8 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Привіт усім!
Вже шість місяців я працюю у компанії CRMOZ на посаді Full Stack Developer і хочу поділитися своїм досвідом.
Процес від подачі заявки до отримання офера пройшов надзвичайно швидко — всього тиждень. Це було дуже приємно, адже я швидко розпочав роботу і приєднався до команди.
Компанія спеціалізується на продуктах Zoho, але навіть якщо у вас немає глибоких знань у цій сфері, тут проводять навчання та надають всі необхідні ресурси для професійного розвитку. Відчуваю підтримку колег і керівництва — завжди можна звернутися за допомогою або порадою.
Умови праці комфортні: стандартний 8-годинний робочий день з 9:00 до 18:00, оплачувана відпустка та лікарняні дні. Крім того, компанія пропонує додаткові бонуси, заняття з англійської мови та регулярні вебінари, які допомагають розширювати професійні навички.
Особливо хочу відзначити дружню атмосферу в колективі. Всі співробітники відкриті до спілкування та готові допомогти у будь-яких питаннях. Це створює відчуття єдиної команди, де кожен важливий і цінний.
На мою думку, CRMOZ — чудове місце для тих, хто прагне розвиватися у сфері веб-розробки, працювати над цікавими проектами та бути частиною підтримуючого колективу. Я задоволений своєю роботою і впевнений, що тут є всі умови для подальшого професійного зростання.
Рекомендую CRMOZ тим, хто шукає стабільну та цікаву роботу з можливістю розвитку. Моя оцінка — 9 із 10.

Підтримали: CRMOZ

Всім доброго дня, подавалася на позицію Project Manager, комунікація була з Кристиною. Листування було інформативне і приємне. Але після надісланого тестового немає, ні відповіді, ні фідбеку, і після нагадування теж нічого. Не раджу витрачати свій час.

Підтримали: Dmytro Babin

Добрий день, Ніно!
Дякуємо за ваш час та відгук. Комунікація з нашими кандидатами дуже важлива для нас, але через велику кількість повідомлень деякі з них, на жаль, можуть губитися або потрапляти до спаму. Наш HR-менеджер обов’язково відповість на ваш лист найближчим часом. У разі затримки з наданням інформації з нашого боку ви завжди можете звертатися за вказаними у профілі компанії контактними даними. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за ваше розуміння. Бажаємо вам гарного дня!

Після питання про вилку зп рекрутерка перестала відповідати)) схоже що питання грошей не повинно бути важливим для інженера)))

Підтримали: Dmytro Babin

Дякуємо за ваш відгук! Вибачте за затримку у відповіді. Ми отримали багато заявок, і це вплинуло на швидкість нашої реакції. Запит про зарплатну вилку є абсолютно нормальним, і ми розуміємо його важливість для кожного кандидата. Сьогодні знайдемо ваші контакти і обов’язково надамо відповідь.

Всем привет, особенно новичкам, которые хотят закинуть своё резюме! Очень хочется и своим опытом поделиться!
1.На онбординге вы просто будете по уши завалены тасками, что рабочего времени вам хватать не будет, но будут утверждать что всё в порядке вещей, просто вы не тянете.
2.На одну позицию могут взять двоих, а может и троих...вот такой «этичный» отбор в компанию, а вас потом могут убрать с первой недели как получите оффер! у меня получилось именно так.
3. Подход к новичкам просто непонятный- нет ни митов, непонятно что входит в онбординг (заданий валом), мало задаёшь вопросов — плохо, много задаёшь тоже плохо, потому что сама не подумала.... Куча понраченных сил и времени впустую. Сначала нужно наладить свой внутренний менеджмент, а потом брать и кого-то учить!

Підтримали: Dmytro Babin

Вітаємо, Вікторіє!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом!
1. Обсяг інформації, який ми надаємо на етапі онбордингу, відповідає часу, виділеному на його освоєння. Ми прагнемо зробити цей процес максимально ефективним та керованим.
2. Щодо «етичного» відбору, наша компанія дійсно в процесі розширення, і нам потрібно було декілька ПМ одночасно. Нам шкода, що ви сприйняли це інакше. Ми стараємось дати всім кандидатам шанс проявити себе і врахували всі ваші побажання, включаючи заміну куратора. Проте, на жаль, ви не змогли впоратися з поставленими завданнями.
3. У нашій компанії проводяться мітинги, і список завдань завжди надається. Ми точно з вами знаємо, що з вами була постійна підтримка та зв’язок. Ми не надаємо навчання з нуля, а лише ознайомлюємо вас з нашим продуктом. Можливо, ви очікували більшого рівня навчання.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і зробимо висновки щодо наших процесів. Дякуємо, всього найкращого!

Всім привіт!
Працюю 2-й місяць на посаді PM.
Процес від аплая до офера не вічність, в мене цей процес зайняв близько одного тижня.
Компанія спеціалізується на продуктах Zoho, але їм навчають.
Тут немає відчуття що ти сам на сам зі своєю проблемою, Єгор-привіт!
В цілому інвайромент-приємний)

Щодо умов роботи, стандартний 8-годиний робочий тиждень з 9-18.
Є відпустка та лікарні.

Підтримали: CRMOZ

Працюю в CRMOZ тільки три місяці, з перших днів була вражена доброзичливій та привітній атмосфері в колективі.

Специфіка роботи вимагає розуміння продуктів Zoho та знання технологій, які в них використовуються, тому треба бути готовим навчатися на старті. Це може бути як мінусом, так і плюсом, оскільки вимагає зусиль, але при цьому компанія надає ресурси та підтримку для цього. Колеги готові допомогти та ділитися досвідом, що робить адаптацію та навчання дуже комфортними.

Досить приємні умови праці: оплачувана відпустка, лікарняний, вихідний на День Народження, заняття з англійської мови та вебінари.

На сьогоднішній день, робота в CRMOZ приносить мені значне задоволення. Це цікаві завдання, можливість зростати, приємне спілкування. Впевнена, що майбутнє в цій компанії обіцяє багато цікавих викликів і можливостей для розвитку.

Всім привіт!
Працюю в компаніі вже 7 місяців на позиції Project Manager.
Компанія невелика, але з великими амбіціями і цілями. Не дивлячись на те що всі працюють remote, атмосфера в команді да і в цілому в компанії дуже позитивна. Якщо в тебе є якісь складнощі, або труднощі завжди допоможуть, підкажуть. Всі працюють на єдиний результат.
Якщо ти шукаешь роботу де ти хочешь набратися досвіду, і вирости як PM, Dev, Sales, HR, то ця компанія тобі точно підходить, адже тут ти зможешь дійсно багато чому навчитись, спрогрессувати, та зрозуміти свої сильні та слабкі сторони.

Також із приємного компанія завжди намагається розвивати своїх співробітників, раз в неділю є безкоштовні курси з англійської, вебінари на різні теми з приводу реалізованих проектів. А також різні командні, та індивідуальні финансові бонуси.

Стосовно мінусів, честно кажучи їх реально небагато, але тут є свій финансовий потолок який дуже важко подолати.
Моя оцінка 8 із 10.

Працюю в цій компанії поки що півтори місяці, може пізніше оновлю.

Обрала CRMOZ за дуже здоровий війб від Тім Ліда) Богдан, привіт)
Так воно і є, здоровий колектив,спокійна робоча атмосфера.

Для мене робота не важка, до цього виконувала такий самий функціонал, просто в іншому середовищі. Робота зосереджена на сервісах Зохо, але їм навчають.

До цього я працювала над it проектом в «не it» компанії і була дуже втомлена від мікроменеджменту, не завжди здорових відновин в колективі, тут цього не помічала, мені дуже комфортно.

Це невелика українська сервісна компанія, тут немає плюшок, техніки чи прогресивних технологій, але є корпоративна англійська, кожного тижня вебінари для обміну досвідом, курс роботи компанії і команд відкритий, обговорюється.

Від компанії є запит на розвиток, якщо тобі є що запропонувати, чують, розвивають ютуб, шукають нові рішення, я вважаю, що це класс, ставлю лайк)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.