EVO — продуктова українська IT-компанія. Ми робимо маркетплейси для онлайн-шопінгу і замовлення послуг — Prom.ua, Satu.kz, Bigl.ua, Kabanchik.ua, Shafa.ua. Також розвиваємо фінтех проєкт RozetkaPay.com та логістику.
Центральний офіс знаходиться в Україні (м.Київ). 900+ співробітників, технічний департамент понад 300 осіб, розробників понад 200 осіб. Ми працюємо віддалено та в гібридному форматі.
Місія EVO — створювати можливості для розвитку підприємництва.
Активно розвиваємо кілька волонтерських проєктів:
— Платформа для безпечної волонтерської співпраці — pidmoha.gov.ua. Вона згуртовує в одному місці волонтерів та організації, які потребують допомоги або готові допомогти у різних категоріях: медична, допомога тваринам, військова, транспорт, житло та гуманітарна допомога;
— Платформа для донатів volonter.prom.ua. Тут запускаються збори на волонтерські потреби для наших захисників і всіх українців.
— Організовуємо аукціони, щоб зібрати гроші на дрони-розвідники для наших воїнів. Детально про це на сторінці www.instagram.com/evo_drones
Про технічний департамент EVO:
Основні мови програмування, які ми використовуємо це Python 3, JS / TS, Golang. Є проєкти на Rust, Scala, Kotlin.
Стандартна база даних для наших проєктів — PostgreSQL, також використовуємо Redis, MongoDB.
Для пошуку використовуємо ElasticSearch. Під вирішення окремих завдань існують свої плагіни. Працюємо з Clickhouse. В якості черг повідомлень RabbitMQ або Kafka.
SPA програми будуємо здебільшого на. Для складання JS модулів використовуємо webpack, CSS стилі — CSS Modules.
З інфраструктурних інструментів використовуємо:
Gitlab, Docker, Kubernetes, Istio, Prometheus, Grafana, Kibana.
Все, що потрібно для великого продакшн проекту: логінг (kibana), метрики, моніторинг (grafana)
Стек мобільних технологій:
Мови: Swift і Kotlin. Нові проекти пишемо на Flutter.
Наш продакт інженерний підхід в EVO:
Ми працюємо крос-функціональними командами до 10 осіб. Зазвичай, команда складається з продакт-менеджера, тімліда, розробників, тестувальників і дизайнерів. У деяких командах свої дата-аналітики, маркетологи та інші фахівці, які потрібні команді.
Компанія продуктова, тому нам важливо щоб розробник був продуктово орієнтований. Це означає, що розробник не просто виконує поставлене завдання, а й розуміє проблеми бізнесу, які вирішує це завдання і може запропонувати більш оптимальне рішення, якщо таке існує, або показати, що ця задача не має цінності.