20 серпня 2024 17:16
Поділюсь враженнями від процессу рекрутингу. Перший мій мабуть негативно-нейтральний фідбек на доу з приводу хайрінг процесу.
1) Розпочалось все дуже мило і ввічливо, засетапили дзвінок — поспілкувались, домовились про некст степс.
2) Домовились про наступний степ — співбесіда з делівері менеджером. До цієї співбесіди треба підготувати 10+ різних доків щоб презентувати на дзвінку. Звичайно я як людина яка зацікавлена в хайрингу — виконаю це завдання, хоча займає це досить багато часу(10 годин на підготовку десь).
3) День Х, технічна співбесіда. Засетаплено 1 година, хоча я розумію, що ми не встигнемо поспілкуватись, враховуючи що мені треба презентувати багато доків. Як результат я по декілька слів сказав про доки(тому що просто не вистачило часу), і кожного разу чув(треба пришвидшитись). Моє враження — повне нехтування моєї підготовки і роботи...
4) Протягом співбесіди, отримав ще реквест... Підгтувати план/ризик матрицю — ухиляння, до цього я відношусь ок — але далі отримав крінж реквест, який я також виконав.
5) Деталі цього реквеста описувати не буду, але всі здивувались...
Цей день завершився...
Через тиждень вирішив запитати — чи є якісь фідбек, тому що отримав інший офер. На що отримав цікавий тейк — ми плануємо приймати рішення десь у вересні, не обіцяємо нічого вам... Тому можете далі рухатись з іншими компаніями.
Самарі: мене просто поюзали, зібрали якусь інфу щоб зробити статистику по кандидатам. Чому мене це зачепило? Залишився без фідбеку, коли після того як виконав всі забаганки хайрінг процесу...
Порада: 1) Переглянути таймінги технічної співбесіди. 2) Відноситись з повагою до кандидатів та давати фідбек вчасно, а не через тиждень (здається я б не отримав його зовсім, якби не запитав) 3) Інформувати що ви не терміново шукаєте людей на цю позицію
По технічній співбесіді: дякую делівері менеджеру, було приємно поспілкуватись(не враховуючи квапливість). Навіть здалося, що знайшли спільний вайб, і я був зацікавлений працювати в одному середовищі.
Вітаю, Романе.
Дякую за ваш фідбек стосовно нашого рекрутингового процесу. Ваші коментарі дуже цінні, і я хотіла б відповісти на ваші поради.
Я розумію, що час на співбесіду був недостатнім. Ми постійно працюємо над удосконаленням процесів, і ваше зауваження допоможе нам знайти краще баланс між якістю співбесід і часом, відведеним на них.
Стосовно термінів фідбеку, хочу звернути увагу, що в першому повідомленні з описом вакансії я вам писала, що клієнт не поспішає та старт у вересні. Також це було проговорено Делівері менеджером під час співбесіди. Затримка з фідбеком була викликана тим, що ваша кандидатура нам сподобалася, і ви були в шорт-листі кандидатів, з якими ми планували рухатися далі. Однак, як було зазначено раніше, остаточне рішення ми могли прийняти лише у вересні. Враховуючи, що ви вже отримали декілька оферів від інших компаній і планували прийняти рішення на цьому тижні, ми не хотіли вас затримувати та ставити в незручну ситуацію.
Мені приємно чути, що ви отримали позитивні враження від спілкування з нашим Делівері менеджером. Ваше ставлення до процесу важливе для нас, і ми будемо працювати над тим, щоб підвищити його ефективність і повагу до кандидатів.
Бажаю успіхів у вашій кар’єрі та всього найкращого!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.