Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Developex

200...800 спеціалістів
Київ, Дніпро

17 січня 2019 14:16

Dmytro, Developer

Довелося зарееструватись на DOU, щоб залишити свої НЕГАТИВНІ вреження від співбесіди.
Ця компанія НАЙНЕПОРЯДНІША, з якою мені довелось спілкуватись за мої 6 років професійного досвіду.

Тепер про все в деталях:

Вхідне тесове завдання і технічна співбесіда були адекватними і цікавими. Не маю жодних нарікань стосовно цих етапів. Всі запитання були в межах стеку технологій на проекті.
Вхідний тест я пройшов, тому перейшов на етап тех співбесіди На всі запитання тех співбесіди були надані ГРУНТОВНІ відповіді. Тобто не було запитань на які б я відповів: «не знаю» !
Ці етапи забрали: вхідний тест 2 години + 2 год тех співбесіда.

Розмава із HR про копманію. Для мене досі не зрозуміло навіщо потрібний цей етап перед фідбеком. Цей діалог забрав 30 — 40 хв.

Фідбек. Тут і почалась КУЛЬМІНАЦІЯ:
1. Здивувало, компанія не достримується термінів які сама й озвучує (фідбек був із запізненням).
2. Прийшов НЕГАТИВНИЙ фідбек. Він був абсолютно ПУСТИМ і НЕ ІНФОРМАТИВНИМ.
3. Попросив детальний фідбек (Дивно що треба це просити). Було справді цікаво, що ж не так.
4. Прийшов «детальний» фідбек, в якому проявилась це компанія у всій своїй «красі».
4.1. Було вказано про «повільність виконання завдання», хоча ніхто із срівбробітників НЕ ВКАЗУВАВ про норматив часу на завдання. Шановний DevelopEx, як правило, критерії і вимоги озвучуються ДО СПІВБЕСІДИ, а не після. Це НЕ ПОРЯДНО вимагти те що не було обговорено.
4.2. Поставлені мною ЗАГАЛЬНІ уточнюючі запитання по проекту були додані в мою некмпетнетність. СЕРЙОЗНО ???!!!. DevelopEx, можливо варто додати критичні вимоги в саму співбесіду і перевіряти знання кандидатів, замість того щоб писати фідбек НА ЗДОГАДКАХ.
4.3. Деякі пункти із фідбеку є видуманими і по них НЕ БУЛО нормальної розмови (тобто здогадки, додумування, фантазування).

Загалом: Склалось враження, що потрібно було відмовити, а аргументацію (фідбек) нашвидкоруч написали на «колінах» не особливо заморочуючись.

Висновок: Якщо у Вас є бажання вбити 5 год особистого часу то Вам сюди.
Якщо хочете випрошувати фідбек, то вам також сюди. Якщо хочете отримати РАНДОМНИЙ фідбек, зроблений за принципом «відчепись» (має бути інше слово), то Вам також сюди.

P.S. Якщо подібне ЗНЕВАЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ присутне на співбесіді, то що ж тоді відбувається в компанії?


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрий день, Дмитре! Дякуємо за позитивний відгук про технічну співбесіду і тестове завдання і дуже шкода, що вас не задовільнив фідбек. Ми б хотіли трішки прояснити ситуацію.

Щодо часу надання фідбека, то результати тестового завдання ми надали вам на наступний день після виконання. Детальний фідбек після співбесіди був надісланий на 3й день (зазвичай це вдається зробити і раніше), і до того ж рекрутер компанії завжди була на зв’язку і відповідала на ваші повідомлення.
Висновки наших технічних спеціалістів дійсно багато в чому базуються на здогадках і припущеннях, які основані на їх досвіді проведення співбесід і зрозуміло, що є ймовірність, що вони можуть бути помилковими в конкретному випадку. Проте на жаль, в нас немає можливості перевірити все і зробити 100% коректні науково обґрунтовані висновки. Як ви правильно підмітили співбесіди і тест і так зайняв сумарно більше 4 год.

Нам прикро, що пишете про зневажливе ставлення до вас, оскільки ми декілька разів йшли вам назустріч.
Дмитре, в будь-якому випадку дякуємо вам за виділений час і увагу. Ми візьмемо до уваги ваші коментарі і постараємося покращити систему фідбеків. Успіхів вам!