7 березня 2023 11:34
Здається, в CustomerTimes не поважають час кандидатів. Менеджер Поліна просто не з’явилася на співбесіду. Відповідь рекрутера на запитання «що трапилось»: Привіт. В мене вихідний сьогодні і завтра .Написала — Поліна каже в неї форс мажор. Просе перенести." Ані попередження, ані вибачення... Дивно.
Олена, доброго дня!
Мене звуть Юлія, я Head of Talent Acquisition. Перепрошую за цю ситуацію. Це нетипово для нашої команди, адже ми намагаємось завжди зберігати хороші відносини з кандидатами і вчасно надавати зворотній звʼязок.
Так, справді, один із інтервʼюерів через форс-мажорні обставини не змогла підключитись вчасно на інтервʼю, і через те, що рекрутер у відпустці, ми не змогли виявити цю ситуацію одразу. Я проговорю кейс з менеджером, яка мала бути присутня на інтервʼю. І як тільки матиму інформацію, з вами звʼяжусь.
Гарного дня!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.