EPAM

понад 1500 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький, Черкаси, Чернівці

31 січня 2023 19:02

Roman Suvorov, iOS Software Engineer

Вже пройшло досить багато часу з мого першого проєкту в EPAM...
Все думав чи писати відгук чи ні, адже мав досить цікавий досвід.
Вирішив все ж таки це зробити, адже в ретроспективі зрозуміло більше.

Заходив до EPAM через навчання, тобто на junior позицію.
На самому навчанні була проблема із робочою машиною — видали старенький Mac Mini 2011го року, котрий мав досить слабке залізо і вбитий жорсткий диск (так, навіть SSD).
Залізо було настільки погане що запуск майже порожнього проєкту потребував хвилин 5 часу.
Самі розумієте як ця машина працювала на чомусь більш складному.
Так от, коли зайшов на комерційний проєкт, компанія не змогла надати щось новіше і не змогла замінити той HDD на SSD, щоб машина хоча б трошки швидше працювала.
Довелося досить значний час чекати на нові постачання обладнання.
Як результат, довелося користуватись своїм Хакінтошем для роботи, котрий вже на той час був теж досить старою машиною, але працював набагато краще.

Згодом як з`ясувалось, компанія також не могла надати монітор із співвідношенням сторін 10:19, аргументуючи це тим що такі речі доступні лише спеціалістам більш високого рівня.
Особисто для мене це звучить досить неймовірно.

Також компанія відмовилась надати клавіатуру для macOS, а стандартна була настільки поганою що набір символів дуже часто спрацьовував не коректно — деякі клавіші не працювали.

Придбав собі комплект маківської клави та миші власноруч.
Його сперли з мого робочого місця.
Тімлід клявся що вони розберуться і все компенсують зі словами «ти тільки працюй».
Звісно ж, нічого не компенсували, але запропонували надати той самий комплект у «аренду», тобто щоб я його потім повернув. Чого це не зробили одразу коли я просив, до того поки в мене все це вкрали не зрозуміло.
Крадіїв також не знайшли, не зважаючи на те що я особисто продивився записи із камер, отримав логи проходу через турнікети і виділив пять потенційно пов`язаних з подією людей.
Добровільно, звісно ж, ніхто не зізнався, а сама компанія вирішила нічого далі з цим не робити.

Шкодую що не викликав поліцію. Чому не викликав? Бо тімлід попросив зі словами «розберемося, усе компенсуємо».

Висновок — забудьте про лояльність компанії до вас.

Це ще не всі приколи. Один раз була історія з тим, як на мене, хтось накрасив, поскаржившись на те що я «взяв його стілець». Стілець про котрий йде мова не був підписаним і стояв біля вікна між двома столами. Коли я його брав, ніхто мені нічого не казав. Після користування повернув на місце, звісно ж. Не думав що звичайні стільці в цій компанії «іменні», і так, це не було особисте робоче крісло, а брав я його тимчасово, бо моє крісло кудись зникло.

Ще одна схожа подія — це коли хтось із робітників на мене накрисив за начебто непомиті руки в туалеті.
І компанія на повному серьйозі організовує зі мною HR мітинг, витрачає мій робочий час на абсолютно непотрібні бесіди аби досягти не зрозуміло чого, при цьому сам HR не може сказати ані хто накрисив, ані чому саме, тобто розмова була ні про що і все доводилось витягувати кліщами самому.

Як розумієте, токсичність у середовищі була досить великою на моє здивування.
Замість того щоб підійти і особисто обговорити проблему до того як проводити ескалацію на більш високий рівень, чомусь люди вирішили накрисити одразу нагору.
Як після такого з ними працювати?

Останньою краплиною у чаші мого терпіння було те що компанія протримала мене 3 місяці в очікуванні нової позиції та проєкту кажучи що «вже все знайшли, лише трохи зачекай».
Після цього вирішив що навряд чи матиму справи з EPAM.

Також чув що вони аналогічним чином бортанули багатьох робітників із повномасштабним вторгненням терористичної московії.
Навіть страшно уявити як це — мати високий рівень довіри до компанії і отримати ось такий «подарунок» у найкритичніший момент твого життя.

Щодо команди — мав певні зауваження, але в ретроспективі вирішив що це не так важливо щоб їх згадувати. Вцілому отримав важливй для себе старт в ІТ, певний буст у знаннях і потрібний досвід.
Вийшов з проєкта мідлом.

А так, мідловську компенсацію по факту я так ніколи і не отримав.
Також неприємним було те що допомагав новій людині розібратись із проєктом, а потім дізнався що його взяли мені на заміну. Не проблема тієї людини а підходу компанії в цілому.
Хотілося б про такі моменти хоча б знати заздалегідь.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доповню щодо офіса — був на 23го серпня у Харкові, в цілому місце приємне, є столова на першому поверсі де можна на вибір купити або їжу з «ресторану» (можна карткою) або у бабусі-підприємця за готівку.
Також була «салатня» з досить цікавим вибором, але і високими цінами.
Стояли холодильники із Планом Б — ціни завищені, але ідея чудова, іноді користувався.
Знаю що хтось звідти під`їдав не чесно, але я сам не зважаючи на те що жарти, завжди сплачував по-чесному, карткою та через застосунок.

На кожному поверсі є кава-поінт із стоячими місцями та диванчиками.
Диванчики із шкірозамінника, а не тканини, тому сидіти було не дуже зручно.
Сам кава-поінт теж не дуже зручний був, тому мало хто туди ходив побазікати у перерві, більшість сиділо у столовій на першому поверсі.

Офісний стіл та крісло зручні, до них питань не було.
Скло між робітниками дозволялось знімати.