Майже 1,5 роки з Eleken, політ нормальний) І один з найкращих моїх робочих досвідів. Відсутність бюрократії і мікроменеджменту, чудова команда маркетингу, яка суттєво підтримує наші зусилля по залученню клієнтів (що насправді не так вже й часто зустрічається), чуйна ейчар і рекрутмент команда.
Також варто відмітити швидку і прозору комунікацію з будь-яких питань і це також допомагає рухатись вперед і підтримує в нашій непростій сейлз рутині. На мою думку, саме завдяки цьому в Eleken можливо досягти крутих результатів в короткі строки і динамічно зростати разом з компанією.
I like being a part of Eleken because the company has a pleasant working atmosphere. The corporate culture makes you feel welcome from the first day)
We also have frequent lectures and feedback sessions, providing continuous opportunities for self-improvement even during busy periods.
One of the most valuable aspects of Eleken is our Lead Designer, Maksym, who is always supportive and helpful. No matter what happens, it’s great to have someone to discuss any difficulties or problems with.
Мені надзвичайно шкода залишати Eleken, адже це справді чудова компанія з резонуючими цінностями. Розпочинаючи з найму, комунікація була легка та швидка, цей процес зайняв у мене всього декілька днів, що свідчить про високу ефективність та організованість компанії. Особливо хочу відзначити команду лідогенерації та команду маркетингу, яка працює на найвищому рівні та робить величезний внесок у успіхи Eleken :)
Це місце, де цінують кожного співробітника, підтримають ідеї та допоможуть вцілити в життя. Багато плюшок — бюджет на коворкінг, 24 відпустки, сік ліви, тім білдінги.
Я дуууже вдячна за цей досвід та можливість бути частиною цієї команди!
Я також зіткнулася з непрофесійністю від час відбору. Подавалася на позицію UX/UI дизайнера. Відбір тривав майже місяць, у весь цей час, як у кандидата у мене було відчуття покинутості. Комунікація з рекрутером була через вайбер, коли я виконала тестове та через 3 дні спитала коли очікувати відповідь, моє питання ігнорували, потрібно було перепитати, щоб отримати відповідь... Коли я перепитала, то отримала дуже недружелюбну відповідь: «як тільки менеджер залишить коментар»
Потім через декілька днів написали, що тестове я прошла. Домовились про співбесіду. Співбесіда шла нормально, але коли я перепитала, момент який рекрутер вже пояснила (я не зрозуміла + був поганий звук в навушниках, не вловила суть відповіді) на мене майже накричали, це було дуже не приємно...
Потім через тиждень я запитала з приводу фідбеку і отриала відповідь, що до кінця дня нададуть фідбек (переписка була у месенджері), через 7 хвилин написали мені відмову на пошту. Що також було непрофесійно, тимпаче що листувалися ми у вайбері, і виглядало так, ніби людина боїться реакції кандидата на відмову... І кинула відписку на пошту
Тож я дуже жалкую, що не взяла до уваги негативні коментарі, і не знаю над яким процесом вони там «добряче попрацювали».
Але враження склалося максимально негативне під час відбору, тож не повторюйте моїх помилок. Якщо такі моменти випливають одразу на етапі знайомства, то очікувати комфортної співраці дивно...
Анастасія, дякуємо за ваш відгук і вибачте за незручності, які ви зазнали під час процесу відбору. Ми цінуємо вашу думку і завжди прагнемо покращувати наші процеси.
Ми розуміємо, що відчуття покинутості та відсутність належної комунікації є неприйнятними. Ваша ситуація була особливо складною через те, що ми отримали майже 500 заявок на цю вакансію, що значно ускладнило і подовжило процес відбору. На жаль, не завжди вдається приділити належну увагу кожному кандидату, і ми шкодуємо, що це вплинуло на ваш досвід.
Переглянувши записи співбесід, я можу запевнити вас, що моя колега поводила себе коректно та професійно, не маючи жодних особистих упереджень щодо вас. Однак ми розуміємо, що ваше сприйняття ситуації може відрізнятися, і щиро шкодуємо, що ваш досвід спілкування з нашою командою вийшов незадовільним.
рідко коли залишаю відгуки, та мені дуже хочеться, щоб довід працевлаштування в Україні покращувався, а кандидати не залишались без відповіді. (як сталось зі мною) Абсолютно окей почути негативний конструктивний фідбек. Що ж не є окей — провести годинну співбесіду і не відписати навіть за 11 днів. Спочатку я сконтактувала перша компанію — адже хотіла рухатись далі з іншими вакансіями, — мені відписала рекрутерка, що вона захворіла та повернеться згодом з відповіддю. За 11 днів вже після цього смс — до мене не повернулись з фідбеком, що показує непрофесійність та неповагу компанії до кандидатів.
будь ласка, працюйте над покращенням кандидатського експірієнсу, адже рекрутер — це перше лице компанії, перша людина з якою стикається суспільство. через дану ситуацію враження про компанію цілком зруйноване.
Сподіваюсь ви не витратите свій час.
Вітаю Христина, дякую за ваш фідбек! Це правда, що під час нашого спілкування, вийшла затримка, через мою хворобу. Ми з вами підтримували комунікацію, я попередила, що не зможу певний час бути активною, через перебування у лікарні, через це, позиції тимчасово стають на холд, до моменту мого повернення. Дуже прикро, що у вас лишились виключно негативні емоції після взаємодії з Eleken, адже positive candidate experience, це наша основна мета. Але, всеодно, дякую за ваш відгук, ми покращимо наші процеси, щоб таких ситуацій більше не виникало. Тому беремо цей кейс до максимальної уваги та опрацювання.
Згадались старі часи, захотілось написати відгук про цю компанію. Це був єдиний неадекватний досвід працевлаштування в моєму житті, проте я була тоді ще дуже юною і не розуміла, наскільки дії компанії були некоректні. Зараз розумію. В 2020 році я шукала роботу контент райтером, приоходила співбесіду в Eleken. На співбесіді я чесно сказала, що раніше не писала на технічні теми, лише на побутові (про події, людей, речі і т.д.). При цьому сказала, що буду рада виконати тестове завдання на технічну тему, щоб вони зрозуміли, чи їм підходить те, як я пишу. Зробила тестове, їм сподобалось, запропонували роботу. Я погодилась. Онбординг нульовий, ніяких зустрічей з командою і технічними працівниками. Додали в слак і скинули багато документів case studies, щоб з цього я вчилась. Я їх прочитала, дали перше завдання. Написала статтю. Моя менеджерка дала дуже багато правок (ну реально ДУЖЕ), і всі в стилі «це видалити», «так писати не можна», «взагалі не розумію, про що ти говориш», «до чого тут це», «ти сама розумієш, що це означає?» і т.д. замість того, щоб пояснити, що саме я роблю не так і чому мої висновки чи формулювання некоректні, прояснити технічні деталі. Без жодної розмови з менеджеркою (окрім тих коментарів в документі) після чотирьох днів такої комунікації, мені приходить повідомлення на особистий імейл с темою «Sad news», де мені написали: «за результатами роботи першого тижня ми вирішили припинити з тобою співпрацю». Добре, що завдяки цьому пізніше я потрапила в нормальну компанію, де знають, що таке онбордінг, конструктивний фідбек і адекватна комунікація з працівниками
Тетяно, мені дуже шкода, що три роки тому ви пережили неприємний досвід працевлаштування в Eleken.
Це був період зародження агентства, коли відділ контенту тільки починав формуватися, а HR-процеси разом із HR-відділом існували лише у задумі)
Я просто хотіла написати, відтоді ми добряче попрацювали, щоб зробити досвід наших співробітників комфортнішим, і тепер у нас все інакше.
Є чітка процедура онбордингу і адаптації, яка включає особисті зустрічі з колегами і виключає недокомунікацію. Що, мабуть, найважливіше — за онбординг відповідає ментор, прикріплений до кожного нового співробітника. Він ставить цілі на випробувальний термін і дає щомісячний фідбек щодо успіхів і невдач. І це далеко не все))
Дякую вам за коментар, він дає зрозуміти, який довгий шлях ми пройшли, як компанія.
Eleken is forever in my heart because... a lot of things are to say, I’ll share the ones that are crucial for me.
Our lead designer Maxim believes in us more than we believe in ourselves (yes, that’s possible:smiling_face_with_3_hearts:).
We have benefit of feeling complete freedom (emotionally and geografically) but at the same time whenever we need help, there is always more experienced designer’s help for us as well as collective brainstorming calls to share our experience. Our summary week-calls help to recharge and exchange opinions, news, solve problems.
As Eleken designer I have chance to listen to every week lections to expand my expertise. We have “Eleken atmosphere” , no toxic people are allowed here:pinched_fingers::muscle: Whether you need advice referring work or personal help, your question in Slack channel never stays without answer.
Our accountant Svetlana and HR Natalia are our super heroes as well — always helping and eager to cooperate, which really makes us comfortable, while we have zero bureaucracy but still all processes are well organized.
Once a month we have all-hands meeting with the whole team, where we find out about company strategy, growth plans, and roadmap. We all really feel ourselves part of the team, doing the best that designers can do — making the world better.
So Eleken is a great place to work at, providing all the support possible, without any pressure (so important for designers). Wish further growth, great clients, prosperity to our great team and company!
I like being part of Eleken because working in this company and with these people is enjoyable.
Thanks to its corporate culture, the company does not have millions of meetings every day, and I can easily catch the flow and work productively throughout the day. The actual work I get is always different and does not allow me to stay in one place. Here, I`m always eager to obtain new skills, as I have enough time to do proper research and master some new tools.
Eleken has many designers here, and every one of them is a specialist in his direction, so each of them is ready to help whenever the problem occurs.
In addition to that, Eleken, as an outstaff company, has a special approach when choosing a designer, who would be working with a client. Depending on the scope of work and overall goal, each client gets a designer that can fit their requirements best (which is good both for the designer and the client).
As a cherry on top, we have frequent lectures and feedback sessions, this allows me to self-improve even when fully loaded with work.
I love eleken because this is the place where everyone can have an influence on the company: everyone’s opinion and contribution is valuable. Eleken also provides autonomy to its employees and has great trust in them. It’s an amazing place for junior designers to grow fast, while also ideal company for more experienced designers where they have a chance to create awesome things for Eleken’s clients all over the world.
Best company I’ve ever worked in! The reason for leaving was moving to another country, otherwise, it was a perfect match :)
Development and internal training for all designers. The level of skills when I came and left was like chalk and cheese. Many thanks to Maxim and all the guys who were helping and giving feedback.
The super friendly and proficient team, people are definitely the strongest and the best side of Eleken, it was a pleasure to work with them.
Lack of bureaucracy, fast and efficient communication, interesting and diverse SaaS projects, informal meetings with the team, and other perks make your whole working experience very comfortable and productive.
If you have the opportunity to work there, I highly recommend using this chance! :)
Хочу написать про свой опыт в Элекен — это реально одна из лучших команд, в которых мне приходилось работать, при чем, я твёрдо уверена, что весь Элекен — это одна сплоченная и крутая команда, которая тебя поддерживает, слышит, помогает и работает на результат.
Мне повезло поработать с ребятами не так уж долго, но это был период, когда я кайфовала от каждого дня, и с какими бы мы задачами не сталкивались, все решали их сплоченно, быстро и результативно.
Пластичный, органичный, открытый и позитивный коллектив, где ты чувствуешь полную свободу в коммуникациях — это большая редкость — тут он именно такой. Интересный проекты и все остальные плюшки — 100% да. Люди — 1000% да.
Мне было искренне жаль уходить. Отдельное спасибо Илье и Роману — это самые открытые и понимающие руководители в моей карьере.
Great company!
It was a great pleasure to be the part of this awesome team!
Fast-growing and developing digital agency with the high-qualified team of designers and developers with a great future.
Management team — very talented and intelligent guys, I believe they are moving in the right direction.
Long story short, if you have a chance to become Eleken’s team member — just don’t think twice, use this opportunity :)
I worked at the company almost a year and have no regrets.
Why I left Eleken, you ask? :) I decided to change the industry and try myself in SaaS :)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
12 відгуків
RSS