.NET Fest: полная программа конференции на сайте. Присоединяйся к самому большому .NET ивенту

Empeek

81...200 специалистов
Киев, Харьков, Львов

14 отзывов

RSS
Оставить отзыв можно с подтвержденным аккаунтом.

Працювала в компанії Empeek в якості рекрутера більше року. Це була моя перша компанія в сфері ІТ. Можу сказати, що було надзвичайно приємно працювати в їхньому колективі та допомагати приводити нових спеціалістів:) Графік дуже гнучкий направду (ніколи не було відчуття того, що за кожним кроком слідкують) — робота здійснюється на довірі. З тебе лише питають за результат. Зарплата виплачувалась зажди навіть трохи раніше термінів, що приємно дивувало))

Я, як людина, яка теж працювала за бонусною системою (по принципу роботи відділу продажів), хочу сказати, що всі бонусні кошти завжди отримувала вчасно та згідно внутрішньої затвердженої системи. Керівництво ніколи не шкодувало коштів на нові методи пошуку кандидатів та зовнішню допомогу.

Щодо коментаря Дмитра Колесніка, то лише можу зазначити, що не володію достатньою інформацію для якої-небудь її оцінки. Можу лише зазначити, що фінансових проблем, як я вже описувала вище, в мене особисто не було. Мені навіть важко уявити, що таке б могло статися — не маю підстав не довіряти засновникам.

З Дмитром виключно контактувала по робочих питаннях найму у sales департамент. За час моєї роботи вдалося найняти в даний відділ кількох спеціалістів, з яких, на жаль, лишилась лише одна людина наразі. Думаю, що, можливо, варто було б звертати більшу увагу на мої коментарі щодо побажань даних спеціалістів розвиватися в абсолютно інших напрямках, а не в продажах:)

Загалом, рекомендую дану компанію для майбутньої співпраці. Ви знайдете там хороших колег та класний розвиток Ваших скілів:)

Поддержали: Saveskul SviatoslavOlja Gondzjo

Співпрацював з компанією як DevOps Engineer протягом 11 місяців.
Можу сказати що компанія дуже гарна. Більшість проектів — довготривалі, вони дають змогу набути багато цікавого і корисного досвіду з різним стеком технологій. Дуже сподобалось, що керівництво пітримує розвиток своїх спеціалістів як морально (дозволяється виділяти робочий час на саморозвиток) так і фінансово (оплата сертифікації, курсів, конференцій). Керівництво компанії завжди іде на зустріч при винекненні складнощів.
Колектив в компанії просто супер, з яким приємно не тільки працювати, але і відпочивати))) Особисто в мене за весь час співпраці не виникло жодного конфлікту будь з ким в компанії (включаючи керівництво).
Нжалаь, на даний час, в компанії відсутні великі проекти з такими технологіями як BigData & Machine Learning, що якраз і призвело до зміни компанії з мого боку.
Від себе — дуже рекомендую!
P.S. По ситуації з Дмитром нажаль можу сказати не багато, так як за весь час роботи, я мав з ним лише одну розмову по проекту який так і не зайшов. Але зі мною таких ускладнень при зміні компанії не було.

Відпрацював у Empeek 3 роки. Я прийшов у компанію у липні 2016 року на посаду Head of Sales (рімоут). Почав працювати коли у компанії ще було 15 чоловік і замість офісу юзали квартиру, наразі, компанія виросла близько до 100 чоловік. Перші два роки співпраці були досить непогані, було багато можливостей для росту, цікаві клієнти та проекти. Компанія позиціонувала себе, як сучасна команда, яка не прив’язується до локації і хоче маштабувати штат експертів з макс свободою та креативом у роботі.

Але після того, як керівництво почало відчувати гарний профіт від продажів, все різко почало змінюватись. На ріквести про офіційне працевлаштування не було чіктої відповіді. Компанія офіційно зареєструвалася у іншій країні, тільки рік назад, хоча існує близько 4 років. Єдиний спосіб офіційної співпраці була усім знайома схема роботи зі свого ФОПу, але при тому ніхто не мав чіткий контракт, який би описував умови співпраці. Також, почався дуже серйозний тиск через те, що я працюю віддалено та живу у іншій країні, хоча такими були наші умови. Керівництво не було зацікавлено допомогати сейлс команді, коммунікувати та інволвитись у процес продажів. Досить часто я чув різні не професійні зауваження до себе, наприклад як: «ти приділяєш дуже багато часу своїй дружині замість роботи» або «ти тільки знаєш як брати відсотки з інших». Іноді, мені здавалося, що мене зробили третім партнером по бізнесу, не питаючись того в мене, та очікували, що я буду жити їх бізнесом. Навіть, коли були реальні помилки з моєї сторони, я не отримував суппорту та професійної критики. Замість того, керівники вважали, що я не маю права на помилку, бо в мене «топова позиція» і мені за це «платять гроші». Мене завжди тикали в те, що в мене велика комісія за приведених клієнтів, я маю «пасивний прибуток», дозволяю собі «нічого не робити» та просто «висосую гроші з компанії». Хоча відсотки за кожного клієнта були завпроваджені керівництвом та їх сума була прямо пропорційна прибутку компанії.

Коли наші відносини вже дійшли до грані, керівники запропонували мені звільнення або виправлення проблем, які вони створили своїм відношенням до сейлс відділу. І коли я обрав звільнення, керівники були шоковані і почали вести себе не адекватно. На наступний день, в мене забрали усі корпоративні доступи, не дали відпрацювати 2 тиждні, я навіть не встиг повідомити своїх клієнтів про те, що я більше не працюю у компанії. На наступний день мені виплатили частину компенсації і письмово закомітались виплатити решту відсотків наприкінці травня, коли отримають гроші від замовників (на що в мене є письмовий доказ). У середині травня, коли я вже не працював на Empeek, а працював вже на іншу компанію, мені написав один з керівників компанїї і повідомив, що з одним із моїх старих клієнтів є проблема, яку вони не можуть самі вирішити. Як ричаг впливу, мене почали шантажувати, що решта грошей буде оплачена після того, як я владнаю проблеми с замовником, з яким я ті проблеми не створював. Я не погодився шантажувати клієнта по ріквесту керівників для того, щоб він закрив контракт на Upwork і поставив гарний відгук до того, як отримає source codes для свого проекту. Після цього керівництво почало мене ігнорувати. Починаючи з 28 травня я спитав, коли буде зроблена виплата заборгованих грошей, на що отримав нічого окрім мовчання та через 5 днів — відповідь про те, що компанія не збираються робити виплату і керівництво відмовляється від письмових домовленостей. Аргументом того було те, що я повинен нести збитки, які компанія створила собі сама у період часу, коли я вже пішов з компанії.

Тому, мене нагло кинули на гроші і повели себе не чесно зі мною, порушив свій коммітмент та договір. Наразі, компанія заборгувала мені близько $2,500. В мене є докази усіх фактів та ситуацій, про які я написав. Я написав цей відгук, тому що я не збираюсь мовчати, коли мене обманюють на гроші. Моя головна помилка була в тому, що я не мав чіткого контракту з цим роботодавцем і не покінчив ці відносини раніше. Можливо, мій не приємний досвід може бути корисним для людини, яка розглядає цю компанію!

Ми всі розуміємо, що ціль цього відгуку не вирішити проблему, але банально зіпсувати репутацію компанії. Щоб не оцінювати ситуацію поверхнево, мені потрібно буде розповісти кілька цікавих деталей співпраці з Дмитром

Почну з кінця...

Дмитро знав що, момент нарахування — ми знаходились в Штатах і фізично не могли здійснити оплату і попросили його перенести обговорення коли повернемось в офіс. Тим не менше — він почав вимагати гроші без обговорень і погрожував відгуком на ДОУ — для нас це недопустимо..

Щодо нарахування — Дмитро був на позиції Head of Sales — відповідно у нас був процес по Upwork: закінчується робота з клієнтом -> завершується контракт -> просимо позитивний відгук.

Дмитро успішно «забив» на свій прямий обов«язок, ще й до того це був його клієнт. Минуло 2 роки. Клієнт почав маніпулювати незакритим контрактом. Ми попросили Дмитра виправити ситуацію, він успішно проігнорував вдруге, бо напевне припускав, що йому це зійде з рук. Але ми не могли цього допустити і були змушені залучити 5 людей, щоб виправити ситуацію, яка до речі була спричинена його професійною халатністю.

Йдем далі..

Я не розумію як керівник відділу — може бути в ролі «жертви»:
«не було чіктої відповіді», «почався дуже серйозний тиск », «керівництво не було зацікавлено допомогати», «Іноді, мені здавалося, що мене зробили», «я не отримував суппорту», «Мене завжди тикали», «Коли наші відносини вже дійшли до грані», «не дали відпрацювати», «мене почали шантажувати», «мене нагло кинули», «не покінчив ці відносини раніше»

Тепер питання: Як Дмитро витримав 3 роки такої каторги...?
(Насправді це неправда, бо по іншому він би вже давно припинив співпрацю)

Рухаємось далі...

Інформацію про компанію до якої апелює Дмитро є станом на 2016 рік. Ми пишаємось, що ми почали з малої квартири, а тепер у нас є двоповерховий просторий офіс. Також Дмитро сам погодився отримувати надходження готівкою коли ще був в Харкові, а от чому він не захотів оформлятись як ФОП і сплачувати свої податки — мені не відомо.Можливо ізза того що вже тоді планував переїхати на ПМП в Тайланд? До того ж Дмитро нас поставив перед фактом що переїжає в Тайланд, хоча ми вели розмову про переїзд до Львова, якщо у нас складеться успішна співпраця.

Дивно, що Дмитро присвоює собі заслуги по росту компанії до 100 чоловік, що як мінімум є некоректно до решти людей, які фактично виконували роботу всю роботу для наших кліентів. Можливо Дмитру потрібно було би раніше погодитись, що очолювати цілий відділ це не те що вдається найкраще, особливо враховуючи той факт — що люди надовго не затримувались в його відділі.

↓ Хронологія подій ↓

↓ Липень 2016 рік
— Дмитру передається «розкручений» профайл на Upwork. Працює лідогенератор.
— Дмитро обробляє зацікавлених лідів
— Задача: відкрити нові канали продажу.

↓ Грудень 2018 рік
— Заблокований профайл Upwork
— Заблокований LinkedIn (результатів 0, проплачено на рік 1000$)
— Проплачено 3000$ лідогенераторів bant.io (результатів 0)
— Зїздили в RoadShow Germany (витрачено 20000$ результат 0)
— до того часу вже пішло 6 людей з відділу
— Дмитро їде у відпустку...

Знаючи ці факти чи досі справедливо буде говорити що «керівники вважали, що я не маю права на помилку»?

↓ Лютий 2019 рік
— Дмитро погоджується стати фрілансером і складає свої обов«язки
— Приходить новий керівник відділу
— Йде ще 2 колишніх підлеглих Дмитра
— Дмитро вимагає для себе персонального лідогенератора за рахунок компанії (отримує відмову)
— Новий керівник вимагає звітності від роботи Дмитра
— Звітність надходить неповна і з запізненням
— Несподівана ситуація зі старим клієнтом
— Дмитро не вважає що це його проблема (просто ігнорує її, та чекає виплати)
— Розмова з керівниками: жодного клієнта за півроку, пустий робочий календар
— Дмитро вже працює на іншу компанію :)

Питання: чому Дмитро хотів відпрацьовувати 2 тижні, я не знаю

Після відгуку на ДОУ...
Дмитру відгук без відповіді не підійшов (керівники за кордоном весь той час), тому він пише листа на всіх співробітників компанії, як його жахливо «кинули» при тому розкриваючи фінансову інформацію компанії і маніпулюючи фактами. Це як мінімум показує Дмитра як непрофесійну і емоційну людину, яка не всилах спокійно вирішити робочі моменти.

І не дивно, що ніхто із 100 співробітників не підтримує Дмитра відгук, бо важко підтримати людину,яку ніколи не бачив вживу і з якою ніколи не спілкувався. Тим паче в тексті є багато суперечностей і запитань.

Про «висосування грошей»..
— Дмитро чомусь вважав що для поїздки у Німеччину ми маємо йому оплатити літак з Таїланду і назад (хоча ніхто його туди не посилав)
— Дмитро доручив своїй жінці зробити дизайн презентації компанії, вона була оплачена але в кінцевому результаті нею не користувались
— Також не зрозумілі були запити про позики перед зарплатою, при тому що у Дмитра була одна з найоплачуваніших позицій в компанії

Дмитро, ти вже похвалився перед колишніми співробітниками скільки ти заробляв, то може розкажи всім решта скільки ти заробив в компанії, яка тебе «кинула»?

Попрацювавши близько 8 місяців, можу сказати що компанія цікава, хоча проекти короткотривалі, але досить пізнавальні, оригінальні та корисні (мінімум рутини), сучасний стек. QA тімка дуже крута, всі дружні, завжди готові допомогти, та й загалом атмосфера в офісі комфортна, деви адекватні що дуже тішить:)
Керівництво ставиться з розумінням, завжди, за що їм +, тому від себе — рекомендую!

Пропрацював в компані 1 рік і 8 місяців як Web UI розробник. Погоджуюсь з попередніми коментарями і від себе можу сказати, що можливість навчатись в компанії дійсно є. Розробка проектів відбувається в тісній співпраці розробників клієнтської і серверної частини, що дозволяє швидко вирішувати різні завдання. Молодий розробник, при бажанні, завжди отримає рев’ю свого коду і при бажанні вчитись, зможе досить швидко рости. Колектив насправді дуже-дуже класний.

Пропрацював в компані 1 рік і 3 місяці як PM.
Попередній коментатор все дуже добре в деталях описав і я з цим на 100% погоджуюсь.

Враження виключно позитивні, дуже-дуже хороший колектив, світлий і просторий офіс.

Керівництво завжди старається піти на зустріч девелоперам і іншим працвникам.
Є кому добре поменторити .Net та React.

Проекти є різних розмірів і напрямків, але компанія старається працювати тільки з адекватними замовниками.
Якщо є бажання працювати і розвиватись то тут це оцінять!

Поддержали: Olja Gondzjo

Працював у даній компанії близько 1 року. Про компанію можу сказати тільки хороше. Чудовий колектив, гнучкий графік і так, під словом гнучкий я і маю на увазі гнучкий, а не те як у деяких фірмах буває=) А тепер в деталях.
Хороший офіс з різними плюшками (такими як печенько та фрукти кожен день і багато іншого). Немає опенспейсів — всі знаходять в кімнатках по 5-6 чоловік в середньому (здебільшого менше ніж більше)
Проекти різної тривалості. Більшість проектів тривають коло 6 місяців, але є і довші. Наприклад я пропрацював на одному рік і він ще триває. Тому кожен може знайте саме те, що йому до душі.
Також окремо хотілось виділити б стек технологій, який обираєтсья максимально круто, тому завжди можна вивчити щось реально нове. Один раз навтіь було весела ситуація, коли кастомер хотів підключити одну бібліотеку, пререліз якої він побачив пару тижнів тому на конференції)
Звичайно окрема історія — це замовники, які тут максимально класні і так, з ними вам частенько прийдеться розмовляти, тому проблеми з англійською швидко зникають через величезну кількість практи.
Зарплата виплачується своєчасно без ніяких там відставання у пів місяця чи як там зараз модно робити серед роботодавців.
Керівництво кльове і завжди йде працівникам на зустріч. Колектив теж класний та дружній — завжди є з ким поговорити та пограти в теніс))
Проте, нажаль, мінуси теж є. Коли офіс поча рошриряитсь і уже робились ремонти, бо численнем порадам програмістів таки не дозволили пробити на кухні диру і пустити між поверхами пожежний шест, який маб би бути покликаним пришвидшувати комунікацію між працівниками.)
Всім рекомендую, хороша компанія, особливо для старту кар’єри!

1k usd на позицію Scrum Master — це багато для них! Це все, що вам потрібно знати про цю компанію.

Поддержали: Vasyl StepuloNewOne NewOne

Вітаю, Андрій.
Дякую за відгук перш за все. Варто згадати, що позиції Scrum Master у нашій компанії немає. Ви відгукувались на позицію PM, по якій ми зараз орієнтуємось на пошук спеціаліста із невеликим початковим досвідом, що відповідно і формує наші орієнтири по компенсації.
Бажаємо успіхів!

Пропрацювавши в Empeek близько 1,5 року. Компанія працює від працівника, тобто всім допоможуть, хто цього хоче і стремиться досягти більшого. В компанії злагоджений колектив та більше нагадує маленьку сім’ю. Вас зрозуміють і допоможуть в любу годину дня та ночі. За весь час роботи не відчув дизкомфорту. Є можливість працювати як віддалено так і в офісі у Львові. Компанія допомагає з переїздом та всіма труднощами, які можуть Вас спіткати на шляху переїзду до Львова. Одне можу сказати, РЕКОМЕНДУЮ!

Хороша компанія,
Дуже комфортні умови праці, великий просторий офіс, кожен працівник має зручне величезне крісло і великий просторий стіл. Можна брати робочий ноутбук додому а також працювати з дому будь яку кількість часу.
Якщо і є якась бюрократія то я її взагалі не зустрічав. Зарплата виплачується вчасно без затримок.

Нормальні адекватні замовники, до всього відносяться з розумінням як і менеджмент, овертайми зустрічаються дуже рідко.

Найкраще в компанії це молодий та дружній колектив, завжди хтось прийде на допомогу в разі проблеми та й просто приємно працювати з однодумцями.
Для молодих спеціалістів Empeek підійде найкраще. Тут можна набратись хорошого досвіду, є досвідчені наставники, цікаві проекти на нових технологіях. Багато проектів короткострокових до 6 місяців що дає змогу за короткий час спробувати різні технології, фреймворки

Пропрацювавши в Empeek близько 1,5 року, захотів залишити відгук про компанію. Одразу хочеться сказати, що за весь час роботи мінусів я так і не помітив. Дуже рекомендую, особливо людям, які тільки починають свій шлях в IT, адже тут допомагають і розвивають.
Відправивши резюме на вакансію, буквально через кілька годин отримав фідбек і пропозицію виконати тестове завдання. На наступний день після виконання тестового і відправки на рев’ю -
отримав пропозицію пройти співбесіду з рекрутером і вже після — з техлідом компанії. В той же день отримав офер і погодився на співпрацю.
Працював ремоут з Києва, хоча основний штат працівників знаходиться у Львові, незручностей у цьому не було абсолютно ніяких. Дуже радує відкритість і дружелюбність колективу. Всі члени команди були постійно на зв’язку і надавали необхідну допомогу у вирішенні питань, що виникали, навіть у неробочий час.
Є дуже багато проектів, які пишуться з нуля, що не може не радувати, оскільки не доводиться розбиратися в тоннах старого коду і латати там дірки. Проекти не дуже довгі за терміном — в основному 3-6 місяців. В компанії всі слідкують за якістю коду і присутня практика Code Review.
Керівництво адекватне і завжди йде на зустріч. Регулярно відбуваються тімбілдінги у вигляді з’їзду у якесь місце (Одеса, Буковель, Карпати тощо) і туси на весь вікенд. Одним словом, сумно не буває :)

На доу офіси з адресами у 5 містах. В переписці рекрутер відповіла, що офіс лише у Львові.

Привіт, Дмитро!
Так дійсно ми на доу вказали основні міста — щоб кандидати, які знаходяться не у Льовові могли дізнатись про можливості, які компанія пропонуєм потенційним співробітникам з інших міст. Оскільки функціонал доу не дозволяє показувати вакансію у містах — в яких немає офісів, ми обійшли це обмеження саме таким чином. Також ми у всіх вакансіях зазначаємо, що це рімоут позиції.

Пишу от имени хорошего знакомого(попросил написать с своего аккаунта дабы не светить сразу ФИО), который поведал о «интересной» практике ожидания получения ответа от данной компании.
В кратце: не трать свое время по месяцам ожидая ответа.
Было подано резюме, после чего получено и выполнено тестовое задание. Как и писали господа в других ккомментариях, после этого ни слуху ни духу несколько недель, хотя обещали ответить в течении недели. Далее после настырного мейлинга таки ответили, мол тестовое задание выполнили хорошо давайте назначим тех интервью, но назначить сразу мы не можем, давайте неделю подождем. Подождали. Опять ни слуху ни духу. Но мы же настрные, давай опять писать и просить респонса хоть какого-то. В итоге таки еще через неделю ответили очередными шаблоными фразами аля «нам все понравилось но приглашать вас не будем». Так вот внимание вопрос: почему человек должен ожидать месяцами ответ от вас? Где елементарное уважение к потециальным сотрудникам?

Поддержали: Vasyl Stepulo

Привіт Віталій! Я намагався вийти з вами на зв"язок у Linkedin, але не отримав відповіді на даний момент. Тому щоб розібрати ситуацію — нам потрібно як мінімум особисті дані кандидата, про якого йде зараз мова.
Незважаючи на те що наш HR відділ за весь час обробив порядка 1500 кандидатів тільки на позицію .NET — неточність могла мати місце. Нам прикро за це непорозуміння і вибачте за незручність.

Подавал заявку некоторое время назад. Написал тестовое, о себе, отправил резюме.
Прошел месяц как HR обещал(а) сообщить о результатах через две недели. Все бы ничего — у нас это обычная практика, но смутила надпись “Відповідь обіцяємо кожному кандидату” присутствующая у них почти повсюду.
В связи с этим и оставляю отзыв, чтоб другие не рассчитывали на достоверность подобных заявлений как это сделал я :)

Поддержали: Vladimir KulievichVolodymyr R.

Не актуально. Через месяц ответили, была задержка с проектом.
Интересы, к сожалению, разошлись.

Администрация вебсайта dou.ua не гарантирует и не подтверждает точность и достоверность любых материалов, в том числе отзывов и комментариев, которые распространяются не от лица Администрации, а от отдельных пользователей. Администрация не несет ответственности за соответствие таких материалов требованиям законодательства. Мнение пользователей может не совпадать с мнением Администрации.

Администрация не совершает модерацию таких материалов, кроме как в случаях, прямо предусмотренных Правилами пользования вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Администрация не уполномочена решать споры, которые возникают между пользователями или с третьими лицами, или быть стороной такого спора. В случае нарушения Ваших прав обращайтесь непосредственно к автору соответствующей информации или органу, компетентному решать споры/устанавливать факты подобного рода.