Про хороше. Епіцентр в офлайні це чудовий магазин де дійсно є все. Епіцентр зроблений інженерами для інженерів. Останні декілька років це мій улюблений магазин.
Далі про хороше буде мало.
Програма Епіцентр в інтернеті це повна протилежність інженерному підходу.
Варто зазначити що в публічній частині інтернету програмного забезпечення «Епіцентр» не існує. Те що ви бачите на основному домені організації це продукт Б-тркс підсанкційної організації держави-агресора. Більш того, організація Епіцентр при наймі на підтримку магазину вимагає знання цього підсанкційного продукту.
Але давайте краще почнемо з високорівневих тестів, або з історій користувача.
Історія № 1. Недосвідчений користувач
Недосвідчений користувач при перегляді каталогу бачить кнопки «доставка — завтра». Він вірить в це, планує свої справи на це «завтра», але після того як оплатить товар і доставку, він не зможе ніде побачити коли прогнозується доставка. Йому зателефонує працівник кол-центру і повідомить що «завтра» не відбудеться. В кращому випадку це буде «післязавтра», але інформація про це ніде не фіксується, побачити її користувачу неможливо і користувач після цього стає досвідченим.
Програма почала обманювати. Це є наслідком того, що вона не тестується.
Історія № 2. Досвідчений користувач.
Досвідчений користувач, враховуючи досвід, знає що не буде ніякого «завтра», планує доставку через декілька днів в будь-який час з 9 до 18. Але так буває що в день доставки оператор телефонує і повідомляє що доставка переноситься на чергове «завтра», тому що «програма не працює».
Оператор так і говорить, я не жартую.
Давайте ще раз. Клієнт не може отримати оплачену доставку оплаченого товару тому що у магазину не працює програма.
Далі досвідчений користувач може спостерігати хаотичну зміну статусів його замовлення в кабінеті. Наприклад, може бачити що товар який вже давно доставлений все ще «доставляється».
Таких ситуацій в програмі Епіцентр багато.
Цікаво як так сталось і хто в цьому винен.
Звісно, відповідь очевидна. Винні розробники програмного забезпечення, які не тестують продукт, на якому працюють.
Я намагався найнятися в Епіцентр тричі як розробник-тестувальник. Хотів виправити помилки в програмі свого улюбленого магазину, але я наштовхнувся на відділ найму.
Коротко опишу цей досвід, хоча деталі того що відбувається на цих співбесідах можна описати ще кількома сторінками.
Відділ найму публікує фіктивні вакансії, на які найм не проводиться. Текст вакансій написаний з жахливими помилками і не міняється роками. Відділ найму вимагає комунікації в телеграм тому що він «сучасний». Співбесіда проводиться російською мовою. На співбесіді показують код конфігурації з помилками. Ставлять запитання, думаючи що їх варіант відповіді є єдиноправильним та що скрам і канбан такі схожі що між ними є різниця.
Двічі я отримував стандартні відповіді «ми вам зателефонуємо». Останній раз я отримав офіційну відмову з формулюванням, дослівно: «ви оверкваліфікейтед для даної позиції». Звісно це неправда, навіть прямий обман.
На співбесіді я почув цифру що на продукті є покриття 80% функціональним тестом. З одного боку це смішно, а з іншого, я впевнений що ця цифра це такий же обман як і все інше.
Жалкую, що не прочитала про відгуки про цю компанію до співбесіди, адже це був марно витрачений час.
У рекрутера нуль професійного спілкування, читання пару десятків теоретичних питань по теорії з листочка та й не слухання що я відповідаю та розказую про себе. Незнання яка зарплатна вилка вказана у вакансії та нуль обіцяного фідбеку після співбесіди.
Дуже не рекомендую витрачати на них час, залишились тільки негативні думки про неї.
Це жах.
Я пам’ятаю часи, коли для герег було «нє всьо так адназначЬна», так от для деяких осіб з обслуговування все досі «Нє всьо так».
Крім того, що доставка з 09:00 до 21:00 (це взагалі як? Клієнтки не люди? Не мають власних справ? Можуть чекати 12 годин?), так ще й доставка робиться через дупу.
З Києва до Свято-Покровської в Гостомелі їдуть через Остромирську в Гостомелі? Ви б ще до Чорнобиля спочатку махнули, а потім поверталися. (Додам, що під час очікування в порожніфй квартирі без нічого, бо — ремонті, з вікна бачила 3 ТРИ бусика Епіцентру)
Номера до ухилянтів з доставки немає, довелося зранку вигадувати способи дістати номер до тих д....білів
Всі особи були попереджені про брак струму (від онлайн експерток до ухмлянтів з доставки) і що телефон довго не проживе.
Зрештою, на пункті видачі довелося виглядати з вікна, щоб побачити д....білів з доставки.
Хоча, під час чергової розмови, д...біли (доки телефон жив) мене запевнили, що в разі втрати зв’язку, вони мою квартиру знайдуть..., але не знайшли.
За день до — експерти онлайн мене запевнили, що доставка під двері, д....біли кинули товар під під’їздом. В квартиру заносила Я сама.
Не рекомендую епіцентр нікому і ніколи
Дана компанія не виплачує заробітню плату, та невиконує зобовязання перед працівниками. Не рекомендую ні при яких умовах з ними співпрацювати!!
Більше місяця тому пройшов інтерв’ю з хедом департаменту СРМ у цій конторі на прізвище Калєнік. На сеніорну позицію.
Як і підозрювалось компанія та Калєнік пообіцяли дати відповідь ASAP, і досі морозять:)
Вкрай не рекомендую ні компанію, ні її «менеджмент» у особі Калєніка до співпраці. Ні зараз, ні у наступні періоди.
Проработал в компании более 5 лет, непосредственно участвовал в запуске 27.ua и epicentrk.ua, долго и нудно слушал завтраки о нормальном поднятии заработной платы, работал только кейс через заяву, стабильно хорошо росла ЗП только у руководителей.
В компании все завязано на личных симпатиях руководста, никто не смотрит на твои качества или знания главное покорность и преданность руководителю, здесь каждый решает вопросы только за себя, нет адекватного hr, который был бы заинтересован в интересах специалистов и что-то менял в компании, очень много кумовства особенно наверху, очень много неквалифицированных кадров, очень много собраний ни о чем и любителей делать вид что работают, приоритет — выслужиться перед шефом но никто не говорит о проблемах внутри.
Частые переработки, работа только в офисе (пандемия, война...), частые звонки в нерабочее время, выходные. Что бы ты не делал как специалист всегда будет недооцениватся. Тебя проще заменить чем решить твой вопрос или найти подход.
И это лишь доля реальных отзывов от внутряка офиса Эпицентра.
P.S. Деньги платят, офис очень красивый, есть толковые ребята, если повезло с руководителем будешь в шоколаде и под защитой.
Общее отношение к людям ужасное, если есть семья и вы ее любите — не лезьте сюда.
Я смотрю эпицентр уже активно хайрит и строит свои айти хабы. НАПОМИНАЮ!!! в ноябре эпицентр кинул на деньги сотрудников своего маркетплейса, которые не захотели продолжать сотрудничество после начала переформатирования и поглощения команды другими подразделениями. Выплаты так и не проводились.
Рекрутинг которого я еще не встречал. В Апреле 2022 прошел все этапы собеседований на .net dev, а именно:
— HR Interview
— Tech. Interview
— Выполнил тестовое задание
— Финальное интервью с топ-менеджментом.
Был дан положительный ответ — берем, и...всё.
Сначала рекрутер отвечал раз в неделю, что какие-то чисто технические накладки и вот-вот все будет, мол все в силе и т.д. и т.п. Но очень быстро вообще перестал отвечать. Вот уже прошло 2 месяца и ни ответа и ни привета. При этом публикуются новые вакансии на Джинни..
Sergey Opanasenko (Head Of Recruitment IT в EpicentrK), поступать так очень и очень не красиво!
А всем остальным будет большой звоночек стоит ли связываться с компанией у которой такое отношение к людям.
ОСТОРОЖНО НЕ ВЫПЛАТА ЗАРАБОТНОЙ ПЛАТЫ!!!
Проработал год в ЭпицентрМ, дочкой ЭпицентрК.
До ноября 2021 года это была одна из лучших компаний в которых мне довелось работать.
— Прекрасно настроенные и работающие процессы.
— Дружный коллектив.
— Много высококлассных специалистов.
— Современный стек и CI/CD до которого многим еще бежать и бежать.
— Своевременная выплата зп, по вполне рыночному курсу.
Но как говорится всегда есть но:
В начале ноября нам было объявлено что часть команд заберут в материнский Эпицентр, а другую часть команд уменьшат в численности так как нет необходимости в таком штате в связи с передачей команд в ЭпицентрК(я попал в как раз в ту часть что сократили и переводят в ЭпицентрК). Причем сразу было заявлено что хоть в материнской компании и нет такого количества вакансий под нас, никого не оставят без работы или сократят, а найдут нам места в смежных проектах или команда. Обещали сделать «ярмарку вакансий» для ознакомления с вакансиями ЭпицентраК, так же было обещано сохранение текущих условий прописанных в принятом офере от ЭпицентрМ. Я решил попробовать узнать что будет в ЭпицентрК.
Но детальнее узнав технологический стек и уровень компетенции руководства понял что работать там не смогу. Я уже не говорю о чисто человеческих отношениях к сотрудникам.
Я решил уходить, с трудом оповестив игнорирующего меня «Sergey Opanasenko Head Of Recruitment IT» о своем решении, и в ответ я не получил ответа как будет прекращено моё сотрудничество с компаниями М и К. Хотя с К на тот момент никаких договоров у меня не было.
Про чатики в телеграмме уже писали мои коллеги тут добавить нечего.
По итогу я закрыл проекты которые зависели от меня, отработал 2 недели и сдал пропуск и технику. Без каких либо выплат со стороны Епицентров, задолженность на сегодня части зп за ноябрь, за декабрь и отпускные дни.
Стоит ли работать в Эпицентрах ?
У меня грустная история сотрудничества с ЭпицентрК. Я проработал чуть больше года в компании ЭпицентрМ и потом попал в список людей, которых ЭпицентрМ и ЭпицентрК решили перевести в родительскую компанию ЭпицентрК.
Я решил сразу же не идти по собеседованиям, а посмотреть и попробовать, как оно там будет. Так же и говорил стороне ЭпицентрК, что будем смотреть и пробовать, потому что неизвестных было тьма (нельзя даже сравнивать с собеседованием, когда риски есть, но на большинство вопросов тебе дают четкие ответы).
Проработав две недели, я понял, что обещанные условия отличаются от реальности, на что своевременно предупредил руководство ЭпицентрК, что доработаю до конца месяца, доведу задачи до конца и буду уходить. Со сторон ЭпицентрМ и ЭпицентрК было обещано, что все будет выплачено.
Свои задачи, как и было обещано, я довел до конца. ЭпицентрК пообещал, что расчитается через ЭпицентрМ.
Как итог, на сегодняшний день, задолженность части зп за ноябрь, за декабрь и отпускные дни. От Эпицентров (М и К) нет толком информации, будет ли когда-то погашена задолженность ...
Вот и думайте теперь, стоит ли работать в Эпицентрах ?
Сотрудничал с компанией Эпицентр М почти 2 года, практически со старта проекта.
В ноябре руководствами компанией Эпицентр М и Эпицентр К было принято решение о частичном слиянии команды разработки. Т.к. я оказался в списке людей, которых переводили в Эпицентр К, принял решение о прекращении сотрудничества, уведомил заранее представителей компании, отработал оговоренные с командой и менеджментом две недели и ждал окончательного финансового расчета.
Далее в декабре нам были частично выплачены деньги за ноябрь. Оставшуюся сумму за ноябрь и декабрь обещали выплатить следующим платежом. Позже даты выплат несколько раз переносились, после чего представители компании Эпицентр К стали полностью игнорировать все поступающие к ним вопросы, касательно данного инцидента. Позже нас попросили написать объяснительные (привет IT, шел 2021 год) по поводу прекращения сотрудничества, но абсолютно не ясно, отправились ли они куда-то и будет ли какая-то реакция на них.
В такой же ситуации оказалось очень много моих коллег, в том числе кто продолжал и дальше сотрудничать с компанией — все остались без заработанных денег, но со своими личными обязательствами. Вся информация, которая у нас сейчас есть — что СБ Эпицентра контролирует все платежи и менеджмент ведет переговоры.
Не знаю, будет ли дальше развиваться разработка продукта в компании, но всем, кто рассматривает вариант сотрудничества или еще его продолжает — будьте готовы к подобному развитию событий, что в один момент может быть принято решение не совместимое с дальнейшей работой в компании, а все финансовые обязательства касательно отработанного времени, отпусков и т.п. могут быть полностью проигнорированы или заблокированными со стороны вышестоящего руководства.
Данный отзыв касается также и компании Эпицентр М, поэтому такой же отзыв будет и на странице той компании.
ОБЕРЕЖНО!! НЕВИПЛАТА ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА НЕВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ПЕРЕД ПРАЦІВНИКАМИ
Почну з того, що протягом року я працював в компанії «Епіцентр М». Ця компанія займалася суто напрямом маркетплейс в Епіцентрі. Після року роботи, мені та моїм колегам повідомили, що більшість працівників буде переведено в компанію «Епіцентр К» (головний офіс, який не знає що таке скрам і виконання зобов’язань перед працівниками).
Я вирішую для себе звільнитись, так як переводять мене на незрозумілий проект, змінюється майже увесь колектив, флоу, графік і спосіб виплати заробітної плати. Я відпрацьовую спрінт і прошу відпустку, після чого повідомляю керівництво та HR про зміну роботи.
У цей же час починається щось незрозуміле — створюється чат в телеграмі в якому так званий «Sergey Opanasenko Head Of Recruitment IT» нам обіцяє виплату заробітної плати. Потім він навіть починає видаляти свої ж повідомлення і давати задню. Закінчується це все тим, що Епіцентр кидає нас на гроші (відпрацьовані нами гроші!), вже не кажучи про відпускні. Нас ігнорують до теперішнього часу — жодних пояснень...
Компанія в яку я не рекомендую йти ні при яких умовах, так як одного дня вам можуть не виплатити гроші без будь-яких пояснень!!
Тема: РИЗИК НЕВИПЛАТИ ЗП та ВІДПУСКНИХ у разі вашого звільнення за власним бажанням.
Напишу в обидва місця тому що точно не знаю в яку із компаній писати відгук ЕпіцентрМ чи ЕпіцентрК. Не знаю хто відповідальний за ситуацію і багато інших правдивих, технічних деталей процесів та бізнес домовленостей між компаніями, власниками та їх директорами...
АЛЕ маю їх результат у вигляді НЕВИПЛАТИ ЗП та ВІДПУСКНИХ за півтора місяці. (близько 150 000 грн. Така сама ситуація ще десь в 15+ колег. Це значно більше чим 1 500 000 грн). Вже скоро лютий а за листопад та грудень розрахунку за отримані від мене та колег послуги не було. Свої забовʼязання ми виконали а оплату за них проігноровано.
Пропрацював відповідально в компанії ЕпіцентрМ більше року. Це був Найкращий досвід та умови по всім рокам в ІТ. Мав плани далі розвиватись адже все влаштовувало Але потім велику частину команди розробки вирішили перевести із М в К. Я потрапив в список переведення в К. В К Я прийняв рішення не йти, за низки власних причин, та негативних відгуків про умови праці в ЕпіцентрК. Багато колег також вирішило не переходити (дуже мало хто погодився. Що також насторожило).
В результаті ЛИШЕ ТИМ хто не захотів працювати в ЕпіцентрК — не видали ЗП. Тобто поки ви співпрацюєте з ЕпіцентрК та ЕпіцентрМ — ви потрібні і за ваші послуги будуть платити. Але якщо ж вирішили піти з компанії — фінансові забовʼязання перед Вами є ризик що не будуть виконані.
Раджу про всяк випадок тримати фінансову подушку, якщо вирішили працювати в ЕпіцентрМ чи ЕпіцентрК або вже працюєте. Вигулювати всі відпускні відразу. Ну й коли відчуття підказуватимуть що ситуація на проекті стає нестабільною — не чекати доки це вплине на ваш фінансовий стан. Як це зробив я. Тепер «розгрібаю» наслідки. Думав що мав опору та можу розраховувати на чесне відношення до працівників.
Епіцентр має величезні прибутки та успіх. Це чудово що відкрили величезний новий офіс IQ із інвестиціями 350 млн грн. Я дійсно радий що Україна має такий розвиток та вклад від Епіцентра. Виходить що не виплатити ЗП працівникам 1.5+млн це не відсутність можливості а прийняте рішення. Шкода.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
13 відгуків
RSS