EVOPLAY

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів

25 листопада 2019 12:06

Юра Огородник

Пропрацював близько двох років на сапорті. В цілому про компанію нічого поганого сказати не можу. Але, якщо ви зібрались на сапорт в це місце — краще тікати подалі... Нічого адекватного ви там не побачите і що ще поганіше нічого не взнаєете, якщо ви не «свій». Навантаження дуже і дуже велике, як в день так і в ночі. За нічні зміни платять так само як і за день))) За період праці в цьому місці встиг піднятися до мідла, але по їхньому «псевдо рейтингу» знову опустили на джуна. Якоїсь адевкатної логіки в цьому не може бути, так як все ссилається на твої помилки в процесі роботи в фідбеці від кволіті. В когось не бачуть цих помилок і закривають очі на критичні помилки, а комусь ріжуть зп за пару пропущених ком і за неправильну інтонацію (хоча це просто видумки) в розмові по телефону з клієнтом))) По зп спочатку було непогано, особливо коли підняли на джуна, але коли збільшилось навантаження прибллизно втричі, а то може й більше, а зп лишилось таким самим якось не дуже... щей більше вимог до роботи...
Взагалом, не найкраще місце якщо ви хочете працювати сапортом.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Уважаемый Юрий,
Благодарим Вас за отзыв об опыте работы в нашей компании. С момента прекращения нашего сотрудничества прошло более 11 месяцев и за это время команда поддержки клиентов значительно измененилась: увеличился штат сотрудников, была внедрена система критериев оценки работы операторов, проводится основательное обучение новых сотрудников правилам и регламентам работы команды.
В своё время мы отказались от повышенных коэффициентов за ночные смены и перешли на равноценную систему оплаты, учитывая нагрузку в дневное и ночное время — ночью она значительно ниже. Нужно отметить, что сами сотрудники находят данный подход максимально справедливым и мы не наблюдали ни одного прецедента, указывающего обратное, за исключением Вашего отзыва.
Система KPI, упомянутая Вами как рейтинг, является обычной практикой для контакт-центров и других подразделений, стремящихся отслеживать свою эффективность. Данная система позволяет обеспечить прозрачность целей работы для всех сотрудников и возможность принимать решение о дополнительной финансовой мотивации лучших из команды.
Благодарим Вас за сотрудничество и желаем Вам успехов в самореализации!