3 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

У компанії не працював, але також маю «чудовий» досвід спілкування з рекрутером / єйчаром. Минув тиждень, питаю чи є якісь зміни або новини по моїй кандидатурі, на що отримую відповідь наче вона сподівалася що я забув вже «ой, вибачте, до завтра буде фідбек на пошту». Як ви розумієте нічого не було, як і бажання ще раз питати щодо зворотнього звʼязку чи чогось ще

Не відомо на якому етапі у вас посипалися процеси з наданням зворотного зв’язку, проте ми з вами на співбесіді домовилися про виконання мною тех.завдання, а врешті мені його так і не відправили. Моє повідомлення з уточненнями щодо цього проігнорували.

Пишу, щоб виразити свою громадянську позицію — нажаль, така поведінка з вашої сторони дуже шкодить бренду, адже до вас на співбесіду приходять не просто пересічні люди з вулиці, а користувачі додатку.

Пропоную Відділу Кадрів розглянути варіант з написанням кандитату, який не підійшов, лист-відписку: «Вирішили зосередитися на інших кандидатах. Внесли вас в свою базу кадрового резерву». Чи щось таке. Ціль — поставити логічну крапку в спілкуванні.

Дякую за досвід, а Державі бажаю наймати класних спеціалістів, які будуть рухати країну вперед. Це дійсно важливо.

У компанії не працював. Мав лише досвід «співбесіди».
Власне, першим дзвоником була російська мова. Так, у компанії, що створює державний продукт мовою внутрішньої комунікації є російська.
Другим дзвоником було те, що перша співбесіда — це співбесіда з архітектором. Ніякого скрінінга, ніякого відсіювання рекрутером ... Достатньо побачити резюме, щоб архітектор свій час витрачав на ще одного кандидата.
І завершальний дзвін — це те, що після співбесіди з командою я не отримав жодного фідбеку. Хоча архітектор й сказав, що він скласть рапорт і його результат мені має сповістити ейчар.
Остання співбесіда була у п’ятницю. У понеділок ввечері та у вівторок я писав ейчару Ніні щодо фідбеку, проте, на жаль, вона просто ігнорить.
Сумно, але враження таке, наче ти відвідав ЖЕК зразка 2000х. І це не лише з вищенаписаного, а й з самих співбесід.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.