мав хороші перспективи в іншій компанії), чи впораюсь я з новими викликами (я знав, що до компанії складний відбір та сюди беруть найкращих, і треба відповідати цьому рівню). Але вже під час онбордингу стало зрозуміло, що в цьому місці можна швидко вчитись, тобі завжди допоможуть і всі зацікавлені в тому, щоб ти розвивався. Головне, щоб була внутрішня мотивація.

Мабуть головна перевага, яку я відчув — це те, що завжди є можливість спробувати щось нове, брати на себе відповідальність, пропонувати і тестувати нові ідеї, і це тільки вітається. В моєму випадку, це дало мені можливість за цей час запустити з нуля новий для моєї команди напрямок, розвинути його, і тепер я вже наймаю людей в свою власну команду.

Мабуть основне, що драйвить в компанії — це люди, тут всі — максимально різні, але всі круті в тому, що вони роблять, і всі як один відкриті до спілкування і готові допомогти. Тут я відчув на скільки це важливо, інколи одна розмова за кавою може дати більше, ніж години рісьорчів.

Також класно, що є всі зручності не тільки для роботи, а і відпочинку — петс-френдлі офіс, безкоштовні обіди, сніданки, регулярні класні івенти, будь яка необхідна техніка, спортзал. Всі базові потреби за тебе закриває компанія, і ти взагалі про це не паришся.

Підсумовуючи, вважаю це дійсно круте місце для молодих, амбіційних людей, тут ви зможете розвиватись і відчувати максимальну підтримку.

Ваня, классс, дякую тобі за теплі слова💚 Разом — більше!

Перейти до дискусії

На позицію джуніор UX/UI дизайнера я прийшла в жовтні 2023 року. Рекрутинг пройшов чудово, мені завжди відповідали на питання, дотримувались термінів надання фідбеку)

Взагалі процес відбору був цікавий, мені сподобався підхід expla до нього. Якщо твоє резюме відібрали і тебе запрошують на співбесіду, то ти одразу проходиш її з твоїм майбутнім керівником відділу, де ви знайомитесь особисто, і тільки вже після успішної співбесіди ти робиш тестове завдання. Бо в інших компаніях часто буває навпаки, спочатку ти виконуєш тестове і потім інтервʼю.
Тестове завдання було невелике і мене не обмежували в дедлайні. Рекрутерка наголошувала, що компанії важлива якість виконаного тестового завдання, а не час за який його виконали.
Також був такий етап, як баррейзинг, я небагато де його зустрічала) Це було для мене в новинку, але мені сподобалось його проходити, бо цей етап — класна можливість проявити свої технічні знання.

Онбордінг був чудовий, мене познайомили з усіма головами відділів, з СЕО-компанії, надали мені доступ до бази знань, видали техніку. Мені дали час адаптовуватись, познайомитись з командою ближче, не підганяли в часі виконання тасок. Загалом все супер і мені було легко вливатись в expla, всі були зі мною привітними та допомагали в разі потреби)

До речі, про людей! Певно люди — це головна перевага компанії. У expla дуже відповідальний підхід до відбору, тому люди тут дійсно таланти і класні фахівці. В них у всіх класний бекграунд, кожен може тобі щось цікаве розповісти або порадити. Ще в expla щоквартальний Performance Review, тобто ти постійно будеш бачити свій розвиток.
Мій керівник Руслан дуже професійний і горить своєю справою, він допомагає мені рости та покращувати свої скіли. Ну і звичайно він supportive, що дає впевненість в тому, що твій керівник тебе підтримає, якщо ти цього будеш потребувати (!).
Я вважаю, що мені дуже пощастило з компанією та моєю командою, я можу до них звернутись в разі якщо чогось не знаю чи не вмію)

Офіси expla що в Києві, що у Варшаві класні. Вони близько до метро, сучасні, всім чим треба обладнані. Компанія pet-friendly, тому в офісі часто можна зустріти домашніх улюбленців колег, а в Києві в акваріумі живе черепаха Петро)
Компанія забезпечує тебе корпоративними обідами, організовує заходи ледь не щотижня в офісі, забезпечує аж 40 масажів на рік. Окрім розширеного медичного страхування, вона ще компенсовує психолога. Також expla багато донатить на потреби ЗСУ, нещодавно реалізували проект по штабному автомобілю + мобільній станції техобслуговування за донат $150 000 (!)

Короче, бенефітів дуже багато. Загалом я дуже хеппі, що я потрапила в expla. Тут дійсно дуже класно)

Даша, дякую за такий розгорнутий фідбек!) Раді тебе бачити в команді expla❤️

Перейти до дискусії

Всім привіт!
Я працюю в компанії понад 4 місяці та хочу поділитись своїм враженням.
Плюсів роботи в компанії безліч: сніданки, обіди, перекуси, медичне страхування, масаж, тренування, компенсація психолога, оплачувані курси та благодійні івенти. Але головна особливість компанії — люди. Тут безліч талановитих колег, які готові допомогти, поділитись своїм досвідом та надихнути на досягнення вершин.
Робота дуже динамічна, постійно зʼявляються нові виклики та цікаві задачі. При цьому ти завжди можеш розраховувати на якісний та професійний фідбек.
Загалом це круте місце для професійного розвитку та підкорення нових вершин поряд зі справжніми професіоналами своєї справи!

Підтримали: Anya LeskivNatalia TenEvgeniy Prima

Привіт)

Працюю в Cpamatica майже пів року.

Круто що посідаю посаду згідно з професією яку вивчав в навчальних закладах.
Але задачі дуже різноманітні та цікаві, що спонукає працювати та вчитись новому з кожним новим місяцем.
Найбільший кайф це люди які тут працюють, кожен відкритий до знайомства та спілкування незалежно від займаної посади, всі на рівних.

З приводу різних компенсацій та всяких плюшок, мене ще підганяють аби я скористався тим чи іншим, сам я просто не встигаю ознайомитись та користуватись всім що надається!
Комфортний офіс, сніданки, обіди, власний невеликий спортзал, зал з настільним тенісом, простір де можна глянути фільм на проєкторі, соц. пакет та мега круті яскраві корпоративи й навіть просто невеликі святкування, це та ще багато чого цікавого тут є що просто не перерахувати, але точно впевнений що кожен для себе знайде те що йому потрібно для комфортного професійного зростання та відповідного відпочинку.

Що для мене важливо — це допомога військовим та притулкам для тварин, компанія постійно допомагає, донатить та організовує волонтерські виїзди! За що отримує різні подяки, та супер круті сувеніри що знаходяться в офісі які можна подивитись та потримати в руках.

Підтримали: Anya LeskivNatalia TenEvgeniy Prima

Привіт! 👋

Нещодавно я отримав джоб офер від Cpamatica. Буду працювати на позиції Marketing Manager в команді Adhero.

Трошки історії: минулого літа я подавався на подібну вакансію в Cpamatica. Дуже горів бажанням потрапити в цю компанію. Тоді мені не вистачило рівня англійської та досвіду з рекламою. Після відмови я вирішив що буду пробувати ще.
Через рік, підтягнувши мову та запустивши не один десяток рекламних кампаній, я прийшов на навчальний проєкт Cpamatica Growth Space. Після успішного проходження курсу мене запросили на декілька співбесід, а через тиждень надіслали офер.
Отже, друга спроба виявилась успішною.🥳

Пишу цей пост, щоб підтримати тих, в кого з першого разу не вийшло потрапити до Cpamatica.
Не здавайтесь! Прийміть отриманий зворотний зв’язок, попрацюйте над слабкими сторонами і обов’язково спробуйте ще раз! У вас все обов’язково вийде!

Чекайте на другий відгук після проходження випробувального терміну)

Не працював у компанії, але мав можливість долучитись до їхнього освітнього проекту — Cpamatica Growth Space.

На курсі було важко і цікаво водночас, тому Cpamatica залишала гарне враження про себе як компанію! Лектори та організатори були завжди відкриті до питань та готові помогти.

Дуже класно, що компанія має амбітні цілі для росту та популяризує культуру освітніх курсів, такі можливості дуже радують та мотивують!

Підтримали: Anya Leskiv

Працюю в компанії 5-й місяць. Мій відгук може бути релевантним для свічерів та джунів, які прагнуть перейти в performance-маркетинг. Додам дисклеймер, що я описую виключно власний досвід)

1. Найм

Перша очна співбесіда була відразу з керівником. Тестове об’ємне та цікаве, відображає реальні робочі задачі та добре знайомить з новою нішою.В процесі виконання мій інтерес до позиції та мотивація тільки виросли.
Баррейзинг я проходив вперше. Раніше про цей термін не знав. Очікування про «бар» склав на основі матеріалів від компанії, і ці очікування повністю збіглися з реальністю.
Зворотній зв’язок після кожного етапу найму отримував швидко. Від моменту подачі резюме до джоб оферу пройшло не більше 2,5 тижнів.

2. Онбординг

Якщо описати процес онбординг в Cpamatica одним словом, я оберу термін «адаптація». Я отримав сповна часу та можливостей для знайомства з індустрією.
Занурення в робочі задачі було систематичним та поступовим. В команді вітається культура задавати питання, на які ви отримаєте грунтовну відповідь.
Також в компанії налагоджена програма знайоства н’юкамерів з усіма підрозділами.

3. Робота на цілі та результат

На випробувальний період я отримав чіткі та зрозумілі цілі і завдання. Аналогічна постановка цілей відбувається щоквартально. Пріоретизація задач відбувається залежно від впливу на кінцевий результат. Я розумію, що очікують від мене як працівника, і це унеможливлює стрес на роботі.

4. Відкритість та прозорість

У компанії діє горизонтальна та відкрита комунікація. Кожен працівник знає про результати роботи компанії та її підрозділів. Компанія регулярно збирає та враховує фідбек команди.

5. Атмосфера

10 з 10. У команді панує привітна та товариська атмосфера. Це місце класних людей та сильних професіоналів. Компанія забезпечує умови для максимально комфортної та продуктивної праці.

Підтримали: Anya LeskivEvgeniy Prima

Працюю в Cpamatica близько пів року на позиції Employer Brand Manager.

Була приємно вражена на кожному етапі хайрінг-процесу, онбордингу та випробувального.
1. Персоналізація. З тобою одразу комунікує твій майбутній керівник, можна ознайомитися з його попереднім досвідом. Зрозуміти рівень експертизи людини, яка буде тебе менторити і передавати знання.
2. Чіткі і прозорі процеси найму. Подача на вакансію в нову компанію — це завжди хвилююче. Але процеси в Cpamatica побудовані так, щоб нівелювати фактори стресу. На кожному етапі ти отримуєш розгорнутий фідбек.
3. Що особливо мені імпонує — це рівень відкритості: інформації, процесів, людей. Щокварталу усі департаменти діляться результатами за період повною мірою. Кожен співробітник може побачити свій вклад і відчути дотичність до спільної мети.
4. Сильна проактивна команда. Тут слова зайві, бо так чи інакше люди йдуть за людьми, і це надзвичайно важливий фактор.

Підтримали: Anya LeskivEvgeniy Prima

Віка, дякую за відгук! Цінуємо твій внесок у роботу компанії:)

Перейти до дискусії

Працюю в компанії з 2020 року на позиції Frontend Developer. Раніше думав, що багато бонусів від компанії можна отримати тільки працюючи в класичному ІТ. Cpamatica зруйнувала мої стереотипи. Тепер я всім знайомим раджу свічнутись в performance маркетинг.
Що для мене найкрутіше в Cpamatica? Те, що для амбіційних спеціалістів тут завжди будуть можливості для професійного зростання.
Ну і те, що поза роботою з колегами приємно проводити час (від спільних посиденьок в офісі, волонтерства й до подорожей).

Привіт!

Хочу поділитись своїм фідбеком про компанію Cpamatica.
Я прийшла в компанію в кінці 22 року і нещодавно закінчився мій випробувальний термін, тож вже склала певне враження від роботи.
1. Хочу відмітити, що в компанії дійсно приділяють багато уваги ретельному відбору кандидатів. І це можна оцінити, коли вже попадаєш в команду. Бо команда дуже приємна та комфортна. Тобто, не тільки експерти в своїй спеціальності, а і просто класні люди, з якими хочеться проводити час. З ними легка комунікація, люди відкриті, без маніпуляцій, інтриг, тощо.
2. Компанія забезпечує співробітників усім, щоб було максимально комфортно працювати і не відволікало в процесі роботи. Дуже класний набір бенефітів: починаючи від сніданків і обідів до компенсації навчання та консультацій у психолога.
3. Але саме головне, компанія стрімко розвивається, а це значить, що і для співробітників є багато можливостей для росту. Тому, дуже просто реалізувати свої амбіції.

І як бонус, Сpamatica — компанія, яка підтримує українське. Донати, українські продукти, напої, виробники, підрядники. Дуже тепла атмосфера))

Юля, дякую за відгук!
Раді, що ти з нами🫶🙂

Перейти до дискусії

Поділюсь кейсом про те, як НЕ треба проводити хайрінг флоу на прикладі cpamatica.

Спочатку коротке інтро: я працював продакт менеджером і попав під скорочення одного проекту в Генезисі. Не чекаючи бюрократичного флоу по внутрішньому сорсингу, я сам вийшов на рекрутера Олену з cpamatica.

Отже ми домовились з Оленою про перший етап — технічну співбесіду. Цей етап я успішно пройшов. На самій співбесіді домовились з хайрінг PM Дмитром Карповим, що бар рейзингу не буде, так як я внутрішній кандидат. Після цього я виконав тестове завдання і по фідбеку теж все було класно, будемо рухатись далі.

Перший ред флаг — все ж таки вирішили провести бар рейзинг. Зі свого боку я подумав, що це не гарно — домовлятись про одне, а по факту робити інше. Але добре, я погодився на бар рейзинг.
Що собою являє бар рейзинг, я звісно знаю. Як мінімум тому, що вже раз його проходив. Того разу бар рейзером був СРО зі Skelar і питання були про продуктове мислення, та перевірка фіту у компанію. По суті нічого складного, це більше як формальність.

Але! На мій подив, цього разу замість бар рейзингу провели ще одну технічну співбесіду. При цьому ще й затягнули її на півтори години замість запланованої однієї. А це, на хвилинку, сьома година вечора, коли вочевидь люди вже не продуктивні. Але не зважаючи на це, я звісно відповив на всі питання бар рейзера — CPO Любомира.

Будемо відверті, якщо бар рейзинг пройшов погано, мене би не звали після цього на співбесіду у проект Любомира. Але прошу, давайте на цьому етапі абстрагуємось від наданого фідбеку, а зосередемось саме на ключових моментах хайрінгу.

Перше — це порушення початкових домовленостей щодо відсутності бар рейзингу.
Друге — це бар рейзинг, який насправді виявився зовсім не бар рейзингом.
Після цього вечірнього допиту, я списався з Любомиром. Подякував йому за співбесіду та зауважив, що це був не бар рейзинг, а технічна співбесіда. І він мені чесно відповів, що його попросили провести саме технічну співбесіду.
Цитую Любомира: «Мене попросили сьогодні зробити фокус саме на це, тому так і вийшло. В загальному на бар-рейзингу я софт-скілам і culture fit приділяю увагу».

І тут мені цікаво, навіщо так вчиняти, ще й з внутрішнім кандидатом (aka генезієць)?
Як у разі отримання оферу працювати з людьми, які не дотримуються домовленостей, та обманюють два рази поспіль?
Думаю ці питання залишиться відкритими і кожен сам собі на них відповість.

Зі свого боку додам, що у підсумку це звісно розчарування та даремно витрачений час, вважаючи що і тестове вони дають об’ємне. Якщо би з початку все було чесно та прозоро, домовленність про флоу на березі, то претензій звісно би не було, незалежно від результату та фідбеку.

Щодо Олени, то їй щиро вдячний за професійну роботу та приємне спілкування. Вона швидко відповідала на повідомлення, організовувала зустрічі, та давала корисні рекомендації щодо подальшого процесу.
Єдине що фідбек довелось уточнювати, але як мені пояснила знайома з рекрутменту, це така зараз тенденція — не давати негативний фідбек. Хоча на мою думку, коли людина витратила багато часу на спілкування з компанією, вона заслуговує одразу отримати повноцінний фідбек.

PS гра на випередження: дуже прошу не писати фрази-кліше по типу «нам дуже шкода, що у вас склався негативний досвід спілкування з нашою компанією». Я тут не шукаю співчуття, чи чогось подібного, а просто надаю конструктивний фідбек. Тому що вважаю, що так робити не окей.

Юрій, привіт!
Хочу прокоментувати основні питання, що виникли в процесі хайрінгу до Cpamatica.

Ми запросили тебе на баррейзинг, оскільки на попередніх етапах виникли сумніви із тестовим завданням, а також фідбеком від попереднього роботодавця. Про це прокомунікував особисто наш хайрінг-менеджер Дмитро, на що отримав позитивну відповідь і підтвердження згоди на участь.

Для нас це важливий останній етап хайрінгу, що може охоплювати як технічні питання, soft-skills, так і питання на culture fit. Баррейзер концентрує свою увагу на тих моментах, які команда вважає за потрібне розкрити детальніше, адже місія баррейзингу — це фільтр максимально підходящих людей в Cpamatica.

Ми постійно вдосконалюємо candidate experience, тому дякую за фідбек. Гарного дня!

Подивитись всі коментарі (2)

Доєдналась до команди Cpamatica півроку тому на позицію Office-manager. За цей період я ні разу не пошкодувала про це. На кожному етапі я відчувала підтримку з боку колег та керівника. Компанія дуже піклується особистісний розвиток — компенсація профільних курсів та навчання, вивчення іноземних мов. Крім цього в офісі багато приємностей у вигляді смаколиків, обідів, масажів, проводяться майстер-класи та дружні посиденьки☺️ Вся атмосфера сприяє продуктивній роботі.

Неймовірно рада працювати в команді, де кожен готовий ділитись позитивними емоціями та вміннями🥰

Олено, дякую, що поділилась фідбеком й чекаємо на нові посиденьки в офісі☺️:)

Перейти до дискусії

Усім привіт!
У компанії Cpamatica я працюю вже близько пів року (відділ фінансів).
На разі можу сказати, що реальність перевершила мої очікування.
Роботу я змінила у період війни, це було досить ризиковано зважаючи на обставини, проте ще ні разу я не пошкодувала про свій вибір.
Процес hiring побудований розумно, я не відчувала стресу та дискомфорт, від етапу до етапу, я все більше переконувалась, що хочу бути частиною команди Cpamatica.
Практичне завдання мені було цікаво виконувати і що найголовніше воно дійсно перевіряло наявність у мене знань, які я наразі застосовую у свої роботі. HR команда завжди готова була допомогти та відповісти на мої запитання (а у мене їх було чимало). Співбесіди завжди проходили у дружньому форматі.
Після прийняття оферу тебе не покидають на призволяще, у мене було багато цікавих зустрічей з тім лідами різних проектів, які допомагали мені освоїтися і зрозуміти яким чином працює компанія, які є проекти, як вони функціонують, як вони заробляють кошти, як вибудовуються всі процеси.
Cpamatica дає відчуття того, що ти компанії потрібен: починаючи від різноманітних бенефітів для співробітників (компенсація курсів, страхування, сніданки/обіди, забезпечення технікою, подорожі, вечірки і тд) закінчуючи матеріальним винагородженням за твої зусилля.
Тут стимулюють тебе розвиватися, ставати кращим, ти можеш обговорити будь-яке питання, якщо щось не розумієш.

У зв’язку з останніми подіями і як причина масові відключення світло, компанія швидко зреагувала на незручності і забезпечила усім можливим аби я могла працювати в нормальних, комфортних умовах.

Ще можна дуже багато чого написати але висновок один — Cpamatica це дуже круте місце для реалізації своїх можливостей.
Дякую усім хто розпочав цей крутий проект і хто на разі працює над розвитком компанії.
100 із 10 :)

Аліна, дякуємо за відгук!
Він також 100 із 10:)😊

Перейти до дискусії

Hey everyone!

Month ago I had my last working day as a product manager at Cpamatica. I am taking a break from work to complete my MBA in Canada during the next year.

It was my best working experience, so I have decided to write this post myself (yes, I wasn’t even forced to write this by HR 🙃).

This is the company where you can find new challenges and understand yourself better. A year ago, I started with small product changes that made little or no impact, and this month my team and I have completed a global project to create a new business model. I am infinitely grateful to the team and management of the company for the great atmosphere they create during both working and non-working hours. The only thing I miss more than my project and company’s atmosphere is people. I miss all of you already, and the memories of our joint trips, parties and even meetings in the office will stay with me forever.

I will be glad if this post will not only be a note of nostalgia, but also useful for those who see themselves in IT in the positions of marketer, product manager, analyst or designer.

I am glad to share more about my personal experience and answer any questions about work in Cpamatica, please, just DM me on LinkedIn :)

Макс, дякуємо за такий відгук!
Успіхів тобі🙂🔥 Завжди чекаємо на зустріч:)

Перейти до дискусії

Пришел в команду Cpamatica полгода назад на позицию Product Manager. Был приятно удивлен тем, как построен подбор и объективная оценка результатов работы.
Несмотря на смену индустрии и направления в карьере, очень быстро адаптировался, благодаря дружной команде. Есть всё, что может потребоваться для эффективной работы сотрудника — от технического оснащения до завтраков/обедов/снеков и компенсации курсов.

P.S. Если вы любитель чая, как я, то это место точно для Вас :)
Очень много видов чая, клуб любителей чая, чайные церемонии ждут.

Кантемір 🖤
Чекаємо на наше повернення в офіс, аби почаювати гарненько разом :)

Перейти до дискусії

Присоединилась к команде Cpamatica почти год назад, на позиции Email-marketing specialist.

С первых же дней была поражена: начиная от условий работы, плюшек в офисе (и во вне), до окружения и атмосферы. Присоединюсь ко всему нижесказанному ребятами в комментах :)

Но, наверное, самое стоящее, чем стоит поделиться и что будет актуально на данный момент — это то, насколько компания заботится о нас. В первый же день войны в Украине Cpamatica взяла на себя ответственность и помогла всем желающим сотрудниками и их близким (!) эвакуироваться, централизовано и безопасно. Оплатили проживание и даже частично питание.

Сейчас, на момент написания этого комментария, оперативная команда нашей компании держит руку на пульсе и помогает нашим ребятам, кому это необходимо.

Я считаю, что особенно в такие моменты подтверждаются слова «Мы заботимся о своих сотрудниках». Конечно, это было ещё до войны. Но сейчас это как никогда актуально, и я испытываю безграничную благодарность за то, что наша команда настолько слаженно, чётко и оперативно решает подобные вопросы и не остаётся в стороне ❤️

А, более того, даже в таких условиях продолжается найм новых ребят 😉
Кому актуально, ссылку тут оставляю jobs.dou.ua/...​nies/cpamatica/vacancies

Cpamatica, вы — бэстик 🚀

Марго, гарно дякую тобі за такі слова!!! Люди понад усе 💙💛

Перейти до дискусії

Присоединился к Cpamatica в 2017 году на позицию Junior Product Analyst/Manager. Да, такая позиция существует:))
Через 3 года стал руководить продуктом, теперь вместе с командой делаем мир лучше:)
Тут все способствует очень быстрому росту: лучший нетворк, огромная свобода действий, глубокая экспертиза в построении продуктов, маркетинге. Задачи, которые приходится решать, очень амбициозны и приносят много опыта. Мы шутим, что год в Cpamatica считается за два:)
Инициативность и проактивность сотрудника здесь очень поощряется, что редко встретишь в других компаниях.
Люди в команде открытые, дружелюбные, при этом — сильные профессионалы.

Среди минусов для соискателя я бы выделил высокий порог входа в компанию, пройти успешно все этапы собеседования сложно, это правда.

Димка, спасибо большое за твой фидбек! Зато какая у нас потрясающая команда 🚀

Перейти до дискусії

В команде уже 5 лет, пришел в 2016 с позиции Head of Affiliate Marketing на Junior Affiliate Manager и ни разу не пожалел.
За это время успел свичнуться в User Acquisition и дорасти до Head(а). Идеальная компания для маркетолога, 80% Тимлидов приходили простыми джунами. Компания дает все для твоего роста и развития.

Плюсы:
Коллектив профессионалов, готовый делиться опытом и помогать твоему развитию.
Возможности для воплощения твоих бизнес идей, отлично перформиш на своей позиции, придумал что-то крутое — собирай команду и воплощай в жизнь.
Корпоративные поездки за границу и по Украине.
Обеды и завтраки в офисе, можешь не заморачиватся, что и как тебе покушать с понедельника по пятницу,
Классный и большой офис c морем ништяков для команды (редбулы, фрукты, орехи, cладости).
Компенсация, маркетолог, который перформит может достаточно хорошо зарабатывать.

Минусы:
Отпечатки пальцев на двери часто глючат.
Пыльная парковка на заднем дворе, машину приходиться мыть каждую неделю.

Рома, огонь! Будем продумывать скидки на ближайших мойках ;)

Перейти до дискусії

Я работаю в Cpamatica почти 2 года. Приходил на позицию Junior Marketing Manager. За это время дорос до Marketing Team Lead и сейчас строю свою команду.

Самые важные вещи, которые мотивируют и приносят удовольствие:
1. Cpamatica — это компания ТОП-лиги, когда речь идет о перформанс-маркетинге.
2. Маркетинг в компании не сервисная функция, а core business.
3. Вокруг очень сильные и крутые люди с глубокой экспертизой, у которых постоянно учишься и становишься лучше во всех смыслах.
4. Сложные и крайне амбициозные задачи по захвату мира с четким пониманием «зачем и для чего это делается».
5. Крупные и требовательные партнеры, стоимостью сотни миллионов долларов, котирующиеся на разных биржах по всему миру.
6. Большое любопытство и азарт от того, чем занимаешься. Хочется делать еще лучше, еще быстрее, что прямо пропорционально отражается на профессиональном и финансовом развитии.
7. Предпринимательский дух работы: каждый маркетолог (в том числе junior уровня) получают со старта свой проект, за который они ответственный под ключ. За это, помимо бизнес-опыта, он получает достойную компенсацию (ставка + бонус от принесенной прибыли).

Этот список можно еще долго продолжать: комфортный офис на Подоле со всеми плюшками (завтраки, обеды, настольный теннис, а также свой небольшой спортзал), солидный соц. пакет, яркие корпоративы, поездки заграницу (рабочие и нерабочие), конференции в Америке, Европе, Азии, курсы, походы в горы и многое другое.

Cpamatica создает все условия, чтобы каждый амбициозный человек раскрыл здесь свой потенциал и реализовал все самые смелые идеи!

Присоединяйтесь и убедитесь в этом сами! ;)

Ден! Так зарядилась от твоего фидбека!

Перейти до дискусії

Вместе с компанией я уже почти 3 года. За время работы впечатления только позитивные. Очень круто работать в компании, которая ориентируется в первую очередь на людей. Каждый может принимать решения и влиять на развитие своих отделов. Проводятся регулярные чекпоинты для получения фидбэка.

Ребята вокруг очень активные, постоянно жаждут развития, и это не дает расслабиться, чтобы не отставать) В любой момент можно позвать кого угодно, в том числе СЕО, пообедать, сходить на кофе, или просто обсудить что-либо.

В плане офисных плюшек полный фарш: комфортный офис, завтраки, обеды, курсы, спорт, страховка. Всегда есть к кому обратится с любыми вопросами и предложениями по офису и рабочему месту, спасибо огромное нашим девочкам)

Компания активно растет. Много людей, которые пришли 1-2 года назад на junior/middle позиции, сейчас имеют свои команды.

Cpamatica умеет не только круто работать, но и отрываться на корпоративных поездках и тусах. Как говорится — «Work hard, play hard».

Естественно не все идеально, такого не бывает, всем не угодишь. Ведь когда все хорошо, уровень желаний только растет. Но все недочеты настолько мелкие, что и написать нечего :)

И тебе, Саш, большое спасибо, что ценишь :)

Перейти до дискусії

Працюю в Cpamatica на позиції Junior PPC спеціаліста всього 9 місяців. За цей досить короткий період часу, я дуже сильно прокачав свої навики в digital-маркетингу. Думаю, що для маркетолога рік роботи у Cpamatica можна рахувати за два🙃 Все через амбіційні цілі, високу відповідальність, повну свободу у прийнятті рішень та дуже сильний колектив, який допомагає швидко розвиватись.

Cpamatica надає мені все необхідне для комфортної роботи: крутий офіс, новенький макбук, страхування, сніданки-обіди-фрукти, курси та мастер-класи, знижки на спорт і дуже прикольні тімбілдінги та корпоративні поїздки.

Думаю, що Cpamatica — це ідеальна компанія для людей, які готові брати на себе високу відповідальність та реалізовувать сміливі бізнес ідеї.

Антон, спасибо, что ты с нами ♥️

Перейти до дискусії

Я пришел в команду Cpamatica около двух лет назад с большими целями и ожиданиями :) Попал я на позицию джуниор маркетолога, у меня не было никакого опыта в баинге и всему приходилось учиться с нуля. Мог ли я предположить, что спустя пару лет у меня будет своя команда, потраченные сотни тысяч долларов на рекламу, новые ниши, десятки выступлений на курсах? Нет :) Я искренне считаю, что всего этого не было бы без невероятного коллектива, классного менеджмента и крутых условий внутри компании! Камон! Как много бизнесов отправляют своих сотрудников фридайвить в Дахаб, или покорять высшие точки в Украине? Как много офисов имеют свой спортзал, где можно потренироваться посреди дня и расслабить спину? Дорогой читатель, если ты заинтересовался нашим проектом, но все еще не знаешь — подавать резюме или нет, почитай комментарии ниже и выбор станет очевидным :)

Бодя, после твоего отзыва хочется снова подать свое резюме в Cpamatica 🚀🚀🚀

Перейти до дискусії

Я прийшла в команду Cpamatica після університету, моя перша робота. І працюю в задоволення уже 5 років на позиції Affiliate Manager. Конференції в Європі, Америці, курси, лекції те, що дає компанія, як можливість бути найкращим в своїй справі. Cpamatica — це команда, з якою я постійно росту і всебічно розвиваюся, засумувати немає часу. Це місце де зібралися талановиті, драйвові і неймовірні люди, круті спеціалісти в своїй сфері, які надихають бути ще кращим собою! З легкістю можу сказати, що я обожнюю Cpamatica за все що вони роблять для підтримки теплої і дружної атмосфери. Важко уявити де ще про вас будуть так піклуватися)

Настя, спасибо тебе огромное за такой отклик! 🖤🖤🖤🖤

Перейти до дискусії

После полугода работы full-stack js разработчиком здесь, могу сказать, что я остался крайне доволен почти всеми аспектами взаимодействий в компании. Чудесные условия работы (а, особенно, бесплатные офигенные обеды и завтраки), интересные таски и окружение в виде сильных разработчиков и опытных менеджером поможет Вам не только получать море опыта как разработчику, но и самому вникать в бизнес (что лично мне было крайне полезно и приятно, в сравнении с концепцией аутсорса, где ты делаешь то, цели чего не понимаешь).
Так-же, на каждом этапе Вашей жизни в компании, Вам точно помогут со всеми вопросами в техническом, организационном и любом другом аспекте рабочего процесса.
По итогу: много опыта, много эмоций, офигенный коллектив и действительно интересные вызовы)

Игорь ❤️ спасибо тебе за такой отзыв! Дальше — больше :)

Перейти до дискусії

Попав в команду Cpamatica зовсім недавно, два місяці назад. Ще проходжу випробувальний термін, але уже можу сказати, що робота, команда і загалом атмосфера — саме те, що шукав.
Особисто для мене було важливо найти роботу, де я зможу поєднувати високу відповідальність, цікаві виклики, мотивований колектив з часом на інші сфери мого життя, бо уже переріс період, коли весь час тільки працюю :)
Дуже ціную з якою повагою тут відносяться до часу кожного члена команди. А про інше довго розписувати не буду — все на найвижчому рівні. Надіюсь, в Україні буде більше компаній з такою екосферою, адже тут тебе ніщо не відволікає від саморозвитку в робочій сфері та ще й сприяє розвиватись в інших сферах життя.

Макс, спасибо тебе за отклик, дерзаем! ❤️

Перейти до дискусії

Попал в проект больше 4х лет назад и сразу понял, что это мой дом.
За эти 4 года я ни разу не симулировал болезнь, чтоб остаться дома, а всегда с радостью приходил в офис (;
Люди на проекте это статичные мотиваторы добиваться вершин, когда смотришь как все любят и отдаются на 100% своей работе — ты бессознательно выкладываешься на 200%.
Я довольно быстро вырос на проекте и начал набирать уже свою команду.
Сейчас я подобрал около 20ти человек близких мне по духу и вместе, мне кажется, мы сможем даже в космос полететь.
Спасибо Cpamatica, что даешь возможность реализовывать даже самые сумасшедшие бизнес идеи.

Саня! Точно полетим :)

Перейти до дискусії

Я частичка Cpamatica уже год. Самое крутое у нас — люди, они очень вдохновляют. Ты приходишь в стильный и удобный офис, идешь завтракать и пить кофе с лучшими людьми и за какие-то 30 минут ты уже заряжен на работу и новые достижения!)

А ты вдохновляешь нас <3

Перейти до дискусії

Тыак, был на одном мероприятии. Очень хорошо) Также дали фидбек по тому, какие компетенции подтянуть. Огонь! Рекомендую)

P. S. Ещё буду подаваться напрямую на вакансии :)

Андрей, спасибо за твой фидбек 🙂Ждем!

Перейти до дискусії

Я в компании уже больше 2.5 лет и подпишусь под каждым отзывом ниже. Cpamatica — это про профессионалов, возможности, свободу принятия решений, фантастический офис, семью, в которой по-настоящему комфортно. Каждый день ты видишь, что для тебя стараются и тебе хочется стараться втройне. Я думаю можно закрывать остальные компании, ничего лучше уже не будет:).

Викушааа, миллион 🧡

Перейти до дискусії

Являюсь частью Cpamatica всего лишь 1 год, но с уверенностью могу сказать, что это бест тим евер.

Все ребята профессионалы своего дела у которых хочется учиться-учиться каждый день. На проекте царит какой-то особенный вайб, который создает вся команда и наполняет каждого по отдельности. 

Коллектив это безусловно очень важный поинт, но хочу отметить, что в Сpamatica 
есть и другие плюсы: 

— ты можешь не боятся высказывать свои идеи, их не только выслушают, но возможно дополнят чем-то другим и бум! Получается крутая фича.
— фидбэк от руководителя и команды; ты можешь всегда обратиться за помощью к любому члену команды и тебе с радостью ответят/помогут/поддержат
— Cpamatica предоставляет все для твоего роста: конференции, курсы, внутренние мастерклассы
- И чтобы ты себя чувствовал круто: страховка, классный новый офис(не забудь глянуть фотки 🧡), обеды-завтраки, изобилие снеков и фруктов, новая техника и конечно же разнообразные корпоративы. 
- свобода принятий решений; именно это очень помогает расти профессионально.

Обожаю Cpamatica и свою работу!

Дашулька, спасибо тебе 💛

Перейти до дискусії

Работаю в Cpamatica почти 4 года. Когда пришёл думал что не задержусь дольше года потому что закончится интересные задачи, работа превратится в рутину...
Как же я ошибался) Когда работаешь в кругу профессионалов генерация интересных и сложных задач не прекращается.

Расти и совершенствоваться приходится постоянно, и компания всячески это поддерживает, оплачивает курсы/конференции/мастерклассы и т.д. Немаловажную роль в этом играет свобода принятия решений, каждый сам несёт ответственность за свою работу и выбор средств\путей\технологий для её выполнения.

Ну и самое крутое это коллектив! Все несомненно профессионалы, у каждого есть чему поучиться, ну и просто кайфовые люди с которыми приятно как работать так и тусить!

Димка, и нам приятно с тобой работать :)

Перейти до дискусії

Працюю в Cpamatica вже 2 роки. За цей час моя команда стала мені другою сім’єю.
Прийшла на позицію Junior PPC Specialist без досвіду і за рік стала впевненим Middle. Якщо у тебе є бажання розвиватися, то Cpamatica дає всі ресурси:

— команда професіоналів, можна без проблем підійти до будь-кого і запитати поради/допомоги; дружелюбність — відмінна риса Cpamatica
— навчання на сторонніх площадках, покриття витрат на курси по спеціальності + конференції/лекції/майстеркласи
— як я зазначила раніше, для мене моя команда — це моя корп. сім’я; у нас часто проходять тімбілдінги: останній був на каяках, ми пропливили пліч-о-пліч 16 км по Дніпру та провели всю ніч на острові в палатках
— ще одна характерна риса компанії: всі спеціалісти з першого дня роботи отримують відповідальність у прийнятті рішень та самостійність; я ніколи не відчувала, що наді мною хтось стоїть і перевіряє що я роблю, єдина вимога — це виконання квартальних KPI

Всі знайомі знають про мою закоханість в роботу та компанію. Я виросла як спеціаліст та особистість, мабудь, це був найкращий вибір в моєму житті 💛

Надюша, это кайф, спасибо большое :)

Перейти до дискусії

Работаю в компании уже 4 года.

Из того, что драйвит:

-Свобода реализации своих идей (В компании всегда царит дух предпринимательства)
-Доход выше рынка
-Работа с настоящими профессионалами (оч. правильный майндсет у людей)
-Крутой соц. пакет (конференции, корпоративы, страховка, обеды-завтраки)
-Удобный, продуманный офис и кухня (в офисе много зелени, на кухне много фруктов, снеков, напитков)
-Всегда новая техника (у каждого сотрудника Macbook Pro с первого дня работы)
-Дружественный коллектив (часто ребята собираются в поездки вместе помимо работы)
-Корп. скидки на ивенты и спорт

Я бы сказал, что эта компания подойдет людям с постоянным желанием расти как профессионал , людям которые не боятся конкуренции и готовы реализовывать самые смелые идеи и получать от этого кайф.

Игорь, спасибо тебе за такой крутой отзыв <3

Перейти до дискусії

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.