Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Customertimes

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Познань (Польща)

20 грудня 2021 11:29

Misha Mazur, sf support team lead в Customertimes

Деякий час назад побачив доступну вакансію в компанію і відразу ж відправив cv. Зі мною зв’язалась Анна, під час спілкування вона оцінила мої можливості та запропонувала іншу позицію, де мої скіли підійдуть більше, та і обов’язки як на мене дійсно краще зайдуть під мій профіль. Після чого мав другу співбесіду, де мені задавали чіткі питання, та розказали що саме від мене потрібно. Дуже сподобався такий підхід, саме так і має все працювати.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Михайле, доброго дня! Ми раді, що Ви знайшли у Customertimes позицію, яка вам підходить, та залишились задоволеним процесом найму. Бажаємо Вам легкого старту та успіхів!

Оцінка компанії: 86/100

Проголосувало 110 співробітників
  • Компенсація
    84%
  • Умови праці
    91%
  • Кар’єра (самореалізація)
    85%
  • Проєкт (продукт)
    86%
  • Компанія
    85%
  • Лояльність
    84%