3 червня 2019 18:38
Відпрацював у Empeek 3 роки. Я прийшов у компанію у липні 2016 року на посаду Head of Sales (рімоут). Почав працювати коли у компанії ще було 15 чоловік і замість офісу юзали квартиру, наразі, компанія виросла близько до 100 чоловік. Перші два роки співпраці були досить непогані, було багато можливостей для росту, цікаві клієнти та проекти. Компанія позиціонувала себе, як сучасна команда, яка не прив’язується до локації і хоче маштабувати штат експертів з макс свободою та креативом у роботі.
Але після того, як керівництво почало відчувати гарний профіт від продажів, все різко почало змінюватись. На ріквести про офіційне працевлаштування не було чіктої відповіді. Компанія офіційно зареєструвалася у іншій країні, тільки рік назад, хоча існує близько 4 років. Єдиний спосіб офіційної співпраці була усім знайома схема роботи зі свого ФОПу, але при тому ніхто не мав чіткий контракт, який би описував умови співпраці. Також, почався дуже серйозний тиск через те, що я працюю віддалено та живу у іншій країні, хоча такими були наші умови. Керівництво не було зацікавлено допомогати сейлс команді, коммунікувати та інволвитись у процес продажів. Досить часто я чув різні не професійні зауваження до себе, наприклад як: «ти приділяєш дуже багато часу своїй дружині замість роботи» або «ти тільки знаєш як брати відсотки з інших». Іноді, мені здавалося, що мене зробили третім партнером по бізнесу, не питаючись того в мене, та очікували, що я буду жити їх бізнесом. Навіть, коли були реальні помилки з моєї сторони, я не отримував суппорту та професійної критики. Замість того, керівники вважали, що я не маю права на помилку, бо в мене «топова позиція» і мені за це «платять гроші». Мене завжди тикали в те, що в мене велика комісія за приведених клієнтів, я маю «пасивний прибуток», дозволяю собі «нічого не робити» та просто «висосую гроші з компанії». Хоча відсотки за кожного клієнта були завпроваджені керівництвом та їх сума була прямо пропорційна прибутку компанії.
Коли наші відносини вже дійшли до грані, керівники запропонували мені звільнення або виправлення проблем, які вони створили своїм відношенням до сейлс відділу. І коли я обрав звільнення, керівники були шоковані і почали вести себе не адекватно. На наступний день, в мене забрали усі корпоративні доступи, не дали відпрацювати 2 тиждні, я навіть не встиг повідомити своїх клієнтів про те, що я більше не працюю у компанії. На наступний день мені виплатили частину компенсації і письмово закомітались виплатити решту відсотків наприкінці травня, коли отримають гроші від замовників (на що в мене є письмовий доказ). У середині травня, коли я вже не працював на Empeek, а працював вже на іншу компанію, мені написав один з керівників компанїї і повідомив, що з одним із моїх старих клієнтів є проблема, яку вони не можуть самі вирішити. Як ричаг впливу, мене почали шантажувати, що решта грошей буде оплачена після того, як я владнаю проблеми с замовником, з яким я ті проблеми не створював. Я не погодився шантажувати клієнта по ріквесту керівників для того, щоб він закрив контракт на Upwork і поставив гарний відгук до того, як отримає source codes для свого проекту. Після цього керівництво почало мене ігнорувати. Починаючи з 28 травня я спитав, коли буде зроблена виплата заборгованих грошей, на що отримав нічого окрім мовчання та через 5 днів — відповідь про те, що компанія не збираються робити виплату і керівництво відмовляється від письмових домовленостей. Аргументом того було те, що я повинен нести збитки, які компанія створила собі сама у період часу, коли я вже пішов з компанії.
Тому, мене нагло кинули на гроші і повели себе не чесно зі мною, порушив свій коммітмент та договір. Наразі, компанія заборгувала мені близько $2,500. В мене є докази усіх фактів та ситуацій, про які я написав. Я написав цей відгук, тому що я не збираюсь мовчати, коли мене обманюють на гроші. Моя головна помилка була в тому, що я не мав чіткого контракту з цим роботодавцем і не покінчив ці відносини раніше. Можливо, мій не приємний досвід може бути корисним для людини, яка розглядає цю компанію!
Ми всі розуміємо, що ціль цього відгуку не вирішити проблему, але банально зіпсувати репутацію компанії. Щоб не оцінювати ситуацію поверхнево, мені потрібно буде розповісти кілька цікавих деталей співпраці з Дмитром
Почну з кінця...
Дмитро знав що, момент нарахування — ми знаходились в Штатах і фізично не могли здійснити оплату і попросили його перенести обговорення коли повернемось в офіс. Тим не менше — він почав вимагати гроші без обговорень і погрожував відгуком на ДОУ — для нас це недопустимо..
Щодо нарахування — Дмитро був на позиції Head of Sales — відповідно у нас був процес по Upwork: закінчується робота з клієнтом -> завершується контракт -> просимо позитивний відгук.
Дмитро успішно «забив» на свій прямий обов«язок, ще й до того це був його клієнт. Минуло 2 роки. Клієнт почав маніпулювати незакритим контрактом. Ми попросили Дмитра виправити ситуацію, він успішно проігнорував вдруге, бо напевне припускав, що йому це зійде з рук. Але ми не могли цього допустити і були змушені залучити 5 людей, щоб виправити ситуацію, яка до речі була спричинена його професійною халатністю.
Йдем далі..
Я не розумію як керівник відділу — може бути в ролі «жертви»:
«не було чіктої відповіді», «почався дуже серйозний тиск », «керівництво не було зацікавлено допомогати», «Іноді, мені здавалося, що мене зробили», «я не отримував суппорту», «Мене завжди тикали», «Коли наші відносини вже дійшли до грані», «не дали відпрацювати», «мене почали шантажувати», «мене нагло кинули», «не покінчив ці відносини раніше»
Тепер питання: Як Дмитро витримав 3 роки такої каторги...?
(Насправді це неправда, бо по іншому він би вже давно припинив співпрацю)
Рухаємось далі...
Інформацію про компанію до якої апелює Дмитро є станом на 2016 рік. Ми пишаємось, що ми почали з малої квартири, а тепер у нас є двоповерховий просторий офіс. Також Дмитро сам погодився отримувати надходження готівкою коли ще був в Харкові, а от чому він не захотів оформлятись як ФОП і сплачувати свої податки — мені не відомо.Можливо ізза того що вже тоді планував переїхати на ПМП в Тайланд? До того ж Дмитро нас поставив перед фактом що переїжає в Тайланд, хоча ми вели розмову про переїзд до Львова, якщо у нас складеться успішна співпраця.
Дивно, що Дмитро присвоює собі заслуги по росту компанії до 100 чоловік, що як мінімум є некоректно до решти людей, які фактично виконували роботу всю роботу для наших кліентів. Можливо Дмитру потрібно було би раніше погодитись, що очолювати цілий відділ це не те що вдається найкраще, особливо враховуючи той факт — що люди надовго не затримувались в його відділі.
↓ Хронологія подій ↓
↓ Липень 2016 рік
— Дмитру передається «розкручений» профайл на Upwork. Працює лідогенератор.
— Дмитро обробляє зацікавлених лідів
— Задача: відкрити нові канали продажу.
↓ Грудень 2018 рік
— Заблокований профайл Upwork
— Заблокований LinkedIn (результатів 0, проплачено на рік 1000$)
— Проплачено 3000$ лідогенераторів bant.io (результатів 0)
— Зїздили в RoadShow Germany (витрачено 20000$ результат 0)
— до того часу вже пішло 6 людей з відділу
— Дмитро їде у відпустку...
Знаючи ці факти чи досі справедливо буде говорити що «керівники вважали, що я не маю права на помилку»?
↓ Лютий 2019 рік
— Дмитро погоджується стати фрілансером і складає свої обов«язки
— Приходить новий керівник відділу
— Йде ще 2 колишніх підлеглих Дмитра
— Дмитро вимагає для себе персонального лідогенератора за рахунок компанії (отримує відмову)
— Новий керівник вимагає звітності від роботи Дмитра
— Звітність надходить неповна і з запізненням
— Несподівана ситуація зі старим клієнтом
— Дмитро не вважає що це його проблема (просто ігнорує її, та чекає виплати)
— Розмова з керівниками: жодного клієнта за півроку, пустий робочий календар
— Дмитро вже працює на іншу компанію :)
Питання: чому Дмитро хотів відпрацьовувати 2 тижні, я не знаю
Після відгуку на ДОУ...
Дмитру відгук без відповіді не підійшов (керівники за кордоном весь той час), тому він пише листа на всіх співробітників компанії, як його жахливо «кинули» при тому розкриваючи фінансову інформацію компанії і маніпулюючи фактами. Це як мінімум показує Дмитра як непрофесійну і емоційну людину, яка не всилах спокійно вирішити робочі моменти.
І не дивно, що ніхто із 100 співробітників не підтримує Дмитра відгук, бо важко підтримати людину,яку ніколи не бачив вживу і з якою ніколи не спілкувався. Тим паче в тексті є багато суперечностей і запитань.
Про «висосування грошей»..
— Дмитро чомусь вважав що для поїздки у Німеччину ми маємо йому оплатити літак з Таїланду і назад (хоча ніхто його туди не посилав)
— Дмитро доручив своїй жінці зробити дизайн презентації компанії, вона була оплачена але в кінцевому результаті нею не користувались
— Також не зрозумілі були запити про позики перед зарплатою, при тому що у Дмитра була одна з найоплачуваніших позицій в компанії
Дмитро, ти вже похвалився перед колишніми співробітниками скільки ти заробляв, то може розкажи всім решта скільки ти заробив в компанії, яка тебе «кинула»?
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.