20 жовтня 2018 13:21
Перевірка англійської дуже проста, фідбек конструктивний. (Хінт: якщо погано чути — одразу передзвоніть.)
Технічне інтервью на девелоперську позицію не складне, питання стандартні і по суті, але, як оцінять — вже залежить від конкретної людини. Було скайпом з офісу, але я не ображаюсь =). Проговорили 2 години замість 1 і було цікаво. Співбесіди окремої на проект може і не бути.
Перші враження бувають помилкові, тому рівень англійської можуть перевіряти періодично знов. А рівень технічний можуть підняти після відгуків з проекту, наприклад.
В принципі, все що залежить від компанії, було супер.
Позитивне:
— гнучкий графік, ремоут за бажанням
— прозорість
— дуже чітка робота всіх відділів
— комфортні відносини
— оплачується час, коли в людини нема проекту
Негативне:
— опенспейс та ремоут це не для всіх: галас після 16, але не так багато живої коммунікації
— аутсорс це не для всіх: вплив на процесс чи на технічні рішення може бути обмеженим, а вибір наступного проекту — завжди компроміс.
Сервісна модель передбачає наявність великої кількості лояльних працівників, але моє особисте переконання, що треба йти на конкретний проект. Відбір людей на проекти — теж складне питання. Хоча є классні люди, що працюють роками, змінюють по
Чисто аріфметично після закінчення проекту шансів знайти в середині щось краще, ніж на ринку не так вже і багато буде. Так і сталося. Припиняти співпрацю було сумно.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.