15 травня 2019 14:24

Alexandr Voronsky, Senior Software Engineer

KaaIoT == Cybervision.
Мав нагоду працювати в даній компанії на протязі двох років і тепер хочу поділитися своїм досвідом.

0
Четвер 14 березня, приблизно 19:00 дзвонить мені рекрутер Каа і каже, що сьогодні у мене був останній день в компанії, як і у більшості девелоперів у команді, що проект закривається через проблеми, і компанія оплатить наступні два тижні. Ну ок, що ж я можу сказати? Шіт хепенс. Проте в решти девелоперів останній день був п’ятниця 15-го (мені це здалося дивним).
В п’ятницю вирішив вийти на мітинг й попрощатися з клієнтом та командою, але мітинг був як зазвичай, ніби все ок і команда працює далі. Було обговорення технічних проблем, ніхто не збирався прощатися, тому я сказав, що мені час йти на інтерв’ю та пішов посеред мітингу.
За декілька годин клієнт пише про тех проблеми й просить зідзвонитися та вирішити їх. Я такий: «втф, мене ж вчора звільнили, чому в пт о 8 вечора мене просять ще щось пілити» і тут виявляється, що він навіть не знав, що команду розпустили. При мені він почав дзвонити нашому менеджеру й питати в чому справа, що це означає, а виявляється, що навіть вона не знала, що таке трапилося.
Ну, окей. Тоді в пт, все пофіксили, я в стані звільненого насолоджуюся життям далі. Що там робиться в «менеджменті» зовсім не знаю.
Субота 16 березня ~ 21:20 мені починає дзвонити та ж рекрутер Каа — я не беру трубку, у мене вихідний. Тому вона написала в месенджер, що ще два тижні мені треба працювати. Це просто смішно, бридко, жахливо, непрофесійно. Ці меседжи форварднув колезі, а йому написала інша рекрутерша, яка сказала, що працювати далі буде проект мінімум місяць, а через цей час клієнт отримує якісь інвестиції, транши і тд — навішала лапши, бо ні менеджер, ні клієнт про такі транши нічого не знали.
З понеділка продовжив ще працювати з ними, поки проходив співбесіди. Намагався вибити точну дату закінчення моєї роботи в компанії, згодом домовилися, що працюватиму до 12 квітня й відповідно все буде оплачено.

1
Протягом цього періоду ще вірішив дізнатися чи будуть виплачені відпускні та скільки їх взагалі лишилося у мене. Так ось, минулого літа за певних причин мені не дали оплачуваної відпустки, тому брав її за свій рахунок. І... ці дні вирахували з оплачуваної відпустки і не нарахували гроші за них — доводилося ще з цим розгрібати та доводити, що та відпустка була за мій рахунок. Відпускні, які лишилися в результаті виплатять.
Ще хочу згадати, що за лютий у мене було 56 годин овертаймів, а заплатили за 42 й сказали, що решту не апрувнув клієнт — Каа сказало які дати і що в ці дні були вихідні. Це було смішно, бо це була ніч з понеділка на вівторок, де ми до 6 ранку працювали разом зі всією командою на дзвінку з клієнтом, а потім до півночі наступного дня. Коли запитав у менеджмента, що за фігня, мене просто проігнорували. Рахуй просто вирішили не платити, вірно?

2
З 9 на 10 квітня вночі менеджер написала, що з клієнтом розірвали контракт та попросила підключитися на кол з клієнтом 10 квітня, де він все пояснить і ми зможемо попрощатися. Все минуло добре. Пізніше сказали, що треба буде ще підписати нам інвойс та розірвання контракту в кінці місяця.
В пт 12 квітня о ~20:00 мені знову дзвонить рекрутер Каа і каже, що нам оплатять лише до 9 квітня, бо в той день розірвали контракт з клієнтом, сказала: «Дякую за розуміння». Ага, вона мала на увазі, що компанія ще раз просто плюнула нам в обличчя і її абсолютно не хвилює життя цих рабів («Деньги дороже договора»). Отже, в результаті мені недоплатили 14 годин + 3 дні (багато чи мало — неважливо, головне факт).
26 квітня — ти такий вже й забув про цю хрінь, минуло декілька тижнів, нарешті розпрощався, вже навіть не в Україні — й тут тобі дзвонять з Каа просять репорт, бо в бухгалтерії зп порахувати не можуть.

3
А тепер можна і сказати про компанію вцілому. Думаєте, я єдиний, кому недоплатили чи з ким траплялася така фігня? Звісно ні, тут це корпаративні традиції.
Були випадки, коли доводилося збирати команду сіньор девів (пряма вимога клієнта), а рекрутери пхали тобі джунів і казали, що вони «перспективні». Я відмовлявся проводити співбесіди з ними і вони відправляли їх до девів з інших проектів, щоб ті співбесідували до нас на проект. Звісно ж, я не лишав їхніх намагать поза увагою і давав про це знати абсолютно всім в команді та менеджерам. А найсумніше, що на інших проектах це працює — джунів заявляють сіньорами.
Каа — місце, де на кухні ти будеш обідати разом з тарганами та мурахами, які там постійно тусуються на продуктах загального вжитку.
Дана компанії не має headquarters, тут є «хедквотер» (такий собі «батя»), який і робить ось рішення типу «звільнити всіх», «нахрен платити, нехай рекрутер-палач скаже, що компанії шкода», «го продамо цього джуна за сіньора», «беремо, а клієнту заявляти поки не будемо» — всі кому неподобалася ця політика покинули компанію або вона прямо зачепила їх. Часом Його воля абсурдна аж до сміху. Одна з таких, це коли він просив працівників дізнатися кому й скільки можна заплатити, щоб видалити коментарі на dou.ua по Cybervision та KaaIoT.

Це мій чесний внесок у ринкове ціноутворення =)


LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Привет, Саша!)
Нам очень жаль что в рамках продуктовой компании KaaIoT возникли моменты недопонимания со стороны менеджмента, что вызвало у тебя негатив. CyberVision принимает во внимание все отзывы и мы искренне стараемся, чтобы таких случаев, между менеджментом и сотрудниками нашей компании не было.

Также, хочу акцентировать внимание, что Kaa это продукт, который начал разрабатываться в рамках CyberVision, но более 1,5 года назад он отделился и развивается как самостоятельная компания с отдельным офисом, проектами и менеджментом.

Первый твой договор был заключен непосредственно с CyberVision ~1.5 года назад, по той причине, что договоры с Каа еще не были готовы. После утверждения все сотрудники, которые работали на проектах интеграторах Каа, переподписали новый договор, компании полностью разделились и разъехались в два разных офиса, со своим рекрутинговым отделом и менеджментом. По факту, все это непродолжительное время ты работал исключительно на КааIoT. То, что эти компании имеют общие корни, при всем уважении, не делают их «==».

Мы тебе желаем профессионального роста и клевых проектов 🙂

Привіт!

Можна хоч під кожен проект відкривати по компанії і навіть наймати на кожен нових менеджерів. Але який у цьому сенс? Мабуть, ніякого.

Дякую, вам також! =)

Мария привет,
Очень хорошо составленная история и не менее впечатляющий дипломатичный ответ.

Я поверил и в одно, и в другое...
Но человеческая природа такова, что все подвергается сомнениям.

А именно, можно ли получить уточнения по следующим пунктам:

1. Почему Александра сразу не поставили в известность о ситуации и держали все в тайне до тех пор пока он не опубликовался на форуме?
2. Александру возместили финансовый ущерб за тех 5 недоплаченных дней?
3. По-скольку Александр не переподписывал новый договор, почему здесь пишете, что исключительно КааIoT виноваты в его неудобствах?
4. Почему КааIoT «крутил» им как хотел в то время как договор все еще был с CyberVision (подозреваю, что CyberVision был лоялен к новой компании)?

P.S.
Я Александра не знаю и скорее всего никогда не пересечемся, потому диалог с ним не состоится, но хочется не попадать в подобные недоразумения самому.