Devart

200...800 спеціалістів
Харків, Львів, Кошице (Словаччина), Прага (Чехія)

18 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в Деварті вже півроку, і прийшов час написати свій відгук про компанію.

Співбесіди. Ще починаючи з моменту найму, все йшло дуже легко і ненапряжно, хоча я дуже нервувала через те, що не мала достатньо досвіду для позиції на яку хотіла потрапити, та і в цілому боялась всіх етапів співбесід. Але, вже на першому етапі я перестала переживати. Співбесіда з рекрутером пройшла на лайті, де я ніби подружці розповідала про себе і свій досвід.

Далі була співбесіда з моїм майбутнім тім лідом, де я зрозуміла які талановиті та досвідчені люди працюють в компанії і ще більше захотіла бути частиною їх команди.

Тех завдання було складним, але мені дали на його виконання 5 днів, і я не поспішаючи виконала його до дедлайну. Вже через 2 дні мені повідомили що я успішно з ним впоралась і скинули офер.

Бентежив тільки 1 момент. Трекінг робочого часу за допомогою TMetric. Начитавшись відгуків про це на просторах інтернету, трохи сумнівалась, що буде враження, ніби за мною слідкують та будуть перевіряти мою активність в робочий час, що потрібно чітко відпрацьовувати свої 8 робочих годин і при цьому весь час бути активним.
АЛЕ, спойлер: ніхто не слідкуватиме за вами)) вже пропрацювавши тут деякий час, можу сказати, що це в першу чергу зроблено ДЛЯ зручності самих співробітників. За допомогою нього, якраз і працює схема гнучкого графіку. Тобто, наприклад, якщо ви не допрацювали робочі години, ви можете перенести їх на інший день, або на вихідні. Або навпаки, ви можете попрацювати на декілька годин більше (наприклад у вихідні), тим самим вийти в плюс по часу, а отже, працювати менше на наступний робочий день. Це доволі зручно.

Випробувальний термін пройшов доволі легко. План, який був поставлений на 3 місяці, був виконаний за 1! Все завдяки команді, яка із задоволенням допомагала мені адаптуватись на новому місці, підтримувала та відповідала на мільйон моїх запитань.

Після успішно пройденного випробувального терміну, були поставлені цілі на наступний квартал. Сподобалось, що плануючи kpi, враховувалась моя думка щодо того, чи зможу я досягти поставлених цілей, враховуючи результати та досвід, які були отримані мною в першому кварталі.

Ще можна багато чого сказати про компанію, але я думаю, що цього достатньо для того, щоб зрозуміти, що компанія класна і люди тут круті.

Хочу попередити усіх хто буде намагатись сюди влаштуватись працювати, будьте обережні з рекрутерами бо вони дуже полюбляють ігнорувати заявку на вакансію 2 тижня, після чого відмовляти з абсолютно взятої з повітря причини. Трішки пояснення, вакансія на джині вказана як Office or Remote (без вказання міста в описі самої вакансії), а причина «Decline reason: we don’t consider candidates from this country or city.» хоча в профілі вказана Україна та не вказане місто.

Особливий привіт, Kristina Nevodnychenko яка відмовила з причини невідповідного міста на Office or Remote вакансію.

Дякую за гарний настрій у середу з ранку)

Підтримали: Ольга Гальченко

Дякуємо вам за ваш відгук і відверту думку. Ми вдячні за ваше зверненя та приносимо вибачення за негативний досвід, який ви зазнали з нашим рекрутинговим процесом.

Щодо вашого конкретного випадку, ми дуже шкодуємо за будь-які незручності, які ви зазнали під час спілкування з нашим рекрутером. Ми розглянемо цей випадок уважно та здійснимо відповідні заходи, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

На жаль, іноді можуть виникати непорозуміння у процесі комунікації, і ми приносимо щирі вибачення за будь-які незручності та неприємності, які могли викликати.

Ми цінуємо вашу довіру та сподіваємося, що ви зможете надати нам ще одну можливість довести, що ваш досвід з нашою компанією може бути позитивним та задовільним.

Ще раз вибачте за незручності, і дякуємо вам за ваш зворотний звязок.

В українській продуктовій компанії Devart на посаді Technical Writer у Devart Business Unit працюю майже півроку, і в мене уже склалося враження, що знайшла те що і шукала — свою рідну гавань, так би мовити.
Гарне враження про компанію склалося із самого початку — перша співбесіда у Teams буле із працівником HR відділу Оленою Шах. Чесно, мені одразу сподобався її easygoing style, тому розмова відбулася в невимушеній і позитивній атмосфері, при цьому Оленка надала мені повну інформацію про умови роботи в компанії та запропонувала пройти невеличке тестове завдання. І тут я наголошую саме на об’ємі тестового завдання на посаду Technical Writer в Connectivity team — воно справді НЕВЕЛИКЕ, і займає у потенційного кандидата біля 1 години часу. Скажу відверто: навіть попри те, що виконання мною тестового завдання відбулося після 5 років декретної відпустки (веду до того, що мої навики як спеціаліста дещо призабулися), я всеодно справилася із завданням та згодом отримала позитивну оцінку від команди технічних письмеників Devart.
Що також сподобалось під час найму — це відкритість та чесність збоку працівників Devart. Таким чином, мене повідомили, що я уже одна із «short-listed candidates», потім — про оффер у день мого дня народження — 15 листопада, що, як на мене, ну дуже символічне співпадіння 😊))
Процес онбордингу не був дуже легким, і не в останню чергу через те, що почала я працювати у компанії з 1 грудня, а це кінець року! До того ж, тех райтери в Devart — це справжня команда професіоналів, які оперують дуже широким стеком інструментів. А отже, мені потрібно було багато вчитися, щоб бути на рівні з іншими та встигати за темпом роботи команди. Звичайно, я б не справилася самотужки без мудрого керівництва та підтримки керівників команди технічних письменників. Велике дякую їм саме за те, що їм вистачало і надалі вистачає терпіння та бажання саме навчати інших та ділитися знаннями. Адже погодьтесь, для цього потрібен неабиякий педагогічний хист! В сумі всі ці фактори й допомогли мені успішно пройти випробувальний термін та стати частинкою Devart! .
Я щиро рекомендую компанію тим, хто в пошуках... Сміло і без вагань приєднуйтесь до нас!

Якщо представники компанії вмовлять вас на виконання довгого тестового завдання, не погоджуйтесь, бо зворотнього зв’язку після цього не буде, а вакансію деактивують.

Підтримали: Anton PopovMariia Vynogradova

Маріє, щиро вибачте за будь-які негативні враження, які ви могли отримати під час нашого процесу найму. Ми прагнемо забезпечити кожному кандидатові позитивний досвід спілкування з нами, і якщо нам не вдалося цього досягти, як у вашому випадку, це для нас справді неприйнятно.

Щодо вашої конкретної ситуації, ми хотіли б пояснити, що тестові завдання, які ми надаємо кандидатам, є необхідною частиною нашого процесу найму. Ми розуміємо, що це може викликати занепокоєність для деяких людей, тому ми завжди стараємося забезпечити якнайбільше зворотного зв’язку після проходження тестових завдань.

Однак, якщо ви відчули, що цього не сталося у вашому випадку, це для нас серйозна підказка, яку ми візьмемо до уваги для покращення наших процесів. Наша мета — створити справедливий, прозорий і якісний процес для всіх кандидатів.

Якщо ви зацікавлені, ми також готові вислухати ваші думки і пропозиції щодо того, як ми можемо покращити наш процес відбору. Будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Ще раз вибачте за будь-які негативні враження, і ми сподіваємося мати можливість вирішити цю ситуацію і відновити вашу довіру до нашої компанії.

Не отримав відповіді після відгуку на вакансію компанії

Андрій, щиро вибачте за будь-які незручності, що виникли через відсутність відповіді на ваш відгук на нашу вакансію. Ми завжди прагнемо забезпечувати високу якість та швидку реакцію на всі запити від потенційних кандидатів.

Наша команда намагається надати якісні відповіді на всі запити, але, на жаль, часом можуть виникати труднощі, які призводять до затримок. Проте це не виправдання, і ми візьмемо вашу скаргу до уваги та зробимо все можливе, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій.

Будь ласка, дайте нам знати, як ми можемо поліпшити наші процеси та зробити ваш досвід взаємодії з нами якомога кращим. Ми завжди відкриті та готові вдосконалюватися.

Ще раз вибачте за незручності, і дякуємо вам за ваше розуміння та терпіння.

Хочу залишити своє враження про компанію. Проходила співбесіду на позицію Technical Writer.
Окремо хочу подякувати рекрутерці Marta Pikh — професіоналка своєї справи, ну і просто приємна в спілкуванні. Завжди була на зв’язку та надавала потрібну інформацію.

Тестове завдання: вперше зіштовхнулась з тим, що на виконання тестового дається всього 1 година часу. Якщо не встигаєш, то час можна подовжити. Проте, чому не дати на виконання завдання 1 робочий день, аби кандидат міг спокійно у своєму темпі виконати завдання як слід.
Скажу обєктивно, що однієї години не достатньо для перекладу незнайомого тексту на англійську та написання юзер гайду.

Технічна співбесіда: загальне враження нейтральне. В працівників гарний скіл сет, але компанія не готова вас довчити. Компанія шукає людину, яка має ідентичний досвід з усіма тулзами, які вони використувують у себе на проекті.
Підчас співбесіди, я розповідала, чим саме ми користуємось на моєму поточному проеткі, на що прозвучало запитання: «А чому ти не користуєшся Git-ом?». Але тобто? Що означало взагалі це запитання? Є узгодженні клієнтом інструменти, якими користується уся команда і кожен сам собі не вирішує чим саме він буде користуватись.

Також компанія використовує трекер, який відслідковує активність вашої клавіатури та мишки. Скажу особисто за себе, це дуже дискомфортно та неприємно. Ви можете знайти коментарі щодо цього нижче та скласти своє враження.
Цей трекінг створює відчуття ніби за тобою слідкують, оскільки ти маєш натискати «Старт» при початку роботи з якоюсь таскою, і зупиняти трекер, якщо ти десь відходиш. Проте, тут кожен вирішує сам для себе.

І останнє, після проходження всіх етапів я не отримала фідбек. Я отримала імейл, який, скоріш за все, не був адресований мені і я не мала б його бачити, я просто випадково опинилась в стрічці адресатів. З цього імейлу я дізналась, що бажаючих на посаду мало, тому можливо вони візьмуть мене. Окрім цього, там були мої характеристики, які залишили неприємне відчуття для мене.

Ось такий ось досвід, сподіваюсь, потенційним кандидатам це буде корисно :)

Вітаю, Ліліє!

Мене звати Віра, я працюю на позиції Recruitment Lead. Дякую за зворотний зв’язок.

Ситуація справді неприємна і ми просимо вибачення.
Ви звернули увагу на важливі моменти в покращенні нашого процесу найму:

— надання фідбеку — дійсно ви мали отримати якісний зворотній зв’язок, я особисто розпочала зміни в процесі;
— виконання тестового завдання — відбулася miscommunication, відтепер будемо комунікувати більш чітко інформацію щодо умов виконання тестового завдання. Ми розуміємо, що для якісного виконання завдання потрібен час, тому завжди намагаємося не давати обмежень;
— вимоги до кандидатів по використанню тих чи інших інструментів — так, безумовно, ми уточнюємо такі моменти. Разом з тим, це не стає вирішальним фактором у прийнятті рішення щодо кандидата. Наш фокус в першу чергу на рівень навичок.

Ми обовязково працюватимемо над цим!

Також ви вірно підмітили, що ми використовуємо productivity tool в роботі. В першу чергу тому що це продукт, який ми самі розробляємо і ми є його першими юзерами та амбасадорами. Ми цінуємо культуру прозорості та відкритості. І саме цей інструмент дозволяє нам працювати ремоут з більш ніж 20ти країн світу. Також ви можете самостійно безкоштовно спробувати скористатися ним, будемо раді фідбеку. tmetric.com/task-management

Приємно, що звернули увагу на професійність моєї колеги Марти.

Дякую вам та бажаю успіху в пошуках!

Пройшов перше інтерв’ю з HR компанії на позицію ux/ui designer, враження були приємні. Після цього, мені дали дуже значне по обсягу тестове завдання. Крім того тестове завдання на пряму було пов’язане з продуктом. Був дан прямий лінк на продукт, з тим щоб відштовхуючись від існуючого підходу показати свії. (В таких випадках+ якщо тестове велике по об’єму, тестове оплачують, але не в цьому випадку) Я подумав і все ж таки наважився на його виконання, бо було доволі приємне спілкування і продукт в цілому здався цікавим. На співбесіді HR сказала, що в команді всі працюють довго, тому цікавіше за все саме побачити нові підходи і що наступний етап, це буде презентація свого підходу. Витративши 3 робочих дні на тестову роботу , чекав ще з тиждень фідбек, недочвікавшись, почав писати листи і в телеграм до HR. 2-3 дні ніхто не відповідав, а коли HR вийшла на зв’язок , то просто написала, «поки не готові запропонувати продовжити спілкування за вакансією, так як підходи, використані при виконанні завдання, значно різняться від підходів, які використовує сама команда» І ВСЕ... І це після того як наголосили, саме на тому щоб я показав свої підходи! Ні пояснень, що саме було не так, ні презентацій своїх підходів. Коли я все ж таки попросив доповнити своє бачення вашего фідбеку. HR сказала що надасть його якомога швидше, минуло 5 днів, досі немає. Шкода свого часу і що компанії дозволяють собі так гратися з людьми і без того нелегкий час

Цікаво... Колись була безкоштовна версія MS SQL DBForge для «русских» — я думав це росіянська контора... А тут вияснилося що українська...

Підтримали: Daria PokhodenkoOleh Bilykh

Слава Україні!🇺🇦

Работала год в команде маркетинга. Отличный тимлид: понимающий, слышащий, заинтересованный в команде, оптимизации процессов и развитии продукта. Большинство коллег, с которыми я общалась и совместно работала, также заинтересованы в том, что они делают, хотят развиваться и делать лучше то, за что они отвечают.
Я работала по четко настроенному процессу, никогда не спешила и не закрывала таски «лишь бы как, но быстро».
Для меня важно работать в продуктовой компании с адекватным лидом. Это я получила.
Из последних приятных нововведений — общение с People Partner. Кристина, ты молодец! Мало кто понимает, что нужно делать на этой должности, и делает это ответственно, а не просто как подружки поболтать за кофейком. People Partner — это о другом, и Кристина справляется с этой ролью.
В компании есть некоторые проблемы в коммуникации между отделами, которые решаемы.
Я рекомендую Devart для работы тем, кто хочет работать в продукте, попробовать новую нишу рынка, сделать первые шаги на новый уровень.

Проработал в компании около 10 месяцев, в команде маркетинга. Очень комфортное место для идейных и заинтересованных в результате специалистов. Тут делают продукты которые актуальны сейчас, и будут актуальны в будущем.
Как мне кажется ключевое о работе в команде маркетинга:
— все очень компетентны;
— очень много продуктов, их интересно продвигать;
— руководство любит тесты и эксперименты, руководство тут вообще очень крутое без преувеличений;
— все предложенные идеи и процессы будут запущены;
— можно попросить купить курс по маркетингу и его купят, или если ты сам хочешь выступить на конфе, тебе помогут;
— нет ограничений, все рады новым сложным задачам, все настроены на результат.
Ключевое для меня, в компании нет никакой спешки и стресса, все запланировано, нет такого понятия как «на вчера», планирование и налаженность рабочих процессов и взаимодействий между командами. ЗП всегда вовремя, во время карантина никаких изменений. Как собственно и в рабочем процессе, карантин мне кажется вообще никак не сказался на компании, TMetric отлично помогал, благодаря Tmetric кстати можно было самому регулировать свое рабочее время, и если ты перерабатываешь посреди недели это учитывалось и в пятницу можно было раньше закончить. Или пойти поиграть в приставку, теннис, там прям огромное комьюнити настольного тенниса :D
Всегда с теплом буду вспоминать Devart, очень крутое место, куда я шел с удовольствием и скорее хотел вернуться в офис :)
Поддержу Игоря, работа тут драйвит!

Сколько людей, и столько мнений и существует. Почитал отзывы и был удивлен насколько они противоположные. И это правильно! Ведь описываем свой собственный опыт работы и преломляем это на компанию. У меня 7 летний период работы в маркетинге с Devart и я ни разу не прочувствовал сильного напряга работая. Из них у меня пятилетний период удаленной работы, где tmetric снимал кучу проблем по фиксации моей работы. Причем понятно, что все 8 часов работать просто невозможно, и меня ничего не останавливало сделать перерыв во время работы в тметрик, новости почитать, социалки посмотреть и т.п. ) Главное — поставленные задачи выполнял с максимальной эффективностью.
Офис имеет отличное расположение в бизнес-центре Мисто и у кого есть машина, тот всегда будет доволен оставить ее на огромной стоянке. Современный ремонт, крутая кухня и заботливые офис менеджеры обеспечивают максимально комфортную работу.
Компания растет хорошими темпами, прийдя в маркетинг с 4-мя сотрудниками, я, с сожалением, уходил из команды маркетинга в 25 человек. Можете представить рост основной команды разработчиков продуктов? Ведь у Devart серьезное портфолио продуктов, причем постоянно выводятся на рынок новые продукты.
Всем найти себе правильное место, где работа будет драйвить!

«Проплыл» здесь годик..чтож случилось и что стало причиной ухода.
Наверное, в этой форме не разрешено оставлять столько символов, чтоб в полной форме описать, что творится или, по крайней мере творилось в devart’е .

Первые три месяца, они же испытательный срок. ..После 3х месяцев активной работы на вёслах, тебе до последнего не говорят, прошел ли ты или нет. То есть, надо взбираться на Олимп к оракулу, приносить дары и ждать ответа, работал ли ты работу хорошо или недостаточно хорошо.
В моём случае, это были вопросы к hr и своему Тим Лиду. Никому видимо нет дела, до того, что человек может волноваться по поводу своего исп. Срока. Волновался ли я тогда? Да, волновался. Зря ли? — как оказалось зря.

Тонны статей в интернетах могут скрасить ваши томные вечера, статьи о всеми любимом tmetric, он же учёт времени, он же большой брат, он же глаз «справедливости». Это был первый раз, первый опыт, я дрожал перед каждым запуском таймера по утрам, в надежде на то, что таймер не залагает и мне не придется отрабатывать это время позже.
Да, верно, мой юный друг, таймер не только следит за задачами, он ещё следит за активностью мышки. Иными словами, не клОцал — не работал. Не знаю как на других проектах или в других командах, но мой лид, имя его мы оставим за кулисами,часто «донимал» вопросами, почему у меня 5 минут затишья в трекере... *Выдыхаем«. То есть, если доблестный гребец, отошёл в wc на 7-10 минут, то неизвестно, что вызовет больше проблем, чебурек, который ударил по желудку сильнее чем бил Майк Тайсон своих спаринг партнёров или вопросы Лида, мол, почему это мы чилим на палубе.

Помимо времени, за тобой присмотрят здесь, ну прям как на курорте или санатории. Если ты работаешь 8 часов подряд, то ты не кушал, и тут на сцену выходит hr, как сэйлормун прям, и говорит: «а чего мы не кушаем?» И ты не можешь сказать, мол, я не хотел или у меня переводческое голодание...ты должен брать перерыв. Камон, 21 век, тебя ещё мониторят поел ли ты или нет. Очень приятно, но, нет, нинада так делать.
Как было в одной из песен Hollywood undead :" you have asked for heaven, we gave you hell«.

Не устали? Поехали дальше.
Что обычно интересует потенциального гребца? Проект? Золотые пиастры?
1. Проект, достаточно интересный, особо нет смысла здесь останавливаться.
2. Золотые пиастры, мой юный друг, не ради этих благ ли ты идёшь активно работать на веслах под парусами деварта?
На то, время, год назад, ( да и сейчас наверное) оплата труда в этом месте желала ( кричала) перемен, прям как в песне Цоя... перемен требуют наши ❤️, ну да ладно, о чем я...

Кому интересно, поспрашивайте лично тех, кто работает или работал там. Писать здесь прайс лист не особо тактично будет.

Повышение раз в год, и то, если ты сам пойдешь и попросишь. Инициативы со стороны менеджмента не бывает ( не было).

Плюс, были траблы с задержкой зп по месяцу и больше.

Are u ready? Check this out. На то время, чтоб получить повышение, тебе надо обращаться не к начальникЕ, а к hr,чтоб она процессила дальше все сама...что тут такого, возможно спросите вы. Да ничего такого, если только вы не хотите, чтоб минимум людей знало о ваших финансовых делах. Надеюсь, сейчас, все иначе.

Условия роста. Как не затронуть это. Грубо говоря, если ты бедный Саппорт, как был в свое время я, ваш скромный аффтор,и ты вдруг захотел стать QA, то, тебя не посадят на бэнч ( не путать с бутылкой), не не, тебе будут обещать, что для тебя найдется место под солнцем, что ты работай, тестируй ( за бесплатно). Что я имею ввиду, будучи саппортом, я выполнял обязанности тестера, при этом, мне не докидывали зп за доп инициативу. Ну, меня это не пугало, мне ж обещали перевод в тестеры. Как оказалось, это всего навсего полусладкие ( как винцо) слова, чтоб ты работал работу, на которую надо было б нанять отдельного человека, а так, идеально вообще, ведь есть человек, который за бесплатно делает то, за что надо было б платить.

В общем, условия роста очень бедно представлены в деварте.

Корпоративы..они есть, но на них очень экономят. К примеру, вас повезут в тир, но патроны..хе хе, вы покупаете сами)) ну и тд и тп.

Что ещё здесь веселого? Менеджмент не любит умных людей, если у тебя есть свое мнение, то тебе лучше его засунуть...в свой карман, кончено же ( как прям в фильме Кубрика). Неугодных здесь сливают, «просят». Делается это из-под Тишка, как говорится)) . Как говорится2: " кто знает,тот поймет". Достойно критику и предложения здесь не воспринимают. Поэтому, хочешь быть полезным и внедрять что то? Это место не для тебя, мой юный друг.

Вишенка на торте! Или сектор приз на барабане. Раз в какое то время, наверное чаще, чем парад планет, работники деварта могут поставить плохие отзывы и оценки компании. Но это не беда, ведь есть ещё другие люди, которые заходят и ставят высокие оценки, дабы выравнять плохую картину ..так сказать, не портить впечатление о компании.

Поэтому, если мой коммент пропадёт, чтож) значит, постоянство ещё живёт.

Суммируя, да, уже около часа ночи, чай уже давным давно закончился в моей чашке, а пальцы рук только настроились на эпичный разбор деварта, как фирмы вашей мечты. Я оставлю как есть, сокращённый вариант.
Все выше описанное не является белым пиаром фирмы, скорее наоборот. Мое субъективное восприятие — в деварте поработать надо как минимум для того, чтоб иметь возможность сравнить с чем то другим. Отлично подходит студентам, к слову. Да, много негативных моментов, их много, даже больше чем у Зеленского избирателей на втором круге выборов. Но, есть и хорошие моменты, эти моменты — люди. Менеджмент не понимает, что самое ценное это люди.

Когда я уходил, я жалел только о том, что не смогу работать с тем,кто отчасти стал мне второй семьёй. О них я вспоминал ещё долго, а вот о самом деварте, забыл на след неделю))

Повторюсь, это субъективное мнение, ноль хэйта, просто чистая правда, деварт, это не место, где твое мнение важно, это не место, где тебя будут ценить и продвигать, это место где ты будешь очередной шестерёнкой. И здесь, как нигде в другом месте, тебе об этом намекнут и покажут. Иными словами, как сказал the notorious:" shUt yor muef kid and work"
Пы.сы. можно в комментариях ниже или выше посмотреть, что часто хвалят офис и тиму, а вот менеджмент не особо)) совпадение? Хехе, не думаю)

Раунд!

Проработал в компании 6 лет, которые оставили в моей памяти очень много хороших воспоминаний и моментов.
1. Команда.
Я работал в отделе маркетинга и считаю его лучшим коллективом, который у меня был за мою карьеру. Все друг другу всегда пытаются помочь с решением задач. Легкость в общении и сходство интересов позволяет весело проводить время после работы и заводить крепкую дружбу.
2. Зарплата.
Если ты работаешь самоотверженно, честно и тебе удаётся достигать роста показателей, то рост зп будет соответсвующий. За успехи здесь не только хвалят, но и поощеряют финансово плановыми пересмотрами и премиями.
3. Проект.
За 6 лет работы я отвечал за маркетинг множества продуктов и никогда не был ограничен в методах их продвижения. Всё зависит от вашей фантазии и обоснования идеи, руководство всегда пойдёт на всречу.
4. Менеджмент.
За время моего сотрудничества с компанией у меня не возникло никаких трудностей во взаимодействии с начальством. В большинстве случаев к тебе всегда прислушиваются и пытаются решить возникающие вопросы.
5. Условия труда.
Офис уютный и просторный с большой спортивной комнатой и двумя кухнями недалеко от станции метро в зелёном районе города. В Devart наверное самые огромные отпуски которые я где-либо видел. В общем итоге можно отдыхать почти месяц в год. График очень гибкий и руководство лояльно относится к тому, когда ты себе берёшь отпускные дни.Если болеешь, можешь работать из дому. Ещё здесь очень много корпоративов и тимбилдингов. До карантина компания отправляла своих сотрудников каждый месяц на какие-то активности: квест-комнаты, пейнтбол, стрельба из огнестрела, картинги и т.д. Здес не заскучаешь.

В основном люди здесь работают от 2х лет минимум, в плохой компании такого бы не было. Рекомендую прийти на собесдование и дать этой компании шанс хотя бы поработав на время испытательного срока, я думаю вы не разочаруетесь. Я не разочаровался.

Работаю в компании более 6 лет. Очень выросла за это время профессионально, поскольку участвую в интересных проектах с использованием различных технологий в разработке и тестировании продукта. Привлекает в компании возможность менторства, поскольку это позволяет структурировать свои зияния и видеть отдачу по результатам работы ребят. Вообще, в компании процесс разработки довольно творческий, руководство и лиды проектов открыты к предложениям по улучшению продукта и можно поучаствовать в процессе не только на своем проекте. Сейчас у нас очень уютный современный офис, комфортные рабочие места. Очень нравится отношение HR тима к каждому сотруднику, они прекрасно разрешают все насущные вопросы, всегда можно обратиться за помощью по личному вопросу или по графику работы, поддерживают дружескую атмосферу в тимах и вообще в компании. Очень люблю свой тим, он у нас не большой, но очень дружный, и в период карантина мы скучаем друг за другом, постоянно созваниваемся, списываемся и с нетерпением ждем момента, когда сможем все вместе приятно провести время на нашем маленьком тимбилдинге)).
Отдельно хочу поблагодарить наших админов, которые в этот трудный момент очень быстро решают все технические проблемы, помогают с настройкой тестовых сред, выделяют запрашиваемые ресурсы. И, кстати, в последнее время регулярно проводятся апгрейды технической базы без каких либо запросов с нашей стороны.

Расскажу про свой опыт общением с рекрутером по имени Ксения, началось с того что я открыла свои контакты на одном известном джоб портале, все бы ничего, но причина отказа очень сомнительная, дело в том, что опыт работы по резюме у меня достаточно высок для данной вакансии, но сразу же пришел отказ, без особого объяснения, расскажу немного по подробней, я проживаю в другом городе, но по стечению обстоятельств планирую переезд в Харьков(как раз после карантина) именно по этому меня и привлекла данная компания, а Ксения к сожалению не разобралась в ситуации и сказал, что мы в период карантина ищем человека из Харькова, я спросила, работает ли компания в офисе на период карантина, или же удаленно, потому что я рассматриваю релокейт, на что Ксения ответила, что нет работают удаленно, но рассматривают кандидатов только в г. Харьков, либо же Ксения рекрутер не понимает, что такое релокейт, тогда я сомневаюсь в компетенции , либо же причина крылась в другом и я готова была ее принять, но к сожалению рекрутер подумал, что я недостойна нормального ответа.Вопрос в данной компании так все работают, или только Ксения?

Підтримали: Anton PopovLiliya Tkacheva

Екатерина, спасибо за ответ, немного странная корпоративная культура по отношению к людям которые возможно хотят у вас работать, но живут в других городах. Но в любом случае рада, что так сложилась ситуация и мне не придется становиться частью вашей корпоративной культуры :) удачи в поисках кандидатов!

Проработал в Web team 2 года с небольшим. Впечатления исключительно положительные.
Отличная, профессиональная команда.
Профессиональная команда DevOps.
Лояльное руководство.
Никаких вопросов по оплате. Переработки и неиспользованный отпуск компенсируются, график максимально гибкий.
Рабочее место, офис, расходники, кофе — все на высоком уровне.
Отдельное спасибо HR и офис-менеджерам.
Из минусов — для Web разработчика кривая роста достаточно пологая, что и было причиной ухода.
По итогу — если профессиональные амбиции не слишком заедают, то отличное место для работы.

Підтримали: Olena Shakh

Работал в данной компании. Что могу сказать:
— профессионализм всех участников рабочего процесса (офис-менеджеры, рекрутеры, саппорт, админы, тестировщики, разработчики);
— хороший, чистый офис в современном бизнес-центре;
— неплохое железо, что позволяет продуктивно работать и запускать все тесты локально, не нагружая сервера;
— действительно доверительные отношения (К примеру, пришел менять батарейки в клавиатуре, отвели на точку самообслуживания (там клавиатуры, мышки, батарейки), сказали бери все, что тебе нужно. На вопрос где отчитаться о списании, так и сказали «у нас все рабочие отношения основаны на доверии». До этого практически во всех других компаниях, где мне довелось работать, такие расходники выдавались строго под подпись в журнале);
— вся доступная социалка (английский в офисе, спортзал, неограниченный кофе, фруктовые дни, доставка обедов и прочее)
Из неприятного, мне довелось уйти и проработал тут недолго. Никаких несоответствий занимаемой должности, либо конфликтов в команде. До этого выполнял более сложные задачи, тут оказались задачи проще, не захотел просто понижать квалификацию. Спокойно обсудили данную ситуацию, пожелали друг другу удачи и попрощались. Сам факт, что наши финансовые соглашения находились на стадии подписания, но подписаны не были, так как я принял решение уйти до их подписания. Я даже не рассчитывал ни на какую компенсацию. Тем не менее со мной связались из отдела кадров и предложили, я даже скажу больше, настояли компенсировать то время, которое я у них проработал. Как-никак, а это говорит, что компания ценит время даже бывших сотрудников и это приятно удивило.
По итогу могу сказать, если Вы любите C#, базы данных и виндовый DevOps, Вам однозначно будет здесь интересно.

Работал в данной фирме два раза примерно — каждый раз по году с небольшим. Руководство относится достаточно лояльно к рабочему процессу и всегда открыто для диалога. С техническим директором было очень интересно сотрудничать. Видеонаблюдения и прочего шпионажа не практикуется — все построено на достаточно доверительном отношении к работнику. Раньше с технической составляющей все было плохо (2013 год) сейчас все, как и у всех (второй монитор по желанию, компы на уровне i5). Зарплатный вопрос сильно варьируется от позиции и времени работы в компании, но по деньгам никогда не обижали. Все стабильно и дружелюбно. Крайне приятно было работать с тимлидом из Львова и админами из Харьковского офиса. Единственный минус за все время работы — инициативу по рабочим моментам крайне тяжело протолкнуть.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.