Хочу висловити подякувати Olga Godz за професіоналізм. Дуже оперативно пройшов ввесь процес найму. Ольга дуже якісно супроводжувала на кожному етапі.
Технічне інтерв’ю пройшло дуже комфортно в дружній атмосфері (дякую Mykhailo Iliashenko, Yanina Boltruchuk та Anastasiia Rudenkova). Anton Saveliev на останньому етапі доволі розгорнуто і відкрито окреслив можливості кар’єрного розвитку.
Катерино, щиро дякуємо за ваш теплий відгук! Нам надзвичайно приємно знати, що спілкування з нами було для вас комфортним та приємним. Ваші слова підтримки надихають і мотивують нашу команду, додають впевненості та сили ставати ще кращими й професійнішими. Щиро бажаємо вам високих досягнень у професійному житті та дуже раді співпрацювати разом!
Хочу висловити подяку Olga Godz за професіоналізм, уважність і людяність у своїй роботі. Весь процес спілкування був максимально комфортним і зрозумілим. Ольга завжди оперативно відповідавла на всі мої запитання, підтримувавла і надававла детальну інформацію на кожному етапі.
Особливо вразила вміння створити теплу атмосферу, що дозволило мені почуватися впевнено під час співбесід. Це рекрутер, який дійсно піклується про кандидатів і допомагає знайти найкращий варіант для обох сторін.
Щиро дякую за підтримку та професійний підхід.
Спілкувалась з Інною, дуже якісно побудований процес відбору кандидатів, після співбесід залишилось тепле дружнє враження відкритості у спілкуванні. Тестове було цікавим, і відповідало рівню позиції, на яку шукали спеціаліста. Фідбек по тестовому також був наданий детальний, і була можливість його обговорити. Процес не був розтягнутим у часі, що також цінно у сучасному темпі роботи. Загалом враження від процесу рекрутингу і від людей, які працюють у компанії, залишились позитивними.
Шановні коллеги з IT.
Я пропрацював майже шість років у CustomerTimes, думаю мій досвід дасть вам деяке уявлення про цю компанію, якщо ви в роздумі піти сюди працювати чи відправити своє резюме.
Я почав свій шлях тут як Junior QA та зміг дорости до Senior AQA, тому можна сказати що карьера в цілому вдалася. Моя історія явно показує, що компанія надала можливість стати AQA переважно легким шляхом організувавши внутрішні курси та потім підібравши проект куди можна було прилаштувати початківця в автоматизації тестування з іскрою в очах але дерев’яними руками. По мірі того, як я зростав у своїй ролі, кожен новий день приносив нові виклики, але завдяки команді колег і керівництва, я завжди відчував підтримку і впевненість у своїх можливостях навіть коли на проекті траплявся форс-мажор і потрібно було розрулювати проблеми.
Я не стверджуватиму, що все було ідеально. Іноді виникали труднощі не лише через застарілі процеси або дивні вимоги замовників, але й через мої помилки, які траплялися. Але незалежно від ситуації на проекті, роботу ніхто не скасовував. Її потрібно було робити й потихеньку налагоджувати процес, щоб працювати стало комфортніше, а не чекати на диво. Однак за ці шість років я не пам’ятаю ситуації, коли діалог з керівництвом припинявся. Коли виникала проблема, ми завжди обговорювали її і приймали заходи. Тому я ніколи не відчував гострої потреби змінювати компанію.
В кінці скажу що компанія CustomerTimes не лише надала мені можливість розвиватися професійно, але й створила адекватну і робочу атмосферу. Моя подорож від Junior QA до Senior AQA була наповнена цінними досвідом і можливостями. Я вдячний за цей час, тому раджу це місце роботи.
Здається, в CustomerTimes не поважають час кандидатів. Менеджер Поліна просто не з’явилася на співбесіду. Відповідь рекрутера на запитання «що трапилось»: Привіт. В мене вихідний сьогодні і завтра .Написала — Поліна каже в неї форс мажор. Просе перенести." Ані попередження, ані вибачення... Дивно.
Олена, доброго дня!
Мене звуть Юлія, я Head of Talent Acquisition. Перепрошую за цю ситуацію. Це нетипово для нашої команди, адже ми намагаємось завжди зберігати хороші відносини з кандидатами і вчасно надавати зворотній звʼязок.
Так, справді, один із інтервʼюерів через форс-мажорні обставини не змогла підключитись вчасно на інтервʼю, і через те, що рекрутер у відпустці, ми не змогли виявити цю ситуацію одразу. Я проговорю кейс з менеджером, яка мала бути присутня на інтервʼю. І як тільки матиму інформацію, з вами звʼяжусь.
Гарного дня!
Пропрацював в компанії 4 роки. Залишились позитивні враження від співпраці. За весь період траплялись різні робочі моменти, але менеджмент завжди допомагав вирішувати проблемні ситуації. Додатково хочеться відмітити комфортні умови праці, пакет бенефітів, а також професіоналізм і чуйність колег :)
Компанія також заохочує професійний розвиток: здача сертифікацій, проведення різноманітних онлайн конференцій і практика менторингу.
В Customertimes працюю вже вдруге за карьєру — пішов у свій час через прагнення набути різноспланового досвіду. А коли повернувся, то був приємно вражений що за цей час компанія також не стояла на місці і супер круто розвивиалась.
Як тоді так і тепер — вважаю сильною стороною компанії її турботу про працівників. Радий бути частиною цієї компанії та розвиватись разом з нею.
Деякий час назад побачив доступну вакансію в компанію і відразу ж відправив cv. Зі мною зв’язалась Анна, під час спілкування вона оцінила мої можливості та запропонувала іншу позицію, де мої скіли підійдуть більше, та і обов’язки як на мене дійсно краще зайдуть під мій профіль. Після чого мав другу співбесіду, де мені задавали чіткі питання, та розказали що саме від мене потрібно. Дуже сподобався такий підхід, саме так і має все працювати.
Проходив співбесіду в дану компанію.
Рекрутер є першим кроком з ким спілкується потенційний кандитат, і в процесі спілкування з Аньою, в мене вже склались гарні враження про компанію, бо спілкуватились ми відкрито та легко, були відповіді на всі мої питання.
Можу сказати що Аня велика молодець, я б описав наші розмови двома словами "candor and trust"🙂
проходив тут співбесіду. в цілому питань до рекрутерки щодо процесу немає, але якщо опис вакансії не відповідає самій співбесіді то це треба виправляти і відповідно великий мінус компанії. я до кінця не вникав яка там схема роботи з російськими проектами, але кому це критично то навіть не співбесідуйтесь
Проходила співбесіду у цій компанії і отримала лише позитивні враження. Чіткий і швидкий процес (офер за 3 дні — найшвидше серед інших), приємні інтерв"ювери — ніби і пройшлися по великому списку питань, але все відбувалося без стресу та виглядало як обмін досвідом, а не екзамен. Бажаю вам класних нових працівників.
Проработал в этой компании около года на проекте. Впечатления исключительно позитивные. Хорошие условия труда. Отличный коллектив. За офис не скажу, ибо не знаю ))), работал на удаленке.
Компания может быть особенно интересна тем, кто хочет прокачивать Salesforce в качестве первичного или вторичного навыка — тут для этого есть все условия.
Почав спілкування з рекрутером Олею 5 липня, а 12го вже прийняв офер. Після того було ще клієнтське інтерв’ю, до якого мене ретельно підготувала ПМ. Проект підійшов з першого разу:), і вже 1.5 місяці тут працюю. Мені дуже подобаються команда, ставлення до працівників і політика компанії — майже на кожному дейліку є нові приємні апдейти про політику овертаймів, бізнес тріпи і сам проект.
Пообщались с рекрутером Анной из компании Customertimes 6 августа. После общения — ни ответа, ни привета. Жаль, как мне показалось мы хорошо поговорили и вполне могли бы продолжить общение.
Условное «Здравствуйте, вы нам не подходите по причине такой-то и такой-то. Спасибо за уделенное время» это минимальная рабочая этика.
Проходил собеседование в эту компанию. Понравилось общение с HR и менеджером, и в итоге я получил щедрый оффер с возможностью роста. Но мне лично не хватило наличия офиса в Одессе, так что пришлось отказаться. Но для тех, кто готов на удаленную работу либо живет в Киеве/Львове, компания хорошая. Ощущения остались положительные
Пропрацював тут 1.5 роки. Спочатку були нюанси з навантаженням, але через діалоги вони вирішились. Є можливість переходити з одного відділу/проекту в інший, змінювати специфіку роботи, чим я і користувався. Також є внутрішні курси навчання SF девелоперів.
Лояльність компанії проявлялась на різних рівнях — заохочуються проходження сертифікацій, подарунки на професійні і не тільки свята, а головне — готовність до переговорів, якщо щось «не так».
Колеги чуйні, не цураються допомогти, дати правильний напрямок. З першого проекту варті похвали Іра Орлюк, Міша Піх, Женя Євгенієв і Маша Солтіс. З другого — Гріша Белана, Іра Ткаченко і мій ментор Таня Крупченко.
Принимал участие в конкурсе на вакансию в компании customertimes. Остались только самые позитивные впечатления от общения с Kira Lytvynenko и другими ребятами.
Работаю здесь уже почти год. За это время накопились только положительные эмоции от работы в CustomerTImes. Я не мастер длинного и красивого слога, поэтому хотел вынести по пунктам плюсы компании:
1) Самым первым пунктом хотел бы выделить наш ТОП-менеджмент.
Мне очень понравилось, что эти замечательные люди всегда готовы выслушать тебя, готовы помочь расти тебе как специалисту.
2) Интересные и разнообразные проекты.
3) Здесь можно внедрять свои идеи которые могут улучшить бизнес.
4) Очень удобное расположение офиса. Офис уютный.
5) Люди. Коллеги. Куда уж без них :) С ними приятно работать. Все в дружеской обстановке. Готовые всегда помочь и поддержать.
Проработала полтора года в компании, затем переехала в другую страну. Воспоминания о работе в CustomerTimes остались только положительные. Дружный коллектив, уютный офис, компания постоянно развивается и набирает новых сотрудников, также идет активное осваивание новых технологий и подходов к работе. Возможности для саморазвития также предоставляются, например внутренние обучающие курсы и возможность участия в конференциях как в роли слушателей, так и докладчиков. В целом, хорошее место для тех, кто хочет спокойной работы и стабильности.
Хорошая компания — интересные проекты, классный коллектив, комфортный офис. Есть возможность для самореализации и развития.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
20 відгуків
RSS