5 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в dops майже рік і дуже задоволена спіпрацею. Компанія пропонує безліч можливостей для професійного розвитку: є доступ до різноманітних курсів, проводяться внутрішні навчальні міти. Менеджмент заохочує до самовдосконалення та підтримує ініціативи з навчання нового. Колектив чудовий — усі готові допомогти, ділитися знаннями та підтримувати один одного. Атмосфера дуже дружня, а керівництво відкрито до нових ідей та пропозицій. Є регулярні тімбілдинги, які й сприяють цій атмосфері.

Підтримали: Khrystyna Semyrozum

Я пропрацював у компанії рік і залишився задоволеним співпрацею. Комунікація у середині компанії дуже зручна: керівництво відкрите до дискусій, немає зайвої бюрократії, будь-які питання можна обговорити напряму. Є хороші можливості для розвитку: доступ до навчальних матеріалів, корисних рекомендацій, цікавих проєктів, які допомагають професійно зростати. Також є регулярні мітапи, де можна познайомитися з командою в неробочій атмосфері, що полегшить влиття в колектив і його сприйняття.

Підтримали: Khrystyna Semyrozum

Маю досвід дуже довгої співпраці з компанією. Можу виключно позитивно оцінити менеджмент та професійні якості всієї команди. Компанія завжди йде на зустріч працівникам, проявляючи гнучкість та індивідуальний підхід. Регулярні тімбілдінг-івенти сприяють дружній та невимушеній атмосфері в колективі. Категорично рекомендую )

Підтримали: Khrystyna Semyrozum

Мав досвід спілкування з цією компанією щодо співпраці на part-time. Після того, як надав естімейт по проєкту, комунікація стала дуже нестабільною. Менеджер майже щодня обіцяв фідбек щодо бюджету, але конкретної відповіді так і не було. Врешті-решт, коли я сам ініціював діалог, замість чіткої відповіді отримав інформацію, що проєкт передали внутрішньому працівнику.

Ця ситуація залишила змішані враження: відчувалася відсутність прозорості у комунікації та небажання чітко сформулювати рішення. Сподіваюся, що компанія перегляне свої підходи до взаємодії з потенційними партнерами, адже відкритість і відповідальність — ключові фактори успішної співпраці.

Підтримали: Roman Sviderskyi

Добрий вечір, Олександре

Щодо очікування відповіді та нестабільної комунікації під час процесу: після отримання вашої оцінки (17.02) та уточнюючих запитань (18.02) з нашої сторони ми повернулися до вас зі зворотним зв’язком на наступний день (19.02). Під час оцінки наша команда чітко прокомунікували процес, як відбуватиметься робота, ви погодились, і з ваших слів вам все було зрозуміло.

В нас не було мови, що одразу після вашої оцінки — ми автоматично починаємо співпрацю, якою б не була ваша оцінка. Для початку співпраці ми беремо до уваги оцінки й інших кандидатів, в тому числі і внутрішніх, з якими вже працюємо.

Оскільки ваша оцінка проєкту не відповідала нашим очікуванням, ми вибрали іншого кандидата для співпраці на цьому проєкті. Ми розуміємо, що могли не до кінця коректно прокомунікувати цей зворотний зв’язок. Тому дякуємо вам за ваш коментар і обов’язково врахуємо його та будемо працювати над вдосконаленням комунікації, бо нам прикро, що у вас склалися змішані враження на цьому етапі.

Перейти до дискусії

Дуже задоволена співпрацею з компанією :)
Варто виділити, що за рахунок чудового колективу та повсякденної дружньої атмосфери працювати в команді дуже комфортно.
Що сподобалось також, що активно заохочується професійне зростання.
Проекти цікаві, клієнти приємні, відповідно, хочеться викластись на максимум і надати їм крутий продукт.
Словом, рекомендую !)

Підтримали: Bohdan Bilous

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.