Хочу поділитись НЕ дуже позитивною співпрацею з компанією.
Працював тут близько 4 місяців цього року на позиції девелопера на freelance формі.
Цей відгук — це інформація для наступних кандидатів, які планують долучитись до компанії і перед тим як це зробити гуглять інформацію / відгуки про компанію, як я робив в свій час.
В цілому процеси найму, онбордінг, офбордінг,робота HR — цілком хороші. Тут нічого особливого.
Але не без нюансів, а саме не виплати певного відсотка коштів, або штрафи.
Вони були у всіх з моєї команди з 5 людей.
Важливо розуміти, що це не обговорювалось спочатку, про такі потенційні ризики також ніхто не зазначав. Спочатку все було добре. Але як почались проблеми з дедлайнами — відразу полетіли голови. В якийсь момент компанія зрізала близько 30% всього часу за місяць. Зробила це всій команді (відсотки можуть різнитись,але факт). Штрафи прилетіли всім , і тим хто на фріланс формі співпраці і тим, хто в них в штаті.
Тут важливо наголосити, що я розумію важливість дедлайнів, і кожен член команди повинен мати відповідальність за результат.
І якщо моя відповідальність це мінус 30% з місячного доходу, то відповідальності чи роботи над проблемою від компанії я не побачив зовсім. Проблеми , які виникли в процесі розробки ніхто не замовчував і були озвучені особисто СТО цієї компанії на одному з дейліків. СТО попосміхався, вислухав проблему, сказав що потрібно знайти тимчасовий workaround, наголосив що проблема взята в роботу і пішов. Пішов оформляти нотіси на штрафи всій команді) Після обговорення, проблема ще повністю так і не вирішилась, а пройшло близько 14 днів (після я зупинив співпрацю).
При звільненні мене запевняли, шо вже працюють над цією проблемою зі штрафами.
Терміни — це дуже завжди філософська тема. Чи то девелопери нічого не роблять, чи то естімейти не відповідають дійсності. Тут я не можу бути обʼєктивним ніяк. Але відчуття того, що відділ продажів наобіцяв золоті гори за 1 неділю замовнику було і воно кожного разу білими нитками проявлялось на демо з клієнтом. А з клієнтом ми спілкувались часто, тому що демо було кожну неділю за ініціативою компанії, а не замовника.
Бувало таке, що нам фізично майже не було нічого показувати. Але глобально це нюанси, і нічого страшного в цьому немає.
За цей короткий термін моєї співпраці також була 1 раз затримка виплати ЗП. Десь близько неділі. Глобально не суттєво і схоже просто на збій, але я там працював всього 4 місяці і немаю можливості описати більший період часу.
Відсутність оплачених відпусток, лікарняних, соц. пакету, на відміну від штрафів озвучується спочатку і до цього питань немає. І це я про певну форму взаємодії з компанією — freelance.
І який же висновок з цього ?
Я б хотів вірити, що я просто потрапив на не найкращий проект, я не виклався на всі 110%, і дуже багато інших факторів призвели до цього відгуку. Але враховуючи багато деталей та обставин, а також інформацію від деяких членів команди , які залишись на проекті і продовжують отримувати штрафи, то таке для компанії «штатна» ситуація. Мені не сподобалося працювати там де тобі можуть не доплатити за виконану роботу. Де тебе вислухають, тому що по скраму так треба, а не для швидкого реагування.
Всім мирного неба, а компанії переглянути свої процеси та стати краще.
Дякую за відгук!
Перепрошую за затримку з відповіддю, мені знадобився час щоб добре розібратись в ситуації і перевірити ʼʼнюансиʼʼ.
Отже, перш за все, дякую за оцінку нашого рекрутинг та ейчар процесу, ми завжди намагаємось ставати кращими, проте у нас є слабкі місця — ми над ними вже працюємо.
За ідею зі штрафами, звісно, дякую! проте це совковий підхід, ми його не застосовуємо. Розібравшись в ситуації я переконалася, що ні до Вас, ні до жодного іншого члену команди не було застосовано штрафів.
Певно найбільша неприємність з якою вам довелось зіштовхнутись — це кат годин у фрілансерів, які вилізли за естімейт.
Хочу нагадати, що специфіка фріланс контракту — це погодинна оплата. Немає простору, де задачі можуть розтягуватись і займати удвічі більше часу від попередньої оцінки, так само це стосується постійного дебагінгу тих самих задач. Ми працюємо на результат і очікуємо результативну і якісну роботу у заздалегідь домовлені естімейти та дедлайни, як і наш клієнт.
Також, ми вже впроваджуємо зміни, у нас з’явився процес з апрувом естімейту до офферу.
Затримка ЗП на тиждень — ми не затримуємо ЗП працівникам компанії, але у вашому випадку — так, затримка мала місце. Ми затримали виплату для проведення внутрішнього аудиту і вияснення обставин скарг щодо неякісної роботи. Затримка тривала 3 дні.
Щоб впевнитись, що я правильно розумію нашу і вашу позицію, я показала Ваш відгук команді (ті самі 5ро оштрафованих фрілансерів і штатних працівників) і отримала інший фідбек.
З огляду на всю ситуацію, можу підкреслити наші помилки:
1. Недостатній рівень оцінки тех. скілів в процесі рекрутингу.
2. Не надали вчасно фідбек про якість роботи.
3. Недостатній рівень комунікації між ПМ і командою.
З цим погоджуюсь, це ми будемо фіксити.
Сподіваємось, що у Вашому наступному проєкті в іншій компанії не буде подібних ситуацій, а ми тим часом продовжимо вдосконалюватись, слідуючи вашим порадам.
Однак, рекомендувати Вас як розробника іншим роботодавцям ми не можемо.
Проходила співбесіду в цій компанії на позицію рекрутера. Хоча офер не отримала, хочу відзначити, що весь процес був надзвичайно професійним, дружнім і невимушеним. Відповіді на мої запити надходили оперативно, а фінальний зворотний зв’язок був не шаблонним, адобре аргументованим им і ввічливим. Дякую за цінний досвід. І бажаю компанії продовжувати розвиватися в тому ж напрямку.
Маргарито, дякую за цінний досвід, тепер я знаю в якому напрямку потребую розвитку
Проходила співбесіду в дану компанію. І хоч офер не отримала, маю відзначити, що весь процес був дуже професійним,привітним і легким. На мої повідомлення завжди відповідали швидко. А кінцевий фідбек не був стандарстою відпискою, а дуже персоніфікованим та ввічливим. Дякую за пережитий досвід.
Працював в ElifTech протягом тривалого часу — майже сім років, і це був дуже крутий досвід. Прийшов сюди через ElifTech School коли компанія ще була доволі малою, у львівському офісі тоді було десь до 10 девелоперів. Працювати було дуже цікаво, атмосфера ніби з друзями зібралися щоб освоювати cutting-edge технології. Відтоді компанія виросла х10 та при цьому їй вдалося зберегти свій стиль і свою унікальність.
Найбільший плюс на мою думку це люди, які є професіоналами і при цьому відкриті та цікаві. HR департмент робить неймовірну роботу по підбору людей. Токсіки звісно були, але якось на довго не затримувалися. Тут завжди можна поспілкуватися чи отримати допомогу по будь якому питанні як в своїх колег так і в топ менеджменту, структура тут насправді флет. Відчувається підтримка від компаній, особливо в складні часи. З початку війни ElifTech активно підтримує ЗСУ різними ініціативами, перераховує половину доходу на потреби армії, це захоплює і дуже мотивує.
Проекти цікаві і різноманітні, з свіжими і перспективними технологіями. Компанія забезпечує умови для розвитку. Якщо комусь цікава технологія якої в компанії немає то можна приєднатися до Cool Projects Department і там знайти однодумців та отримати ресурси на розвиток/вивчення цієї технології, і, після її освоєння, сейлс департмент знайде відповідний проект. У мене так свого часу був проект по Timeseries forecasting.
Загалом я дуже радий що мав можливість бути частиною ElifTech і вдячний всім цим людям які роблять його такою крутою компанією. Ви найкращі.
Вітаю!
Хотів би поділитись відгуком стосовно однієї з найгірших співбесід, яку мені довелось проходити. Позиція: Marketing Research Specialist.
Як я зрозумів, HR була Margarita Abramova з ElifTech, можу помилятись, бо ми не представлялись.
Почалось все як завжди зі скрипта беземоційного тексту про компанію на
Коли почалась співбесіда і я почав розвопідати про свій досвід, відчував негатив, тиск та відсутність жодного інтереса до мене, як до потенційного кандідата. Запитання були накшталт: продукт, аутсорс, аустаф та ваш воркфлоу [скріптово-шаблонний]. Порядок інтерв’ю був з кінця, тобто карєрний шлях релевантно передати не вдалося. Коли я поділився своім фідбеком, що з кінця не дуже вдастя передати досвід та що я відчуваю негатив та тиск, людина з посмішкою мені сказала «а я до вас нічого не відчуваю», ігноруючі мої слова. Бажання продовжувати інтерв’ю не було. Шкода, що компанія втратила можливість співпрацювати з мотивованим та досвідченим співробітником, навіть не пройшовши першого етапу знайомства.
З повагою,
Богдан
Богдане, добрий день!
Дякуємо, що залишили нам відгук, він допоможе нам стати кращими.
Ми сподіваємося ви розумієте, що інтервʼю — це двосторонній процес, це розмова, де кожна зі сторін намагається подати себе у найвигіднішому світлі, щоб продемонструвати іншій стороні свої якості та заохотити до співпраці.
Та все ж, це спрощена формула, адже кожна зі сторін може ставити запитання, уточнювати чи змінювати умовний порядок задля того, аби краще зрозуміти співрозмовника.
Завдяки вашому відгуку ми отримали шанс переглянути свої процеси, та сподіваємося ви також отримали для себе корисний досвід.
Мотивовані та досвідчені люди можуть пройти крізь незручні етапи інтервʼю та дійти до фінальних стадій, щоб показати себе з найкращої сторони. Прикро, що вам не вистачило мотивації спробувати себе розкрити, а ми не показали себе з кращої сторони.
Бажаємо вам успіхів у подальшій карʼєрі!
Працюю в компанії майже 2 з половиною роки, як full stack розробник. Раніше я не затримувався на одному місці довше року, в силу того, шо ставало нудно, але тут я вперше побачив, що таке дійсно сімейні цінності, не на папері, а в рельності. Eliftech, можна сказати, екстраординарна компанія в цьому плані, тому що навіть деякі колишні працівники спокійно можуть приходити на офіс і проводити там час та працювати.
Під час війни компанія знову себе проявила, як соціально відповідальна, багато кому допомогли і допомагають далі, орагнізували фонд, в який 50% прибутку компанії йде на допомогу ЗСУ, особисто мені допомогли купити дуже багато для військових на передовій, від ноутбуків і до дечого дуже летального :)
Підсумуючи, хочу сказати, шо тут не тільки весело та комфортно працювати, є можливості для професійного розвитку, але й завжди присутнє відчуття, що ти дійсно можеш бути гордий за свою компанію і знати, шо в тебе є надійна підтримка.
P.S. Ремоут офіс на Занзібарі 2021 це було незабутньо!
Співпрацювала з компанією ElifTech протягом 10 місяців в якості Manual QA Engineer на одному з цікавих і доволі великих проєктів.
Багато компаній пише, що їх основною цінністю є люди, хоча на практиці це зовсім не так. Навідміну від ElifTech, де мені це вдалося дійсно відчути. Всебічна підтримка як колег, так і керівництва, коли ти цього потребуєш.
Під час нашої співпраці сталося повномаштабне вторгнення рф, і неможливо не відмітити з яким розумінням і підтримкою компанія поставилася до працівників, що перебували в найнебезпечніших регіонах, як організовували тимчасовий прихисток у офісах на більш безпечних територіях, допомагали ЗСУ, подаючи приклад і заохочуючи робити це і співробітників.
Але треба сказати і з приводу роботи.
Проєкт, на якому мені пощастило працювати, був доволі цікавим і з чудовою скіловою командою. Так, мали місце певні недоліки з документацією та трохи із менеджментом, проте мені важко назвати це несподіванкою, через те що про дані проблеми мені повідомили одразу на співбесіді і це був мій свідомий вибір прийняти офер. Також варто відзначити, що команда докладала зусиль в покращені процесів. Щось виходило, щось ні — але рух в кращу сторону поступово відбувався.
Загалом я хочу подякувати ElifTech за те що на ринку праці ще існують насправді душевні компанії, яким не все одно, які роблять дії не тільки для «галочки» і справді цінують співробітників.
Це були чудові десять місяців. Успіхів. І, можливо, зустрінемося ще ;)
Працюю в компанії більше 6 років від першого дня Вінницького офісу. Пройшов шлях від trainee до senior, а зараз Junior Solution Architect. Тут працюють хороші люди з якими приємно працювати, є з ким порадитися з технічних питань, є про що поспілуватися не тільки по роботі. Компанія зацікавлення у розвитку співробітників, є компенсації за курси, конференції, заняття з англ, спортивні заняття тощо. Є менторська програма. Активно розвивається cool project department, якщо у працівників є якісь класні ідеї які хотілось би реалізувати, компанія може долучитися до них а також компенсувати частину витрат.
Є прозора knowledge evaluation model.
За час роботи довелося працювати з проектами з різних доменів: ECommerce, Education, Finance, замовники на всіх проектах дуже класні, приїзджали до нас, ми до них.
Дуже класний досвід Remote Office, мені довелося побувати з тімою протягом місця на Кіпрі, а згодом на Шрі-Ланці, компанія компенсує частину витрат на житло, це дуже класно та море незабутніх вражень.
Наразі компанія патріотично налаштована та віддає велику частину доходу на волонтерство та підтримку ЗСУ, придбали та передали багато автомобілів на потреби армії тощо, це надзвичайно приємно.
Працюю в цій компнії більше
Работаю в этой компании уже год и решил наконец написать отзыв о компании. Работаю Golang разработчиком. За этот год в компании апнулся с middle to senior. Все сотрудники ElifTech — невероятно добрые и отзывчивые люди с которыми приятно работать и проводить время. Этот год в плане персонального опыта — это просто квантовый скачек. Те проекты, на которых я работал — это проекты, которые меняют наш мир, это новые прогрессивные технологии и сильнейшие команды разработчиков со всех уголков мира. Я не знаю как ElifTech находит такие проекты — но это просто талант, с такими вещами хочется работать! (никакого легаси PHP, которому 10 лет и его нужно переписать на Golang).
Хотелось бы еще добавить, что ElifTech — компания с flat структурой без бюрократии, всегда можно написать сотруднику компании с тем вопросом, который интересует — и Вам сразу же ответят.
Эта компания отлично подойдет людям, которые хотят расти, развиваться и становится лучшими специалистами в своем направлении!
Компанія дуже гарно підходить, як для початківців, так і для людей з досвідом. Мій персональний досвід був надзвичайно різностороннім, за три з половиною роки вдалось попрацювати та розширити свої компетенції у абсолютно різних напрямках, що дало змогу подивитись на бізнес під зовсім іншим кутом. Одне з найважливіших речей, які я ціную в компанії, це надання можливості робити свою роботу, без зайвої бюрокртаії, та відкрито висловлювати свою думку керівництву, яке дуже лояльно і в одночас бізнес-орієнтовано оцінює думки і ініціативи кожного працівника компанії. Робота в данній компанії це унікальний шанс для людей, які хочуть реалізувати свої думки і амбіції, і в одночас отримувати коректні і правильні фідбеки, та скерування. ElifTech — це в першу чергу про людей, тому можу рекомендувати компанію, як перше місце роботи, так і як нову можливість яку ви хочете відкрити для себе.
Моє перше місце роботи, де відпрацював три роки. Прийшов щирим trainee, виріс до мідла, побув ментором ElifTech IT School (вчив майбутніх джунів фронтенда), пішов в іншу компанію на senior позицію.
Мені в ElifTech подобалось. Пішов, бо відверто засидівся, і треба було змінити обстановку, спробувати, як воно ще буває. Ну і компенсацію запропонували суттєво більшу.
Але ElifTech в цілому рекомендую.
Мій досвід роботи та найму у цій компанії був достатньо дивний)
Я надіслала резюме, пройшла співбесіду, отримала офер, прийняла його, і на
Не закликаю вас туди не йти, оскільки компанія загалом класна, але рекомендую вам уточнити чи не станеться такого із вами!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
13 відгуків
RSS