Працюю у компанії Evolvice більше року на позиції Mechanical Drafter і хотіла б поділитися своїми враженнями.
Перше, що хочеться відзначити — це люди, які тут працюють. Чудові професіонали, які готові навчити, допомогти та підтримати у професійному зростанні. Особливо вдячна своїй команді, яка допомогла мені вирости як спеціалісту, незважаючи на мій мінімальний досвід.
Окремо хочу відзначити якісно організований процес найму. Всі етапи співбесід були добре структуровані, і це заслуга Ганни Корнієнко. Мені довелося проходити багато співбесід у різні компанії, але таке уважне й чуйне ставлення з боку рекрутерів, як у Ганни, я зустрічала рідко. Вона була завжди на зв’язку, відповідала на всі мої запитання, робила це з великою віддачею. Завдяки її професіоналізму я точно зрозуміла, що хочу працювати саме в Evolvice.
Компанія також пропонує багато переваг: компенсація за спортзал, медичне страхування, круті тренінги, тімбілдінги, бюджет на навчання, а також вся необхідна техніка для роботи.
Я дійсно в захваті від роботи в Evolvice — тут працюють чудові люди та професіонали, що робить кожен день на роботі приємним і продуктивним.
Ось вже майже рік як я є частиною команди Evolvice на позиції CAD engineer.
Хотілось би поділитись наявним досвідом, можливо це стане корисним для когось.
Про компанію. Стабільна й лояльна компанія, що налічує 10+ років роботи, головний офіс в м.Штутгарті. Є можливість працювати в офісі або ж на remote. Всі адміністративні процеси в середині компанії досить чіткі.
Також, подяка Management Team за уважне ставлення та додаткове забезпечення обладнанням співробітників, що працюють на remote.
Рекрутинг. Особлива подяка Ганні за максимально комфортний й професійно організований процес. Спілкування почалось з детальної розповіді про вакансію й чітким описом необхідних навичок та відповідальностей, що дуже важливою, щоб потім не виникали непорозуміння. Далі були інтерв’ю з технічним спеціалістом й фінальне з замовником. Після кожної стадії я отримував фідбек, доречі, Ганна попередньо зазначала коли надішле фідбек, тобто не доводилось хворобливо листати пошту в пошуках очікуваного листа. Була невеличка затримка з фідбеком через відпустку замовника, але це не залежало від команди й було проговорено.
Нещодавно спілкувався з вашим рекрутером. Оцінка —1.
Розмова почалася з того що рекрутер вимагав не писати голосові повідомлення. Бачте їй так комфортніше. Я розумію, що зараз ринок компаній і, в звʼязку з цим певні рекрутери звізду ловлять, але я думаю ніколи не варто забувати, що ти представляєш компанію. Якщо ваш спеціаліст в агресивній формі печеться про свій комфорт, а про комфорт кандидата навіть не здогадується подумати, як ви думаєте, що це говорить про компанію?
Далі цікавіше. Ми призначили зустріч. Ваш спеціаліст заздалегід попередила що її треба перенести. Я знаючи, що буду працювати, попросив мене набрати. По результату мене ніхто не набрав. Коли я згадав про пропущену співбесіду, написав, вибачився і запропонував шляхи вирішення проблеми. І тут почалося головне: у віповідь я отримав такий шквал негативу, що я спочатку подумав, а чи не переплутав я чат. Рекрутер перевела розмову в таке русло, що мені як кандидату (!sic!), довелося її заспокоювати. У відповідь на кожну реліку ішов новий шквал істеричної агресії. Попустило її тільки після того, як я сказав: «Ганно, в ваших же інтересах не завершувати розмову так конфліктно». Там де мозок не впорався, срака відчула загрозу — відбулася настільки миттєва зміна настрою, що я аж розсміявся.
Я довго думав, чи писати цей відгук. В результаті, враховуючи агресивність і хитрожопість рекрутера було прийнято рішення перевірити, чи не внесли мене до якогось там чорного списку.
Дозвольте порекомендувати вам відповідальніше ставитися до вибору людей, що представляють вашу компанію. Тоді ви не будете втрачати достойних і адекватних (!) спеціалістів на рівному місці.
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час написати нам і поділитися своїм досвідом. Ми щиро шкодуємо, що ваше спілкування з нашим рекрутером виявилося неприємним. Це зовсім не те, до чого ми прагнемо, і нам дуже важливо виправити ситуацію.
Наша команда завжди намагається забезпечувати високі стандарти комунікації на всіх етапах співпраці, тому ваш відгук для нас справді важливий. Він допомагає нам зрозуміти, де ми могли допустити помилку, щоб надалі уникати подібних ситуацій.
Ми вже почали внутрішнє обговорення цього випадку з рекрутером, щоб зрозуміти, що пішло не так, і зробити відповідні висновки. Обіцяємо, що докладемо всіх зусиль для виправлення ситуації.
Дуже дякуємо вам за зворотній зв’язок, і ми сподіваємося, що у майбутньому ви зможете побачити нашу роботу в іншому, кращому світлі.
З повагою,
команда Evolvice
Вже майже рік, як працюю в компанії Evolvice у ролі Brand Manager, і точно можу сказати цей час став для мене скачком професійного росту. Завдяки своїй ролі я могла посприяти оновленню цінностей компанії, й можу точно сказати, що це ті цінності, які ви точно відчуєте, щойно почнете тут працювати.
Що особливо важливо для мене — це можливість реалізовувати власні ідеї та бачити, як вони позитивно впливають на розвиток бренду. Evolvice дає свободу дій та водночас підтримує у проєктах, створюючи умови для креативності та інновацій.
Співпраця з командою, яка прагне високої якості у всьому, що робить, дарує натхнення.
Пишаюсь тим, що є частиною компанії, яка продовжує зростати та адаптуватися до нових викликів після 12 років на ринку, залишаючи незмінними свої головні принципи!
Вже майже 2 роки тут, чудова компанія з сімейною атмосферою ♥
Дружній колектив, менеджмент старається максимально підтримувати і турбуватися про працівників, забезпечують потрібною для роботи технікою, bluetti, страхівкою, і тд.
Рідко лишаю відгуки, але вперше захотілось поділитись враженнями.
1. Процес рекрутменту. Компетентний, структурований, відкритий, швидкий (півроку була в пошуках, точно знаю про що пишу, бо зустрічала різне). Ганна Корнієнко, дякую тобі.
2. Онбординг. Насичений, швидкий, з постійною підтримкою за фідбеком.
3. Процес роботи. Покроковий. Завжди відчуваєш підтримку. Не потрібно чекати довго відповіді. В не залежності від рівня задачі, всі відкриті і готові працювати командою.
При цьому Evolvice любить самостійність, відповідальність та ініціативність. Філонить тут точно не вийде)
Керівництво відкрите, немає бюрократії.
Працювати можна як в офісі так і вдома. Для уникнення проблем зі світлом надають power station.
З плюшок:
Медстрахування, компенсація спорту, часткове покриття ед’юкейшену, прихологічна підтримка, тощо.
Great company and atmosphere, working here only 6 months but feeling myself as in the second family
Отличная командрая атмосфера, отзывчивые коллеги, слаженная работа.
Тот случай, когда работа совмещает в себе не только работу, но и вторую семью.
Минусы? Пока не нашел.
Дополню несколько моментов о Evolvice:
— очень компетентный, уверенный, без малейшего намека на надменность, HR — Елена. Которая проводила первый этап технического собеседования, не просто со списком ответов на вопросы, которые должны прозвучать, для галочки, а с пониманием того, почему полученный ответ и есть именно, о чем спрашивалось или же наоборот. Уверен, что если и возникают какие-то моменты с обратной связью, то это скорее форс-мажор, но за все время общения со мной не было ни единого подобного примера.
— руководство, а именно мистер Штефан. 1,5 часа общения с человеком, за которые ты не просто отвечаешь на его вопросы, а и сам понимаешь, что в подобном коллективе работать и отдыхать — удовольствие. Человек, который может и сам пошутить и оценить шутку, даже если она касается его самого.
При этом всем компания не лишена всего того, что характерно для лучших работодателей, в Украине уж точно: комфортные условия, социальные гарантии и прочие моменты, которые обеспечивают само понятие «удобства».
Удачи компании в проектах и работе коллектива.
Evolvice, она же бывший Pixabit-solutions. Компания с которой меня связала судьба еще в 2012 году. Расскажу по порядку про все что меня в этой компании радовало, ну а потом про остальное.
#1. Это руководство. Ну что не говори а в маленькой компании это пожалуй самый важный момент. Адекватное и порядочное.
#2 . Это корпоративы. А точнее всевозможные и очень частые вылазки и на природу и в разные развлекательные заведения. Также присутствует пятничный «хеппи ауер». Вообще с давних времен в этой компании умели и продолжают производить качественный релакс для всей команды.
#3. Конференции. Конечно если ты лентяй и тебе все равно на этот момент, то тебя никто не будет заставлять идти на конференцию (кроме одного раза, когда были куплены с излишком билеты на MSSWIT). А так если хочешь всегда можешь получить или полную или частичную оплату за конфу.
#4. Коллектив. Коллектив этой компании пожалуй второй главный момент. Это большая и дружная семья. Реально отношение как к родственнику. Конечно «в семье не без урода», бывали ребятки полные неадекваты, но они в скором времени покинули лавы данной компании.
#5. Деньги. за время моей работы, я 3 раза бывал на перформанс ревью и 2 раза получал повышение зп. Выплаты всегда были своевременные.
Про то что по большому счету есть во всех нормальных компаниях.
— комфортный офис (кстати год назад или где то около этого сделали ремонт и обустроили новой мебелью)
— кухня с чай\кофе\вода\холодильник\микроволновка
— поблизости есть места где можно пообедать
— страховка \ тренажерка
— отпуска и отгулы.
А по поводу негатива могу сказать что отсутствует PlayStation )))
Желаю коллективу и компании роста и новых контрактов.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
11 відгуків
RSS