27 серпня 2022 2:47
Подавався у компанію Data Science UA на позицію Sales Development Representative. Раніше працював у американському data science-AI-ML стартапі, тому бачив можливості як для росту компанії, так і для особистого. Анастасія(Business Development Manager) запропонувала поспілкуватись детальніше.
У середу(10 серпня) відбулось інтерв’ю. Чудово поспілкувались, перевірили англійську, обговорили досвід, дізнався детально про напрями компанії, все чудово. Анастасія повідомила, що наступні кроки будуть — тестове, співбесіда з Sales manager, співбесіда з керівництвом. Повідомила, що Sales Manager ще нема, тому, можливо, доведеться вже після співбесіди з керівництвом його провести, коли наймуть спеціаліста. Сказав, що все ок.
Дедлайн тестового був у п’ятницю, 12 серпня. Тестове було об’ємне — написати invitation letter для проспекта у ЛінкедІн, написати reply з описом компанії, і ще одне завдання, яке включало в себе research(product type, audience, які проблеми вирішує компанія та як вона їх вирішує — включаючи тулзи, які використовують в компанії(sic!)) трьох наданих в таблиці компаній + персоналізація першого повідомлення до СЕО цих компаній + самостійно підібрати компанії за прикладом і зробити ідентичний research, але вже без листів з персоналізацією. По-перше, таке тестове має бути оплачуване по рейту кандидата, адже воно потребує поглиблення як у Data Science UA solutions, так і поглиблений research наданих компаній + leads research для кращої персоналізації для СЕО цих компаній + самостійний пошук. По-друге, таке тестове, якщо робити його якісно, ніяк не може зайняти годину або дві часу. По-третє, маючи досвід роботи з європейськими, американськими та українськими компаніями, можу сказати, що саме у Data Science UA було найоб’ємніше тестове серед тих, що я взагалі колись бачив(і не тільки я). Зазвичай objective handling(4-5 прикладів),
Але більше незадоволення викликає інше. Я відправив тестове вчасно, Анастасія повідомила, що на початку наступного тижня напише мені фідбек.
У вівторок(16 серпня) Анастасія повідомила, що тестове зроблено «дуже якісно», що очікує ще також фідбек від керівництва, і що протягом тижня напише про наступні кроки. Протягом тижня ніхто мені так і не написав, тому я вирішив в понеділок(22 серпня) сам написати Анастасії з приводу подальших кроків — адже паралельно в мене ще 3 альтернативи, і я чекав відповіді для вирішення подальших свої дій(наприклад, чи варто дивитись ще якісь варіанти, окрім тих, що маю). Анастасія повідомила мене, що вона звільнилась з компанії ще минулого тижні(15-19 серпня), і передал всю комунікацію по моєму кейсу рекрутерам. Досі не розумію, чому мене ніхто про це не попередив — адже тільки з Анастасією я вів комунікацію з самого початку. Звичайно, з рекрутерів зі мною ніхто не зв’язався, тому я попросив контакти, щоб написати сам, бо все ж був зацікавлений у компанії на рівні ще двох альтернатив, і хотів зрозуміти, що робити далі. На наступний день я зв’язався з рекрутеркою Вітою та запитав про фідбек. Віта повідомила, що буде надалі зі мною спілкуватись і вже чекає відповіді. 25 серпня Віта зв’язалсь зі мною і повідомила, що, на жаль, не зможуть запропонувати мені позицію. Я одразу запитався за довгоочікуваний фідбек, який я так і не отримав, і описав, що таке тестове потребує фідбеку, і чому не можна просто відповісти «не можемо». Повідомлення було прочитане, але відповіді я так і не отримав.
Хто дочитав до цього моменту — звичайно, це було очевидно, що компанія не планує наймати, але мені було цікаво почути обіцяний фідбек, адже тестове було зроблено «дуже якісно» як за словами Анастасії, так і за моїм п’ятирічним досвідом в leadgen/SDR(+найм спеціалістів собі в команду). Давати таке об’ємне тестове, щоб потім проігнорувати та не дати фідбек — це низько та непрофесійно. Комунікація теж жахлива — чому кандидат сам має випитувати хоча б якусь інформацію про наступні кроки у наймі з компанії? Мали повідомити мене про звільнення Анастасії одразу, як тільки дізнались, адже вона єдина, з ким я спілкувався з приводу вакансії.
Ну і звичайно час: 2 тижні морочити голову, коли за ці 2 тижні я в кожну з 3 компаній вже пройшов по
Компанія може й непогана, цікаві solutions, але один з напрямків компанії — це аутсорс рекрутинг. То як компанія може надавати аутсорс рекрутинг, якщо не може його налаштувати у себе?
Вирішуйте самі, але не рекомендую виконувати тестове.
Ну і повідомлення для представників компанії — якщо у вас проблеми всередині компанії, про це можна написати кандадиту. Усі ми люди. Можна було просто запропонувати оплату тестового та вибачитись за втрату часу та сил.
Тіме, вітаю!
Моє ім‘я Анастасія, Head of Recruiting в Data Science UA.
Дякуємо за ваш зворотній зв’язок з приводу нашого хайрінг процесу.
Дякуємо, в цілому, за інтерес до нашої компанії та приносимо вибачення за затримку у процесі. Наша компанія зараз у процесі тарнсформації, тому інколи доводиться коригувати процеси та вимоги до потенційних кандидатів в процесі пошуку. Ми поговоримо з рекрутером, яка вела з вами комунікацію, аби в майбутньому не допустити таких кейсів та бути більш уважними.
Бажаємо вам успіхів та кар’єрного зросту!
Ще раз дякуємо за ваш відгук.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.