4 серпня 2024 23:14
Дивний досвід на позицію рекрутера в цій компанії. Поспілкувались досить гарно з рекрутером, що створило приємне враження про компанію.
Однак, після закінчення розмови, я так і не отримала жодного зворотного зв’язку. Це залишило негативний осад, адже відсутність фідбеку після розмови є не тільки неетичною, але й непрофесійною практикою.
Тим паче це позиція рекрутера. Це також говорить про рівень комунікації в компанії, що може бути важливим фактором для майбутніх кандидатів.
Сподіваюсь, що компанія зверне увагу на цей аспект та покращить свій процес рекрутингу, щоб майбутні кандидати мали кращий досвід.
Дякую за швидке реагування, Fedir Niahlov зв’язався зі мною.
Ваша реакція підкріплює позитивне враження про компанію і її професійний підхід до рекрутингових процесів.
Ще раз дякую, що врахували мій відгук та за ваш час і зворотний зв’язок.
Доброго дня, Ірино.
Дякуємо вам за відгук і за те, що поділились своїм досвідом. Нам дуже шкода, що ваш досвід залишив негативне враження. Ми розуміємо, наскільки важливим є отримання зворотного зв’язку після співбесіди, і погоджуємося, що це є необхідним аспектом професійної комунікації.
Приносимо вам свої вибачення за відсутність фідбеку з нашого боку. Ми ретельно переглянули наші внутрішні процеси та комунікаційні практики та вже вжили заходів, щоб подібні випадки не повторювалися у майбутньому.
З вами вже звʼязувався наш керівник відділу рекрутингу Федір для подальшої комунікації по позиції. Сподіваємося, що ви дійшли згоди та нам вдалося покращити ваші враження.
З повагою,
Команда Digis.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.