18 червня 2023 23:22
Disclaimer: можливо, мій фідбек буде дещо співзвучний з іншими колегами 😁
Через достатню кількість задач, які виконую як Customer Success Manager, ледве доліз, щоб залишити відгук 😅.
Як ви вже зрозуміли, завдяки тому, що компанія активно займається реалізацією своєї стратегії, в моєму департаменті завжди є чим займатися.
В компанії я працюю майже два роки, я вирішую різноманітні питання, отримаю купу досвіду і можу планувати свій професійний розвиток. Завжди можна вийти на
Дуже вдячний компанії за те, що в критичні моменти я і мої колеги не були покинуті (початок широкомасштабного вторгнення, період блекауту); вдячний за невимушену робочу атмосферу і дружній колектив, готовий до вечірньої туси в п’ятницю.
Якщо хочете знайти місце, де:
— нема токсичності;
— люди розуміють, навіщо вони зібралися в одному офісі;
— доторкнутися до різних сфер бізнесу (клієнти, розробка, delivery, задачі між департаментами);
то вам сюди 😁
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.