Empeek

81...200 спеціалістів
Київ, Харків, Львів

21 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Хочу залишити загальний фідбек та враження по проходженню ряду співбесід на посаду HR specialist.
Весь мій процес зайняв — більше місяця
В процесі посада на DOU вже змінилась з HR specialist на Junior HR specialist
Технічне завдання — це кейси, які по вимогах не мають мати єдиного правильного рішення, а суто описові, орієнтовані на хід думок кандидата, тобто треба написати різні розвитки подій.
Я надіслала відповідь з різними потенційними варіантами розвитку подій, як вимагало завдання, але у фідбеку на моє технічне отримала відповідь, що мало бути прийняте рішення одне (що не є правильним, бо це не було вимогою завдання як мінімум, а також воно не може бути єдиним правильним, так як є багато факторів які на нього можуть впливати)
Також, фідбек/порада рекрутера- не відповідати при співбесіді опираючись на минулий досвід, в мене питання, для чого тоді досвід, особливо в HR професії, якщо на нього не опиратись.
Дуже негативні враження від даного процесу та витраченого часу.

Підтримали: Anna Marchenko

Анастасіє, вітаємо! Дякуємо за твій зворотний зв’язок. Нам дуже шкода, що в тебе залишилися негативні враження від нашого процесу найму.

Ми з самого початку намагалися бути відкритими щодо нашого процесу, тому одразу розповіли про кількість етапів та попередили про можливі затримки через відпустки в команді.

Зміна назви посади з HR specialist на Junior HR specialist була зумовлена стратегією пошуку, ми пояснили це тобі в особистих повідомленнях. З огляду на твою відповідь і бажання спілкуватись далі, нам здалося, що ти повністю зрозуміла причину.

Щодо технічного завдання, воно дійсно орієнтоване на хід думок кандидата. У завданні було чітко зазначено, що потрібно не лише описати можливі варіанти, а й прийняти конкретне рішення. Наш фідбек був націлений на те, щоб показати можливі ризики в рішенні, яке ти запропонувала. Ми в жодному разі не стверджували, що існує лише одне правильне рішення.

Ми також розуміємо твоє занепокоєння щодо тривалості процесу найму. Коли ти повідомила нам про наявність пропозиції від іншої компанії і попросила швидше дати зворотний зв’язок, ми чесно зазначили, що ще не завершили спілкування з іншими кандидатами. Тому ми запропонували тобі не чекати на наш фідбек, щоб ти не упустила іншу можливість.

Щодо коментарів про минулий досвід, ми хотіли підкреслити важливість зосередження на запропонованих кейсах під час інтерв’ю. Це не означає, що не потрібно згадувати про попередній досвід, а лише фокусуватися на конкретних ситуаціях, які інтерв’юер пропонує вирішити. Важливо надавати чіткі відповіді на кейсові питання, а не лише розповідати історії зі свого досвіду, які могли відрізнятися від запропонованих ситуацій. Це допоможе краще зрозуміти твій підхід до вирішення конкретних проблем і ефективніше використати час інтерв’ю.

Ми цінуємо твою участь у нашому процесі найму і дякуємо за час, який ти приділила на виконання завдання. Ми обов’язково врахуємо цей досвід, щоб покращити наш процес у майбутньому.

Щиро бажаємо тобі знайти роботу, яка надихатиме і приноситиме задоволення! Будемо раді залишатись на зв’язку та, можливо, мати нагоду змінити твою думку в майбутньому.

Вечір п’ятниці — якраз чудова нагода написати відгук на компанію, в якій працювала більше чотирьох років 😄

Якщо говорити про мій особистий досвід:
Empeek — це велика-велика любов з першої співбесіди, де мала нагоду познайомитись з двома засновниками компанії — Романом і Сашею. Відразу дуже відгукнулось, що вони націлені водночас як на цифри/аналітику/hard skills, так і на особистісні якості людей, які працюють в компанії. Тож коли отримала пропозицію долучитись — не роздумувала ні секунди ♥
Протягом цих років, спробувала і навчилась дуууже багато (завдяки гнучкості та відкритості компанії, зацікавлені компанії в твоєму розвитку, і, насамперед неймовірним людям (Олесь, Андрій, Саша, Галя, Катя, Наталя, Оля, Юра, Тарас, Оксана, Аня, Олег ...*можу продовжити цей список ще на 90+ людей, проте не хочу втомлювати, без перебільшень — кожен працівник — золото;)

А тут кілька слів про більш цікаві штуки для людей, які хочуть зрозуміти, в чому плюси Empeek-y:
— дійсно дуже гнучкий графік (головне — результат, і присутність на всіх попередньо погоджених дзвінках)
— вчасна виплата зп, — і адеватний її перегляд, залежно від результатів (є налаштований процес перегляду)
— можливість зростати, змінити проект або стек, покращити свої навички в цікавих для вас технологіях і проектах
— ви точно будете працювати лише з професіоналами, які мають чудові софт скіли
— неймовірно крута команда, незалежно від відділу (радію, що мала нагоду долучитись до пошуку нових спеціалістів, тому точно впевнена, що кожен працівник відібраний максимально ретельно)
— дуже відкриті прості щирі люди навколо (знаю, що писала про це вже кілька разів, але вкотре наголошую, бо ніде не зустрічала таких фантастичних колег)

Підсумовуючи: будьте щирими, мийте руки з милом, і, якщо ще роздумуєте, чи подаватися в Емпік — не думайте ні секунди, відгукуйтесь! Тут ви матимете змогу професійно розвиватись, познайомитись з чудесними людьми, відчувати свій impact на компанію.

P.S. Особисто для мене також дуже цінно було, що компанія долучається до підтримки ЗСУ — підтримуючи як великі фонди, так і більш концентровано — збори друзів і родичів всіх працівників.
Empeek допоміг закрити кілька важливих запитів моїх близьких, за що завжди буду вдячна ♥

Віко, дякуємо тобі за твій теплий відгук і нашу співпрацю всі ці роки ♥
Було неймовірно приємно працювати з тобою як з людиною і як спеціалістом. Всією командою бажаємо тобі успіхів і крутих команд в майбутньому!

Проходив співбесіду в відділ маркутингу в Empeek, враження залишилось норм, але отримав відмову в продовженні спілкування з формулюванням «ціль позиції передбачає більш продуктово-стратегічне мислення» хоча скоріш за все був навпаки overqualified. Просто залишу тут на випадок того, що це просто невдалий копіпейст, який сподобився ейчарам ;)

Підтримали: HR Empeek

Доброго дня!

Владислав, дякую вам за зворотний зв’язок! Ми прагнемо працювати над процесами в компанії, і такі відгуки дуже важливі для нас. Мені дуже шкода, що у вас склався подібний кейс. Але хочу вас запевнити що ми вже проговорили командою всі причини такої ситуації та прийняли рішення для подальшого покращення наших фідбеків кандидатам. Дуже шкода, що так сталось, але ми будемо раді залишатись з вами на звязку:)

Тому якщо ви будете готові детальніше обговорити цю ситуацію — я буду рада поспілкуватися з вами особисто.

Дякую, команда Empeek

Проходив співбесіду в Empeek, лишились тільки позитивні враження. Хочу подякувати усім хто брав участь в співбесіді, інтерв’ювери відкриті до дискусії а питання були хороші і допомогли дізнатись про нові для мене речі і краще зрозуміти свої слабкі сторони. Також підтверджу коментар нижче про хороший процес рекрутингу. Це був позитивний досвід

Підтримали: Serhii SolodovnykHR Empeek

Дмитро, дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Нам важливо під час всіх етапів співбесід створити максимально невимушену і професійну атмосферу, тому радіємо, що це вдалося.

Зі свого боку теж вдячні за Ваш час та знайомство.
І, звісно ж, з задоволенням поспілкуємось в майбутньому.
Тому — на зв’язку;)

Працював в компанії Empeek тестувальником приблизно півтора року.
За цей час компанія виросла ще більше і я відчував як росту разом з нею. З попереднім коментарем повністю погоджуюся!
За час роботи я працював на декількох проектах, всі дуже цікаві з активним процесом девелопменту і відповідно тестування. Кожен проект був унікальний, але узагальнюючи можна сказати, що всі вони цікаві, дозволяють розвивати скіли та отримувати нові, а що найголовніше, на всіх проектах що я був, працював з професіоналами які до того ж дуже чудові і позитивні люди. Також менеджмент компанії дослухається до усіх думок та побажань працівників, а керівництво насправді дуже круте. Ну і, можливо, повторюся — колектив всієї комапнії дуже дружній і позитивний, атмосфера дуже затишна, а можливостей для розвитку є купу, зі всім допоможуть і підкажуть.
Дякую всім людям з Емпіку за співпрацю та час проведений разом!

Андрій, дякуємо тобі за такий позитивний відгук та нашу драйвову та приємну роботу разом.
Ми були раді працювати з тобою пліч-о-пліч, тому знаємо, як пощастило всім, з ким ти стикатимешся на майбутніх проектах.

Завжди раді тебе бачити в гостях.
Хай щастить!

Працював в Empeek більше двох років на позиції QA Engineer.
Про компанію можу сказати тільки хороше.. Є можливість крутого росту, компанія не обмежує амбіції у людей і прислухається до тебе (якщо тебе щось не влаштовує тд). З точки зору роботи, можу сказати, є повністю всі QA активності за STLC, принаймні у мене на проекті були). Є багацько цікавих проектів, тому завжди є змога релокейтнутися, якщо твій не до вподоби або закінчився (хоча на своєму працював весь час). Але найголовніше, думаю — це тепла та дружня атмосфера, яка присутня у компанії.
Дякую за співпрацю!
Успіху вам!)

Діма, дуже дякуємо тобі за такий теплий відгук.
Ми раді, що нам пощастило працювати з таким хорошим спеціалістом та чудовою людиною, як ти.

Успіхів тобі, бережи себе!

Хороший процес рекрутингу. З точки зору кандидата ясно, чітко, топ

Працювала в компанії Empeek 2 роки. Дуже адекватний та відкритий менеджмент, завжди готові почути ваші ідеї та втілювати їх для розвитку компанії та процесів. Ведення проектів доволі демократичне, кожен ПМ несе повну відповідальність і дотримується зручних для нього/неї процесів, головне якісний результат. Гнучкий графік та довіра до працівників.

Тут працюють дуже круті люди, дружній колектив та сімейна атмосфера! Компанія проводить цікаві та драйвові корпоративи — 2 рази на рік поїздка в якийсь куточок України на всі вихідні.

Компанія цінує працівників і підтримує ініціативність. Рекомендую!

Працювала в компанії Empeek в якості рекрутера більше року. Це була моя перша компанія в сфері ІТ. Можу сказати, що було надзвичайно приємно працювати в їхньому колективі та допомагати приводити нових спеціалістів:) Графік дуже гнучкий направду (ніколи не було відчуття того, що за кожним кроком слідкують) — робота здійснюється на довірі. З тебе лише питають за результат. Зарплата виплачувалась зажди навіть трохи раніше термінів, що приємно дивувало))

Я, як людина, яка теж працювала за бонусною системою (по принципу роботи відділу продажів), хочу сказати, що всі бонусні кошти завжди отримувала вчасно та згідно внутрішньої затвердженої системи. Керівництво ніколи не шкодувало коштів на нові методи пошуку кандидатів та зовнішню допомогу.

Щодо коментаря Дмитра Колесніка, то лише можу зазначити, що не володію достатньою інформацію для якої-небудь її оцінки. Можу лише зазначити, що фінансових проблем, як я вже описувала вище, в мене особисто не було. Мені навіть важко уявити, що таке б могло статися — не маю підстав не довіряти засновникам.

З Дмитром виключно контактувала по робочих питаннях найму у sales департамент. За час моєї роботи вдалося найняти в даний відділ кількох спеціалістів, з яких, на жаль, лишилась лише одна людина наразі. Думаю, що, можливо, варто було б звертати більшу увагу на мої коментарі щодо побажань даних спеціалістів розвиватися в абсолютно інших напрямках, а не в продажах:)

Загалом, рекомендую дану компанію для майбутньої співпраці. Ви знайдете там хороших колег та класний розвиток Ваших скілів:)

Співпрацював з компанією як DevOps Engineer протягом 11 місяців.
Можу сказати що компанія дуже гарна. Більшість проектів — довготривалі, вони дають змогу набути багато цікавого і корисного досвіду з різним стеком технологій. Дуже сподобалось, що керівництво пітримує розвиток своїх спеціалістів як морально (дозволяється виділяти робочий час на саморозвиток) так і фінансово (оплата сертифікації, курсів, конференцій). Керівництво компанії завжди іде на зустріч при винекненні складнощів.
Колектив в компанії просто супер, з яким приємно не тільки працювати, але і відпочивати))) Особисто в мене за весь час співпраці не виникло жодного конфлікту будь з ким в компанії (включаючи керівництво).
Нжалаь, на даний час, в компанії відсутні великі проекти з такими технологіями як BigData & Machine Learning, що якраз і призвело до зміни компанії з мого боку.
Від себе — дуже рекомендую!
P.S. По ситуації з Дмитром нажаль можу сказати не багато, так як за весь час роботи, я мав з ним лише одну розмову по проекту який так і не зайшов. Але зі мною таких ускладнень при зміні компанії не було.

Відпрацював у Empeek 3 роки. Я прийшов у компанію у липні 2016 року на посаду Head of Sales (рімоут). Почав працювати коли у компанії ще було 15 чоловік і замість офісу юзали квартиру, наразі, компанія виросла близько до 100 чоловік. Перші два роки співпраці були досить непогані, було багато можливостей для росту, цікаві клієнти та проекти. Компанія позиціонувала себе, як сучасна команда, яка не прив’язується до локації і хоче маштабувати штат експертів з макс свободою та креативом у роботі.

Але після того, як керівництво почало відчувати гарний профіт від продажів, все різко почало змінюватись. На ріквести про офіційне працевлаштування не було чіктої відповіді. Компанія офіційно зареєструвалася у іншій країні, тільки рік назад, хоча існує близько 4 років. Єдиний спосіб офіційної співпраці була усім знайома схема роботи зі свого ФОПу, але при тому ніхто не мав чіткий контракт, який би описував умови співпраці. Також, почався дуже серйозний тиск через те, що я працюю віддалено та живу у іншій країні, хоча такими були наші умови. Керівництво не було зацікавлено допомогати сейлс команді, коммунікувати та інволвитись у процес продажів. Досить часто я чув різні не професійні зауваження до себе, наприклад як: «ти приділяєш дуже багато часу своїй дружині замість роботи» або «ти тільки знаєш як брати відсотки з інших». Іноді, мені здавалося, що мене зробили третім партнером по бізнесу, не питаючись того в мене, та очікували, що я буду жити їх бізнесом. Навіть, коли були реальні помилки з моєї сторони, я не отримував суппорту та професійної критики. Замість того, керівники вважали, що я не маю права на помилку, бо в мене «топова позиція» і мені за це «платять гроші». Мене завжди тикали в те, що в мене велика комісія за приведених клієнтів, я маю «пасивний прибуток», дозволяю собі «нічого не робити» та просто «висосую гроші з компанії». Хоча відсотки за кожного клієнта були завпроваджені керівництвом та їх сума була прямо пропорційна прибутку компанії.

Коли наші відносини вже дійшли до грані, керівники запропонували мені звільнення або виправлення проблем, які вони створили своїм відношенням до сейлс відділу. І коли я обрав звільнення, керівники були шоковані і почали вести себе не адекватно. На наступний день, в мене забрали усі корпоративні доступи, не дали відпрацювати 2 тиждні, я навіть не встиг повідомити своїх клієнтів про те, що я більше не працюю у компанії. На наступний день мені виплатили частину компенсації і письмово закомітались виплатити решту відсотків наприкінці травня, коли отримають гроші від замовників (на що в мене є письмовий доказ). У середині травня, коли я вже не працював на Empeek, а працював вже на іншу компанію, мені написав один з керівників компанїї і повідомив, що з одним із моїх старих клієнтів є проблема, яку вони не можуть самі вирішити. Як ричаг впливу, мене почали шантажувати, що решта грошей буде оплачена після того, як я владнаю проблеми с замовником, з яким я ті проблеми не створював. Я не погодився шантажувати клієнта по ріквесту керівників для того, щоб він закрив контракт на Upwork і поставив гарний відгук до того, як отримає source codes для свого проекту. Після цього керівництво почало мене ігнорувати. Починаючи з 28 травня я спитав, коли буде зроблена виплата заборгованих грошей, на що отримав нічого окрім мовчання та через 5 днів — відповідь про те, що компанія не збираються робити виплату і керівництво відмовляється від письмових домовленостей. Аргументом того було те, що я повинен нести збитки, які компанія створила собі сама у період часу, коли я вже пішов з компанії.

Тому, мене нагло кинули на гроші і повели себе не чесно зі мною, порушив свій коммітмент та договір. Наразі, компанія заборгувала мені близько $2,500. В мене є докази усіх фактів та ситуацій, про які я написав. Я написав цей відгук, тому що я не збираюсь мовчати, коли мене обманюють на гроші. Моя головна помилка була в тому, що я не мав чіткого контракту з цим роботодавцем і не покінчив ці відносини раніше. Можливо, мій не приємний досвід може бути корисним для людини, яка розглядає цю компанію!

Ми всі розуміємо, що ціль цього відгуку не вирішити проблему, але банально зіпсувати репутацію компанії. Щоб не оцінювати ситуацію поверхнево, мені потрібно буде розповісти кілька цікавих деталей співпраці з Дмитром

Почну з кінця...

Дмитро знав що, момент нарахування — ми знаходились в Штатах і фізично не могли здійснити оплату і попросили його перенести обговорення коли повернемось в офіс. Тим не менше — він почав вимагати гроші без обговорень і погрожував відгуком на ДОУ — для нас це недопустимо..

Щодо нарахування — Дмитро був на позиції Head of Sales — відповідно у нас був процес по Upwork: закінчується робота з клієнтом -> завершується контракт -> просимо позитивний відгук.

Дмитро успішно «забив» на свій прямий обов«язок, ще й до того це був його клієнт. Минуло 2 роки. Клієнт почав маніпулювати незакритим контрактом. Ми попросили Дмитра виправити ситуацію, він успішно проігнорував вдруге, бо напевне припускав, що йому це зійде з рук. Але ми не могли цього допустити і були змушені залучити 5 людей, щоб виправити ситуацію, яка до речі була спричинена його професійною халатністю.

Йдем далі..

Я не розумію як керівник відділу — може бути в ролі «жертви»:
«не було чіктої відповіді», «почався дуже серйозний тиск », «керівництво не було зацікавлено допомогати», «Іноді, мені здавалося, що мене зробили», «я не отримував суппорту», «Мене завжди тикали», «Коли наші відносини вже дійшли до грані», «не дали відпрацювати», «мене почали шантажувати», «мене нагло кинули», «не покінчив ці відносини раніше»

Тепер питання: Як Дмитро витримав 3 роки такої каторги...?
(Насправді це неправда, бо по іншому він би вже давно припинив співпрацю)

Рухаємось далі...

Інформацію про компанію до якої апелює Дмитро є станом на 2016 рік. Ми пишаємось, що ми почали з малої квартири, а тепер у нас є двоповерховий просторий офіс. Також Дмитро сам погодився отримувати надходження готівкою коли ще був в Харкові, а от чому він не захотів оформлятись як ФОП і сплачувати свої податки — мені не відомо.Можливо ізза того що вже тоді планував переїхати на ПМП в Тайланд? До того ж Дмитро нас поставив перед фактом що переїжає в Тайланд, хоча ми вели розмову про переїзд до Львова, якщо у нас складеться успішна співпраця.

Дивно, що Дмитро присвоює собі заслуги по росту компанії до 100 чоловік, що як мінімум є некоректно до решти людей, які фактично виконували роботу всю роботу для наших кліентів. Можливо Дмитру потрібно було би раніше погодитись, що очолювати цілий відділ це не те що вдається найкраще, особливо враховуючи той факт — що люди надовго не затримувались в його відділі.

↓ Хронологія подій ↓

↓ Липень 2016 рік
— Дмитру передається «розкручений» профайл на Upwork. Працює лідогенератор.
— Дмитро обробляє зацікавлених лідів
— Задача: відкрити нові канали продажу.

↓ Грудень 2018 рік
— Заблокований профайл Upwork
— Заблокований LinkedIn (результатів 0, проплачено на рік 1000$)
— Проплачено 3000$ лідогенераторів bant.io (результатів 0)
— Зїздили в RoadShow Germany (витрачено 20000$ результат 0)
— до того часу вже пішло 6 людей з відділу
— Дмитро їде у відпустку...

Знаючи ці факти чи досі справедливо буде говорити що «керівники вважали, що я не маю права на помилку»?

↓ Лютий 2019 рік
— Дмитро погоджується стати фрілансером і складає свої обов«язки
— Приходить новий керівник відділу
— Йде ще 2 колишніх підлеглих Дмитра
— Дмитро вимагає для себе персонального лідогенератора за рахунок компанії (отримує відмову)
— Новий керівник вимагає звітності від роботи Дмитра
— Звітність надходить неповна і з запізненням
— Несподівана ситуація зі старим клієнтом
— Дмитро не вважає що це його проблема (просто ігнорує її, та чекає виплати)
— Розмова з керівниками: жодного клієнта за півроку, пустий робочий календар
— Дмитро вже працює на іншу компанію :)

Питання: чому Дмитро хотів відпрацьовувати 2 тижні, я не знаю

Після відгуку на ДОУ...
Дмитру відгук без відповіді не підійшов (керівники за кордоном весь той час), тому він пише листа на всіх співробітників компанії, як його жахливо «кинули» при тому розкриваючи фінансову інформацію компанії і маніпулюючи фактами. Це як мінімум показує Дмитра як непрофесійну і емоційну людину, яка не всилах спокійно вирішити робочі моменти.

І не дивно, що ніхто із 100 співробітників не підтримує Дмитра відгук, бо важко підтримати людину,яку ніколи не бачив вживу і з якою ніколи не спілкувався. Тим паче в тексті є багато суперечностей і запитань.

Про «висосування грошей»..
— Дмитро чомусь вважав що для поїздки у Німеччину ми маємо йому оплатити літак з Таїланду і назад (хоча ніхто його туди не посилав)
— Дмитро доручив своїй жінці зробити дизайн презентації компанії, вона була оплачена але в кінцевому результаті нею не користувались
— Також не зрозумілі були запити про позики перед зарплатою, при тому що у Дмитра була одна з найоплачуваніших позицій в компанії

Дмитро, ти вже похвалився перед колишніми співробітниками скільки ти заробляв, то може розкажи всім решта скільки ти заробив в компанії, яка тебе «кинула»?

Попрацювавши близько 8 місяців, можу сказати що компанія цікава, хоча проекти короткотривалі, але досить пізнавальні, оригінальні та корисні (мінімум рутини), сучасний стек. QA тімка дуже крута, всі дружні, завжди готові допомогти, та й загалом атмосфера в офісі комфортна, деви адекватні що дуже тішить:)
Керівництво ставиться з розумінням, завжди, за що їм +, тому від себе — рекомендую!

Пропрацював в компані 1 рік і 8 місяців як Web UI розробник. Погоджуюсь з попередніми коментарями і від себе можу сказати, що можливість навчатись в компанії дійсно є. Розробка проектів відбувається в тісній співпраці розробників клієнтської і серверної частини, що дозволяє швидко вирішувати різні завдання. Молодий розробник, при бажанні, завжди отримає рев’ю свого коду і при бажанні вчитись, зможе досить швидко рости. Колектив насправді дуже-дуже класний.

Пропрацював в компані 1 рік і 3 місяці як PM.
Попередній коментатор все дуже добре в деталях описав і я з цим на 100% погоджуюсь.

Враження виключно позитивні, дуже-дуже хороший колектив, світлий і просторий офіс.

Керівництво завжди старається піти на зустріч девелоперам і іншим працвникам.
Є кому добре поменторити .Net та React.

Проекти є різних розмірів і напрямків, але компанія старається працювати тільки з адекватними замовниками.
Якщо є бажання працювати і розвиватись то тут це оцінять!

Працював у даній компанії близько 1 року. Про компанію можу сказати тільки хороше. Чудовий колектив, гнучкий графік і так, під словом гнучкий я і маю на увазі гнучкий, а не те як у деяких фірмах буває=) А тепер в деталях.
Хороший офіс з різними плюшками (такими як печенько та фрукти кожен день і багато іншого). Немає опенспейсів — всі знаходять в кімнатках по 5-6 чоловік в середньому (здебільшого менше ніж більше)
Проекти різної тривалості. Більшість проектів тривають коло 6 місяців, але є і довші. Наприклад я пропрацював на одному рік і він ще триває. Тому кожен може знайте саме те, що йому до душі.
Також окремо хотілось виділити б стек технологій, який обираєтсья максимально круто, тому завжди можна вивчити щось реально нове. Один раз навтіь було весела ситуація, коли кастомер хотів підключити одну бібліотеку, пререліз якої він побачив пару тижнів тому на конференції)
Звичайно окрема історія — це замовники, які тут максимально класні і так, з ними вам частенько прийдеться розмовляти, тому проблеми з англійською швидко зникають через величезну кількість практи.
Зарплата виплачується своєчасно без ніяких там відставання у пів місяця чи як там зараз модно робити серед роботодавців.
Керівництво кльове і завжди йде працівникам на зустріч. Колектив теж класний та дружній — завжди є з ким поговорити та пограти в теніс))
Проте, нажаль, мінуси теж є. Коли офіс поча рошриряитсь і уже робились ремонти, бо численнем порадам програмістів таки не дозволили пробити на кухні диру і пустити між поверхами пожежний шест, який маб би бути покликаним пришвидшувати комунікацію між працівниками.)
Всім рекомендую, хороша компанія, особливо для старту кар’єри!

1k usd на позицію Scrum Master — це багато для них! Це все, що вам потрібно знати про цю компанію.

Вітаю, Андрій.
Дякую за відгук перш за все. Варто згадати, що позиції Scrum Master у нашій компанії немає. Ви відгукувались на позицію PM, по якій ми зараз орієнтуємось на пошук спеціаліста із невеликим початковим досвідом, що відповідно і формує наші орієнтири по компенсації.
Бажаємо успіхів!

Пропрацювавши в Empeek близько 1,5 року. Компанія працює від працівника, тобто всім допоможуть, хто цього хоче і стремиться досягти більшого. В компанії злагоджений колектив та більше нагадує маленьку сім’ю. Вас зрозуміють і допоможуть в любу годину дня та ночі. За весь час роботи не відчув дизкомфорту. Є можливість працювати як віддалено так і в офісі у Львові. Компанія допомагає з переїздом та всіма труднощами, які можуть Вас спіткати на шляху переїзду до Львова. Одне можу сказати, РЕКОМЕНДУЮ!

Підтримали: Руслан Лобода

Хороша компанія,
Дуже комфортні умови праці, великий просторий офіс, кожен працівник має зручне величезне крісло і великий просторий стіл. Можна брати робочий ноутбук додому а також працювати з дому будь яку кількість часу.
Якщо і є якась бюрократія то я її взагалі не зустрічав. Зарплата виплачується вчасно без затримок.

Нормальні адекватні замовники, до всього відносяться з розумінням як і менеджмент, овертайми зустрічаються дуже рідко.

Найкраще в компанії це молодий та дружній колектив, завжди хтось прийде на допомогу в разі проблеми та й просто приємно працювати з однодумцями.
Для молодих спеціалістів Empeek підійде найкраще. Тут можна набратись хорошого досвіду, є досвідчені наставники, цікаві проекти на нових технологіях. Багато проектів короткострокових до 6 місяців що дає змогу за короткий час спробувати різні технології, фреймворки

Підтримали: Руслан Лобода

На доу офіси з адресами у 5 містах. В переписці рекрутер відповіла, що офіс лише у Львові.

Привіт, Дмитро!
Так дійсно ми на доу вказали основні міста — щоб кандидати, які знаходяться не у Льовові могли дізнатись про можливості, які компанія пропонуєм потенційним співробітникам з інших міст. Оскільки функціонал доу не дозволяє показувати вакансію у містах — в яких немає офісів, ми обійшли це обмеження саме таким чином. Також ми у всіх вакансіях зазначаємо, що це рімоут позиції.

Пишу от имени хорошего знакомого(попросил написать с своего аккаунта дабы не светить сразу ФИО), который поведал о «интересной» практике ожидания получения ответа от данной компании.
В кратце: не трать свое время по месяцам ожидая ответа.
Было подано резюме, после чего получено и выполнено тестовое задание. Как и писали господа в других ккомментариях, после этого ни слуху ни духу несколько недель, хотя обещали ответить в течении недели. Далее после настырного мейлинга таки ответили, мол тестовое задание выполнили хорошо давайте назначим тех интервью, но назначить сразу мы не можем, давайте неделю подождем. Подождали. Опять ни слуху ни духу. Но мы же настрные, давай опять писать и просить респонса хоть какого-то. В итоге таки еще через неделю ответили очередными шаблоными фразами аля «нам все понравилось но приглашать вас не будем». Так вот внимание вопрос: почему человек должен ожидать месяцами ответ от вас? Где елементарное уважение к потециальным сотрудникам?

Підтримали: Victor Panchuk

Привіт Віталій! Я намагався вийти з вами на зв"язок у Linkedin, але не отримав відповіді на даний момент. Тому щоб розібрати ситуацію — нам потрібно як мінімум особисті дані кандидата, про якого йде зараз мова.
Незважаючи на те що наш HR відділ за весь час обробив порядка 1500 кандидатів тільки на позицію .NET — неточність могла мати місце. Нам прикро за це непорозуміння і вибачте за незручність.

Подавал заявку некоторое время назад. Написал тестовое, о себе, отправил резюме.
Прошел месяц как HR обещал(а) сообщить о результатах через две недели. Все бы ничего — у нас это обычная практика, но смутила надпись “Відповідь обіцяємо кожному кандидату” присутствующая у них почти повсюду.
В связи с этим и оставляю отзыв, чтоб другие не рассчитывали на достоверность подобных заявлений как это сделал я :)

Не актуально. Через месяц ответили, была задержка с проектом.
Интересы, к сожалению, разошлись.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.