Customertimes

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Познань (Польща)

14 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

В Customertimes працюю вже вдруге за карьєру — пішов у свій час через прагнення набути різноспланового досвіду. А коли повернувся, то був приємно вражений що за цей час компанія також не стояла на місці і супер круто розвивиалась.
Як тоді так і тепер — вважаю сильною стороною компанії її турботу про працівників. Радий бути частиною цієї компанії та розвиватись разом з нею.

Підтримали: Olha Hryhorieva

Деякий час назад побачив доступну вакансію в компанію і відразу ж відправив cv. Зі мною зв’язалась Анна, під час спілкування вона оцінила мої можливості та запропонувала іншу позицію, де мої скіли підійдуть більше, та і обов’язки як на мене дійсно краще зайдуть під мій профіль. Після чого мав другу співбесіду, де мені задавали чіткі питання, та розказали що саме від мене потрібно. Дуже сподобався такий підхід, саме так і має все працювати.

Підтримали: Inna ParkhomchukIrene Shubravska

Михайле, доброго дня! Ми раді, що Ви знайшли у Customertimes позицію, яка вам підходить, та залишились задоволеним процесом найму. Бажаємо Вам легкого старту та успіхів!

Проходив співбесіду в дану компанію.
Рекрутер є першим кроком з ким спілкується потенційний кандитат, і в процесі спілкування з Аньою, в мене вже склались гарні враження про компанію, бо спілкуватились ми відкрито та легко, були відповіді на всі мої питання.
Можу сказати що Аня велика молодець, я б описав наші розмови двома словами "candor and trust"🙂

Підтримали: Inna ParkhomchukIrene Shubravska

Доброго дня, Олександре! Дякую за щирий фідбек. Нам теж було легко та приємно з Вами спілкуватись. Сподіваємось на плідну співпрацю!

проходив тут співбесіду. в цілому питань до рекрутерки щодо процесу немає, але якщо опис вакансії не відповідає самій співбесіді то це треба виправляти і відповідно великий мінус компанії. я до кінця не вникав яка там схема роботи з російськими проектами, але кому це критично то навіть не співбесідуйтесь

Підтримали: Yuriy Chaika

Володимире, добрий день! Дякуємо за відгук, ми його обов’язково врахуємо. Спасибі за ваш час та бажаємо знайти хороший проект!

Проходила співбесіду у цій компанії і отримала лише позитивні враження. Чіткий і швидкий процес (офер за 3 дні — найшвидше серед інших), приємні інтерв"ювери — ніби і пройшлися по великому списку питань, але все відбувалося без стресу та виглядало як обмін досвідом, а не екзамен. Бажаю вам класних нових працівників.

Проработал в этой компании около года на проекте. Впечатления исключительно позитивные. Хорошие условия труда. Отличный коллектив. За офис не скажу, ибо не знаю ))), работал на удаленке.
Компания может быть особенно интересна тем, кто хочет прокачивать Salesforce в качестве первичного или вторичного навыка — тут для этого есть все условия.

Почав спілкування з рекрутером Олею 5 липня, а 12го вже прийняв офер. Після того було ще клієнтське інтерв’ю, до якого мене ретельно підготувала ПМ. Проект підійшов з першого разу:), і вже 1.5 місяці тут працюю. Мені дуже подобаються команда, ставлення до працівників і політика компанії — майже на кожному дейліку є нові приємні апдейти про політику овертаймів, бізнес тріпи і сам проект.

Пообщались с рекрутером Анной из компании Customertimes 6 августа. После общения — ни ответа, ни привета. Жаль, как мне показалось мы хорошо поговорили и вполне могли бы продолжить общение.
Условное «Здравствуйте, вы нам не подходите по причине такой-то и такой-то. Спасибо за уделенное время» это минимальная рабочая этика.

Данило, доброго дня! Рада, що нам вдалось вирішити питання особисто. Нам дуже шкода, що виникла подібна ситуація. Дякую Вам за відгук, це допомагає нам працювати над собою та вдосконалюватись. Бажаємо Вам успіхів та прекрасних можливостей!

Проходил собеседование в эту компанию. Понравилось общение с HR и менеджером, и в итоге я получил щедрый оффер с возможностью роста. Но мне лично не хватило наличия офиса в Одессе, так что пришлось отказаться. Но для тех, кто готов на удаленную работу либо живет в Киеве/Львове, компания хорошая. Ощущения остались положительные

Пропрацював тут 1.5 роки. Спочатку були нюанси з навантаженням, але через діалоги вони вирішились. Є можливість переходити з одного відділу/проекту в інший, змінювати специфіку роботи, чим я і користувався. Також є внутрішні курси навчання SF девелоперів.

Лояльність компанії проявлялась на різних рівнях — заохочуються проходження сертифікацій, подарунки на професійні і не тільки свята, а головне — готовність до переговорів, якщо щось «не так».

Колеги чуйні, не цураються допомогти, дати правильний напрямок. З першого проекту варті похвали Іра Орлюк, Міша Піх, Женя Євгенієв і Маша Солтіс. З другого — Гріша Белана, Іра Ткаченко і мій ментор Таня Крупченко.

Принимал участие в конкурсе на вакансию в компании customertimes. Остались только самые позитивные впечатления от общения с Kira Lytvynenko и другими ребятами.

Работаю здесь уже почти год. За это время накопились только положительные эмоции от работы в CustomerTImes. Я не мастер длинного и красивого слога, поэтому хотел вынести по пунктам плюсы компании:
1) Самым первым пунктом хотел бы выделить наш ТОП-менеджмент.
Мне очень понравилось, что эти замечательные люди всегда готовы выслушать тебя, готовы помочь расти тебе как специалисту.
2) Интересные и разнообразные проекты.
3) Здесь можно внедрять свои идеи которые могут улучшить бизнес.
4) Очень удобное расположение офиса. Офис уютный.
5) Люди. Коллеги. Куда уж без них :) С ними приятно работать. Все в дружеской обстановке. Готовые всегда помочь и поддержать.

Проработала полтора года в компании, затем переехала в другую страну. Воспоминания о работе в CustomerTimes остались только положительные. Дружный коллектив, уютный офис, компания постоянно развивается и набирает новых сотрудников, также идет активное осваивание новых технологий и подходов к работе. Возможности для саморазвития также предоставляются, например внутренние обучающие курсы и возможность участия в конференциях как в роли слушателей, так и докладчиков. В целом, хорошее место для тех, кто хочет спокойной работы и стабильности.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.