11 березня 2022 21:44

Valentyn Kushnir, Sales Manager в InterCode

Компанію НЕ рекомендую, читайте далі.

Починалося все дуже добре: на djinni прийшов офер на інтерн ПМа від рекрутера. Рекрутер вкрай привітний, відповідала на всі запитання. Пройшов інтерв’ю з ПМом, я підійшов йому. Надіслали офер та NDA — підписав. Далі асістити мене почала HR, яка також відповідала на всі запитання. Далі потрібно було підписати договір інтернатури на довгий період часу, я вагався в перший день (вимогливо уточнював кожну деталь і перепитував по декілька разів, і трохи тягнув із підписом, бо це відповідальне рішення). На наступний день вже мав підписувати, як тут HR каже, що компанія не може виконати всі мої потреби, хоча я вже погодився на всі умови договору і мав підписувати за декілька годин. Багато раз просив переглянути рішення компанії, мені відмовили, хоча й до цього моменту зі мною поводилися дуже лояльно і відповідали на мої потреби.

Врешті, на дворі війна, а компанія лишила без роботи з підписаним офером і NDA. Компанію не рекомендую, особливо інтернам. Мене кинули, можуть кинути і вас. Бажаю Digis лише добра і розвитку, але ви поступили, як на мене, не по-людськи.

Підтримали:  Alexander Shyshkov

LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Валентин, дякую Вам за відгук про нашу роботу. Для нас дійсно важливо підтримувати комунікацію з нашими поточними та майбутніми співробітниками на високому рівні, тому важливо розуміти, де можуть виникнути проблеми, та вчасно їх виправляти.
Повірте, нам дуже шкода, що так вийшло і що ми не змогли розпочати нашу співпрацю.
З самого початку наші фахівці з найму відкрито озвучили нашу пропозицію. У процесі подальшого обговорення, вже після підписання оффера, з Вашого боку з‘явилися додаткові умови. Частину з них ми могли і були раді задовольнити , а частину виконати банально неможливо (відсутність termination notice від співробітника у бік компанії та ін.). Процес обговорення умов співробітництва у разі позиції стажера ПМ сам по собі є дуже показовим, тому що в цьому полягатиме більшість обов’язків такого фахівця. Зверніть увагу, що наш оффер був висланий до початку війни і наша пропозиція не змінилася і після.
Навіть зараз, у воєнний час, ми продовжуємо нашу програму стажування, бо віримо, що інвестиції в освіту нових працівників є важливою частиною нашої соціальної відповідальності. Ми пишаємося цією програмою та знаємо абсолютно точно, буквально за зібраною статистикою, що її ефективність на дуже високому рівні.
Але в цьому конкретному випадку поєднання різних факторів: військові дії, безліч пунктів на обговорення, де ми заздалегідь знали, що не зможемо задовольнити ваші побажання, ваша невпевненість щодо того, чи будете ви до нас виходити чи ні вже після підписання оффера, привели до тієї точки. коли міняти рішення було запізно і просто неможливо.
Ми намагаємося завжди відкрито та прозоро доносити нашу позицію, щоб вирівняти очікування обох сторін. Ми шкодуємо, що так сталося і приносимо Вам свої найглибші вибачення!

Ілона, дякую за Вашу відповідь, принесення вибачень і детальне пояснення ситуації.
Окрім цього, до мене звернулась HRD Ольга, з якою ми приємно поспілкувались і вирішили непорозуміння. Визнаю свою поведінку надто вимогливою і перепрошую у вас за незручності з мого боку. Хотів би в майбутньому співпрацювати з вами.

Отже, в компанії Digis працюють хороші і лояльні спеціалісти. Після цієї ситуації дану компанію вже можу порекомендувати.