DOIT Software

до 20 спеціалістів
Київ

17 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

В дуїті я була 2.5 роки. Це було моє перше місце роботи, початок мого карʼєрного шляху. І насправді щаслива, що це моя перша компанія, бо вони точно задали мені високу планку в вимогах до вибору наступних місць роботи. Перші дні в офісі я досі згадую з посмішкою.
Хочу відмітити, що компанія постійно прагне покращуватись та успішно це робить. Тож якщо ви колись чули що в них щось там не добре працює — будьте певні, зараз це вже давно не актуальна інформація.
Спілкування в компанії прозоре, відсутній мікроменеджмент, всі знаходяться на одному рівні, це колись розбило мої стереотипи про роботу в ІТ. Відчувається що люди важливі. Тому атмосфера тут дійсно клас. А локальні приколи це щось:))
Компанія надає всі стандартні плюшки, які мотивуть тебе зростати разом з ними. Водночас підтримує ініціативність та впровадження нових ідей.
Тому якщо ти думаєш чи подаватись сюди своє CV, я рекомендую це зробити чимскоріше.
Оскільки ставши раз частиною команди дуїт ти назавжди залишишся нею. Так казали моїм колегам та мені. Впевненна, що це так і є, і буде. Тож, сподіваюсь, ще колись перетнемось командо)Дякую за цей час і досвід, а поки бажаю Вам успіхів!

Підтримали: Nelia PetrovskaVitalii Makhov

Вже більше року працюю, негативних моментів не помітив. Компанія піклується про співробітників, звісно не має деяких плюшок великих галер накшталт страхування, але це компенсується індивідуальним незабюракратизованим вирішенням будь яких питань. В середені компації панує дійсно дружня атмосфера

Мав досвід найму до цієї компанії. Досвід украй негативний і ось чому.
Видали мені тестове завдання в coderbyte.com, що складається з двох частин, теорії та кодингу. При цьому в теоретичній частині були питання з помилками. А кодинг частину половину чомусь не зарахували, кажучи що система чомусь не прийняла вашу відповідь, хоча я зробив скріншоти на яких видно що результат виведений вірний.
Якщо вам обіцяли фідбек за тиждень, то ви можете його чекати через 2-3. Сам фідбек написаний вкрай розмазано без конкретики.
При цьому всім хочу відзначити, що рекрутер поводився максимально адекватно і люб’язно, намагаючись згладити ситуацію.

Підтримали: Наталія Вознюк

Доброго дня, Вікторе! Щиро вдячні за Ваш відгук. Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід найму у нашій компанії.

У той час ми почали використовувати платформу coderbyte.com. Для цього тесту були взяті питання з їхньої бібліотеки, де і була механічна опечатка.
Дякую, що звернули на це увагу. Завдяки вам ми виправили помилки, а тестові завдання тепер готуються більш уважно.

Питання з помилками в теоретичній частині:
Від вас був коментар щодо правильності одного тестового питання. Серед відповідей тестового питання потрібно було вибрати одну правильну: S2,S2 and S4; S1,S3 and S4; S1,S2,S3 and S4; S1,S2 and S3.
У цьому завданні правильною відповіддю була лише та, яка не містила в собі S1. Однак, Ви піддмітили, що в одному з варіантів була допущена помилка (двічі зазначено S2). Проте ця відповідь все ще залишалась правильною, оскільки не містила S1, навіть з помилкою.

На жаль, ми не маємо детальних логів щодо всіх ваших активностей, але дещо є в історії:
Ви мали дві спроби пройти тест (не враховуючи третю під іншим емейлом через 6 днів). Під час першої спроби ви пройшли теоретичну частину, розпочали кодинг-задачу, але не змогли вкластить у час та завершити її. Для нас швидкість виконання є важливим фактором, оскільки інші кандидати за цей ж час повністю закінчували тест. А зокрема цю задачу — в проміжку до 35 хвилин. Однак, ми цінуємо ініціативність довести справу до кінця під час другої спроби. У вас вже було напрацювання по першому завданню і теорії (з першої спроби), і як результат, ви підтвердили завершення роботи над тестом через 1 годину, проте знову ж таки, маючи запас часу, ви надіслали завдання, яке система не приймала через ймовірну помилку у коді, про що вона Вас і сповістила перед тим як Ви вийшли з завдання.
Загалом, логіка в обох завданнях була реалізована, однак ми також звертаємо увагу на деталі виконання тестів нашими кандидатами.
Цей проект належить до healthcare індустрії і тісно повʼязаний з факторами, що мають вплив наздоровʼя людини, тому уважність до деталей є надзвичайно важливим фактором. З огляду на це, ми не могли запропонувати Вам продовжити участь у процесі відбору.

Ви виконали тестове завдання 06.04.23 року, проміжний фідбек ми надали Вам 10.04.23, оскільки 8-9 були вихідними, розширений фідбек — 12.04.23.

Сподіваємось, що ми змогли прояснити ситуацію, проте, якщо у Вас залишились питання, будемо раді на них відповісти. Дякуємо за інтерес до нашої вакансії та участь у процесі відбору, та бажаємо вам професійних успіхів!

Работаю в компании и действительно счастлив здесь. Ни секунды не пожалел о выборе сюда идти работать. Прекрасная атмосфера, менеджмент, который готов слушать и слышать. Мало того, здесь всегда открыты к новым идеям и предложениям, что важно. Радует, что у всех глаза горят от понимания, что делаем одно большое дело. Это не просто компания — это настоящая семья.

Підтримали: Oksana PuzikIlona Bilak

Проработала в компании чуть меньше года на позиции UI/UX Designer. Очень дружный коллектив, руководители всегда идут на встречу сотрудникам. Компания способствует развитию профессиональных навыков и оплачивает профильные курсы, курсы английского языка, лекции, воркшопы. Атмофера в компании очень положительная и позитивная, уделяется много внимания тимбилдингам и корпоративам. За время работы в DOIT я получила отличный опыт работы в команде и повысила пофессиональный навыки, чему ежедневно способствовали мои коллеги. Рада, что была частью такой команды. Желаю ребятам дальнейшего роста и новых побед!

Підтримали: Oksana PuzikIlona Bilak

Хорошая компания, очень комфортные условия для работы. Работал в DOIT 2 раза в сумме около двух лет над разными проектами, всегда только позитивные впечатления, отличные отношения с коллегами и руководством как во время работы в компании, так и после. Большое количество разнообразных проектов, адекватный менеджмент, отличная атмосфера внутри команды. Компания поддерживает развитие работников — оплачивают проф. курсы и занятия английским. Приветствуется собственная инициатива — любые вопросы или предложения по конкретному проекту или рабочим процессам обсуждаются и могут быть вознаграждены. Руководство всегда открыто к разговорам. Замечательная атмосфера внутри коллектива, разнообразные корпоративы на любой вкус — выездные или в офисе, каяки, походы в горы или настольные игры в офисе. Уверен, мне повезло попасть в DOIT, в свое время сильно вырос работая в этой компании.

Підтримали: Oksana PuzikIlona Bilak

Работала в этой компании больше года на позиции UI/UX designer’а. Очень нравился коллектив: среди коллег всегда дружеская атмосфера и полное отсутствие давления со стороны руководства. Всё устроено очень либерально, но при этом слажено, не было проблем со сдачей проектов клиентам. Почти с самого начала я работала на интересном и сложном проекте, который способствовал моему профессиональному развитию. Так что я на самом деле рада, что мне случилось быть частью этой компании. Спасибо ребятам за хорошее время, проведенное вместе на работе и на совместном отдыхе! Спасибо за вашу поддержку и ваш вклад в мою карьеру! Желаю вам дальнейших успехов и роста. :)

Підтримали: Oksana PuzikVitalii Makhov

Поработал в компании doit больше чем 2 с половиной года. О компании остались только хорошие впечатления за время моей работы. В компании присутствует все, что нужно для хорошей работы:
— Менеджмент/руководство компании всегда шло на встречу каких-то нововведений и всегда помогало в решении рабочих вопросов;
— Интересные проэкты «с нуля», в которых можно было применять новые технологии;
— Работа не была изнуряющей и руководство всегда в первую очередь заботилось о здоровье своих сотрудников;
— Очень дружественный молодой коллектив профессионалов и частые и веселые корпоративы никогда не давали скучать ;)
— Оплачиваемые курсы и отличный соц. пакет.

Я очень рад, что был частью этой компании. За это время, остались исключительно хорошие, теплые и веселые воспоминания про команду и руководство компании. Спасибо за интересный и хороший опыт, желаю компании удачи и хорошего кадрового роста

Спасибо Doit за хорошие воспоминания о работе с вами ( :
Мне понравилось работать с ребятами, понравилась простота в общении как с командой так и с руководством.
Остались только положительные эмоции ( :

Проработала в компании практически год на позиции QA Engineer. Очень дружелюбный коллектив и руководство, всегда можно пошутить и посмеяться всем вместе, становишься частью одной семьи, где о тебе заботяться. Руководство лояльное и быстро реагирует на любые твои вопросы. Компания стремительно развивается и мотивирует развиваться вместе с ней. Тимбилдинги и корпоративы всегда проходят душевно и по семейному)

Спасибо DOIT за этот год :)

Працював в Doit Software майже 1рік 3міс. на позиції PHP Developer.
В компанії досить дружній колектив, позитивна атмосфера, лояльний менеджмент, який завжди йде на зустріч в будь-яких ситуаціях. Багато бонусів та заохочень для саморозвитку. Регулярні тімбілдинги. Компанія завжди піклується про своїх працівників. Зручне місцерозташування. Залишились виключно позитивні враження та безцінний отриманий досвід, за який я дуже вдячний.

Працював в компанії 4 місяці на позиції куа. Дуже хороша робоча атмосфера, комфортні умови праці, зручне розташування офісу, комунікабельний та веселий колектив. Було комфортно працювати та розвиватись разом із вами, успіхів! ;)

Проработал в компании чуть менее года, на позиции QA. Остались исключительно положительные впечатления. Руководство всегда старается найти подход к каждому сотруднику и готово идти тебе навстречу. Дают возможность развиваться, прислушиваются к идеям и предложениям. Прекрасная команда, в которой поддерживаются дружеско-семейные отношения. Все ребята — специалисты в своей отрасли, с которыми приятно работать и которые всегда готовы объяснить и подсказать. Интересные и разноплановые проекты. В целом, компания стремиться к развитию, всегда ищут новые пути и не останавливаются. Спасибо за классный опыт!

Чудова компанія, адекватний менеджмент, не має мікроменеджменту. Нормальний соц. пакет,, регулярний перегляд винагороди. Цікаві проекти, відкриті люди. Дуже дякую за співпрацю, це був прекрасний досвід нехай щастить!

Проработала в компании более года на позиции UI/UX Designer.
Классная компания, которая развивается и набирает обороты. Компания дала мне отличный старт, как дизайнера! Остались самые лучшие впечатления и опыт.
Коллектив дружелюбный, как семья. А еще все ребята профессионалы своего дела. Всегда есть возможность проконсультироваться и спросить совета, обсудить детали реализации.
Руководство общается с сотрудниками на равных, всегда можно пошутить, поговорить, обратиться за советом.
Проекты разнообразные, достаточно интересные.))

Всім привіт!
Працював тут на позиції Android developer 2 роки.
Загалом все було добре. Фірма добре дбає про свою команду і вислуховує будь-які пропозиції щодо покращення робочого процесу.
Досить цікаві проекти на яких є можливість використовувати технології на свій розсуд.
За декілька років компанія досить виросла і покращила робочі процеси, що добре впливає на кар’єрний ріст.
Щодо локації все супер. Офіс знаходиться поряд з метро в якому є все що потрібно для робочого процесу.
Досить веселі корпоративи які проводять хоча б раз в місяць. Це дуже зближує команду що є великим плюсом)

Із мінусів лише проекти з фіксованим дедлайном що вираховується лише приблизно по прототипу. Але менеджмент компані зменшує кількість таких проектів.

Вітаю!

Хочу поділитись власним досвідом виконання тестового завдання для цієї «компанії».

Співбесіда з рекрутером.
Повідомляє про тестове завдання — питаюсь як робити з усіма бантиками на Swift, чи можна на Оbjective-C.
Отримую відповідь , що Оbjective-C теж треба знати, тому можна і на Оbjective-C.

Отримав завдання.

github.com/...​task_ Update 15_02_19.pdf

Просто мовчу, що зразок інтерфейсу в тестовому був для Андроїд.

Зразу сказав рекрутеру, що старий девайс для тесту Айфон 5 який вже майже два роки як не отримує оновлень для операційної системи, то є не зовсім правильно.

Мені сказали, що у тестера саме такий девайс. Хай буде так :)

Позвонив родичам попросив на кілька днів свій старий айфон, бо у мене 7+

Аналіз завдання показав, що це маленька, але таки повноцінна аплікація.

Основні свої зауваження до тестового завдання я написав у описі репозиторію
github.com/...​itsofware.test.assignment

Не встигав доробити інтеграцію з мережею, бо виконання тестового затягло мене на п«ятницю, суботу, неділю, понеділок і вівторок. Назбиралось інших задач. Треба зупинитись.

Отримав такий відгук:
«Нажаль, за результатами тестового завдання ми не можемо з Вами рухатися далі.»

+файлик від тестера
+файлик від ревьюєра

Таке враження, що люди навіть не розуміють суть тестового завдання. Дуже схоже у них було замовлення з Апворку, яке треба було закрити...

У мене є 3 такі зауваження:
1) Чому тестер «фірми» пише зауваження стосовно не зазначених вимог?
Претензія тестера:
«Немає валідації емейлу. Пароль не зашифрований»

Ця вимога відсутня в специфікації.

2) Зауваження від ревьюєра «Хочу начать с того, что Objective-C редко используется для написания новых проектов.»

Вибачте, але я питався про це у рекрутера ще перед отриманням тестового завдання.

Спробуйте поспілкуватись в офісі може, щоб була однакова версія :)

3) Формальний підхід до перевірки тестового завдання. Получається через те, що перша частина тестового завдання була виконана тільки 2 задачі з 7-ми, то опціональні задачі 2 та 3, що були виконані навіть на розглядались.

Цікаво а у який спосіб пан ревьюєр збирався вирішити питання зберігання данних для подальшої синхронізації даних після появи мережевого з’єднання? А чи допускався варіант перезавантаження девайсу? А чи допускався варіант вивантаження додатку з пам’яті девайсу?
А чи розуміє пан ревьюєр , що після виконання завдання 3 прийдеться повністю переробити перший пункт завдання?
Скоріше всього Ні! Ні! і знову Ні!

Резюме:
Обходьте цю «хфірму» десятою дорогою

Доброго дня, Володимир.

Команда DOIT Software щиро вдячна Вам за коментар.
Ми надали Вам детальну відповідь на три сторінки через два дні, після отримання тестового завдання.

Хочемо ще раз наголосити на основних моментах, що стали причиною відмови:

— так, у специфікації відсутня інформація щодо валідації та зберігання паролю -
таким чином ми перевіряємо підхід розробника та рівень його навичок і твердо переконані, що це має виконуватися за замовчуванням, особливо розробниками рівня Middle+;
— зберігання картинок не в xcassets, а в папці " images", не використовуючи ні cocoapods, ні carthage (Асети, xcassets з’явилися ще в xcode 5 і стали стандартом зберігання зображень та інших файлів);
— @synthesize починаючи з xcode 4.4, IDE сама дефолтом встановлює @synthesize propertyName = _ propertyName; всюди, де це вимагається;
— з основної частини завдання (7 запитів) Ви реалізували лише 2 запити на реєстрацію та авторизацію, які є практично ідентичними. Змінною є лише частина посилання (запити — це обов’язкова частина тестового завдання, локальне зберігання — це додаткова частина);
— ви написали дві величезні функції на 237 рядків (якби в проекті було б більше 50 запитів то API клас розрісся б до більш ніж 6000), завершальний блок хендлиться через нотифікації — краще використовувати блоки;
— всі менеджери в одному класі (TASingleton) — потрібно було розділити на APIManager, DataManager, NotificationManager... TASingleton можна використовувати як [TASingleton sharedInstance], по всьому проекту ця функція не виконується ні разу, виділяється пам’ять, cтворюється новий об’єкт;
— проблему синхронізації можна легко вирішити використовуючи простий isSynchronized, після появи інтернет-з’єднання можна взяти всі об’єкти з бази даних, використовуючи фільтр isSynchronized і по черзі завантажити кожен об’єкт на сервер, змінюючи цей прапор на true після відповіді про успішну операцію від сервера.

Коментар розробника про Objectiv-C — це просто констатація факту, а не зауваження (на цьому ніхто уваги не загострював).
Ніхто Вам не забороняв виконувати тестове на Swift і ніхто не вказував на те, що його необхідно виконувати на Objective-C — це на Ваш вибір.

Перевірка тестових завдань мобільних розробників в нашій компанії відбувається в два етапи, за участю тестувальника та розробника. Саме цей підхід допомагає нам поглянути на тестове завдання розробників з різних сторін.

У відборі на цю позицію ми розглядали низку кандидатів. Порівнявши виконані тестові завдання, ми прийняли рішення рухатися далі з іншими кандидатами.

Дуже прикро, що наша відмова викликала стільки Вашого обурення.

Ще раз дякуємо Вам за інтерес до нашої компанії і за час, який Ви витратили на наше завдання.
Ми бажаємо Вам удачі)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.