15 червня 2022 17:07
І так, навіть не знаю з чого краще починати в таких ситуаціях.
Працювала в цій компанії рекрутером біля 6 місяців, після чого прийшло розуміння, що це не та компанія яка дасть тобі розвиток, для старту може і окей, проте випливає згодом багато питань.
Війна ще більше дала впевнитися в тому, що потрібно бігти від них.
Почнемо з соціального пакету та компенсацій, тут все просто — їх немає...
Навіть «вибивання» комісії за переказ коштів (банківські послуги в розмірі до 2% від суми) не проходить легко. Тому відразу, при першій же можливості тобі наголошують про отримання заробітої плати в гросс.
Йдемо далі. Підготовка до війни, максимум було єдиноразове розсилання листів з загальними фразами та інформацією яка на той час була у всіх на слуху і без того. Як то кажуть — дякую і на цьому.
Початок війни. Єдина причина по якій тобі могли написати — дізнатись чи можеш ти працювати.
Ніяких оголошень і повідомлень в загальних чатах від СЕО, взгалі НІЧОГО. Лишень фраза десь через тиждень від початку війни «ну я могу что-то кинуть в чат если напишете текст»
Також досі залишається загадкою виїзд Павла за межі України під час діючих обмежень.
Праця ніколи не оплачувалась вчасно і до «форс- мажорних» обставин, але отримання заробітньої плати 26 числа, при обіцяній виплаті на той час до 10 числа (окей навіть якщо і до 14 як мало би бути при нормальних обставинах, хоча отримували16-18, при умові, що про тебе не забудуть) це якось трошки занадто.
Робота з країною агресором: тут цікаво, замість чіткого оголошення про звільнення росіян керівник прийняв рішення поступово (аж занадто поступового) замінювати їх і натомість придумував схеми виплат зарплати. Про це рішення відділ рекрутингу дізнався приблизно на другий тиждент від початку війни і після багаторазових випитувань цієї інформації.
Тепер те що важливо для рекрутерів, на той момент коли я звільнилась то команду мали посадити на таймтрекінгову систему і дуже наполягали на роботі в лінкедин на корпоративному профілі, а не з особистого. Нових людей вже не просили, а це була одна з умов роботи. Чому це важливо? Коли ви вирішите змінити компанію — ви втратите своє обличчя, результати роботи у вигляді кількості контактів, активності сторінки. Ах, точно, зовсім забула «вы же работаете благодаря компании и поетому должны это делать с корпоративного аккаунта чтобы при вашем уходе мы не потеряли базу».
І ніхто не зважає, що ви розвиваєтесь в обидві сторони і завдяки один одному, забудьте про повагу до вас як до працівника, це пропаде при першому ж вираженні своїх думок, звісно ж якщо вони не зійдуться з керівною частиною цієї компанії.
Про появу нових людей в компанії, закритті/відкритті вакансій, звільненні людей ви будете дізнаватись в останню чергу.
Ооо ще є постійне приховування проблем в компанії, як у випадку із затримкою виплат. Якщо ви напишете повідомлення про це в чат то його просто видалять і напишуть вам в особисті повідомлення. І окей якщо б це були проблеми з банком в однієї людини, таку реакцію можна було б пояснити. Але коли ви знаєте, що ви ще навіть невідправили ці кошти то у чому ж проблема попередити своїх працівників про ситуацію і як мінімум показати своє «переживання» у воєнний час.
Чесно, говорити тут можна багато і дуууже довго, за цей короткий час побачила дуже багато у роботі того з чим надалі взагалііі не хочеться стикатися, це як і процеси в роботі компанії так і відношення до людей зі строни верхівки.
Проте мені є за що подякувати, за безцінний досвід, за людей яких я там зустріла. На цьому, схоже, все)
Доброго дня, Світлана.
Нам шкода, що у вас склалось негативне враження, але вдячні за роботу, ми бачили Ваш позитивний розвиток і всіх нас разом.
Стосовно соціального пакета, ми намагаємось постійно додавати більше плюшок. Тільки в цьому році: ми запровадили безкоштовні курси англійської та бухгалтера.
Ми постійно розвиваємось і відверті в тому, що працівники компанії отримують при рішенні з нами працювати.
Компанія дотримується звичайних стандартів безпеки. Саме тому, ми надаємо корпоративні акаунти, щоб співробітникам було зручно працювати й дотримуватись GDPR & NDA.
Щодо заробітної плати, так, як ви вже сказали — у нас і справді були затримки в Лютому та Березні через причини, які всі нам відомі, але компанія виконала всі свої зобов’язання в тому числі — виплату бонусів.
Так, дійсно була пропозиція перевести рекрутерів та HR відділ на тайм трекінг для покращення та видимості обсягу роботи, але враховуючи думку департаменту — ми її не ввели.
Дякуємо за неоціненний досвід роботи з Вами. Бажаємо кар’єрного зростання!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.