10 лютого 2023 9:10
Згадались старі часи, захотілось написати відгук про цю компанію. Це був єдиний неадекватний досвід працевлаштування в моєму житті, проте я була тоді ще дуже юною і не розуміла, наскільки дії компанії були некоректні. Зараз розумію. В 2020 році я шукала роботу контент райтером, приоходила співбесіду в Eleken. На співбесіді я чесно сказала, що раніше не писала на технічні теми, лише на побутові (про події, людей, речі і т.д.). При цьому сказала, що буду рада виконати тестове завдання на технічну тему, щоб вони зрозуміли, чи їм підходить те, як я пишу. Зробила тестове, їм сподобалось, запропонували роботу. Я погодилась. Онбординг нульовий, ніяких зустрічей з командою і технічними працівниками. Додали в слак і скинули багато документів case studies, щоб з цього я вчилась. Я їх прочитала, дали перше завдання. Написала статтю. Моя менеджерка дала дуже багато правок (ну реально ДУЖЕ), і всі в стилі «це видалити», «так писати не можна», «взагалі не розумію, про що ти говориш», «до чого тут це», «ти сама розумієш, що це означає?» і т.д. замість того, щоб пояснити, що саме я роблю не так і чому мої висновки чи формулювання некоректні, прояснити технічні деталі. Без жодної розмови з менеджеркою (окрім тих коментарів в документі) після чотирьох днів такої комунікації, мені приходить повідомлення на особистий імейл с темою «Sad news», де мені написали: «за результатами роботи першого тижня ми вирішили припинити з тобою співпрацю». Добре, що завдяки цьому пізніше я потрапила в нормальну компанію, де знають, що таке онбордінг, конструктивний фідбек і адекватна комунікація з працівниками
Тетяно, мені дуже шкода, що три роки тому ви пережили неприємний досвід працевлаштування в Eleken.
Це був період зародження агентства, коли відділ контенту тільки починав формуватися, а HR-процеси разом із HR-відділом існували лише у задумі)
Я просто хотіла написати, відтоді ми добряче попрацювали, щоб зробити досвід наших співробітників комфортнішим, і тепер у нас все інакше.
Є чітка процедура онбордингу і адаптації, яка включає особисті зустрічі з колегами і виключає недокомунікацію. Що, мабуть, найважливіше — за онбординг відповідає ментор, прикріплений до кожного нового співробітника. Він ставить цілі на випробувальний термін і дає щомісячний фідбек щодо успіхів і невдач. І це далеко не все))
Дякую вам за коментар, він дає зрозуміти, який довгий шлях ми пройшли, як компанія.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.