Customertimes

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Познань (Польща)

27 лютого 1:25

Vlad Holiver, Principle Automation QA Lead в Intellias

Шановні коллеги з IT.
Я пропрацював майже шість років у CustomerTimes, думаю мій досвід дасть вам деяке уявлення про цю компанію, якщо ви в роздумі піти сюди працювати чи відправити своє резюме.

Я почав свій шлях тут як Junior QA та зміг дорости до Senior AQA, тому можна сказати що карьера в цілому вдалася. Моя історія явно показує, що компанія надала можливість стати AQA переважно легким шляхом організувавши внутрішні курси та потім підібравши проект куди можна було прилаштувати початківця в автоматизації тестування з іскрою в очах але дерев’яними руками. По мірі того, як я зростав у своїй ролі, кожен новий день приносив нові виклики, але завдяки команді колег і керівництва, я завжди відчував підтримку і впевненість у своїх можливостях навіть коли на проекті траплявся форс-мажор і потрібно було розрулювати проблеми.

Я не стверджуватиму, що все було ідеально. Іноді виникали труднощі не лише через застарілі процеси або дивні вимоги замовників, але й через мої помилки, які траплялися. Але незалежно від ситуації на проекті, роботу ніхто не скасовував. Її потрібно було робити й потихеньку налагоджувати процес, щоб працювати стало комфортніше, а не чекати на диво. Однак за ці шість років я не пам’ятаю ситуації, коли діалог з керівництвом припинявся. Коли виникала проблема, ми завжди обговорювали її і приймали заходи. Тому я ніколи не відчував гострої потреби змінювати компанію.

В кінці скажу що компанія CustomerTimes не лише надала мені можливість розвиватися професійно, але й створила адекватну і робочу атмосферу. Моя подорож від Junior QA до Senior AQA була наповнена цінними досвідом і можливостями. Я вдячний за цей час, тому раджу це місце роботи.


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.