Computools

200...800 спеціалістів
Київ, Дніпро, Запоріжжя, Варшава (Польща), Вроцлав (Польща), Лодзь (Польща)

31 серпня 2023 12:41

Yevgenia Chernykh, Pre-sales manager в Ikajo International

Відправила своє резюме до компанії на посаду Middle Email Marketing Specialist.
Мені написала рекрутер Ксенія.
Спілкування було непрофесійним. Початок розмови був з того, що мене просто спитали, чи володію я тими навичками, що описані в вакансії. Всі ці навички були в резюме. Далі без спілкування і розуміння, яку саме цінність може принести співробітник компанії, рекрутерка зі старту почала питання по зарплатним очікуванням. На моє зустрічне питання, а яка ж в компанії вилка по з/п для вакансії, мені було озвучено від 500$ до 1500$ «в залежності від навичок». Від 500$. Мідлу.

На моє зауваження, що це не відповідає запиту і ринку праці для подібних навичок (компанія ж очікує якісні ліди, контракти тощо), було сказано, що «Ми шукаємо кандидатів з досвідом від 1 року на цю посаду. У вас досвіду відповідно більше, тому розумію, що й запит вищій.» (тоді питання, а нащо ви, бачачи досвід, питали про з/п очікування, зі старту?)

Рекрутерка не збирає дані, не вивчає ринок, не спілкується. А просто хоче спростити собі роботу, одразу прощупуючи, чи готовий кандидат працювати за ланку нижчу, ніж готові платити компанії, що працюють на український ринок.

Маючи деякий досвід в IT не думаю, що побажання компанії не звучали як «знайди спеціаліста подешевше, а там подивимось, що буде». Cold outreach зазвичай основне джерело лідів.
Але непоганих кандидатів можуть зарізати зі старту і є ризик, що компанія наприкінці пошуку отримає зовсім не того кандидата і не ті результати, на які очікує від цього каналу.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Вітаю! Дякуємо за Вашу зацікавленість до нашої вакансії. Ми вдячні за Ваш зворотний зв’язок і внесемо зміни відповідно до нього.

Уточнюємо інформацію щодо навичок та знань, якими володіє кандидат, аби бути впевненими, що людина буде почувати себе вільно та впевнено, виконуючи покладені задачі. Фінансові побажання завжди уточнюємо, тому що в будь-якому випадку людина, з якою ми спілкуємося — вже знаходиться в нашій базі. В профайлі людини ми фіксуємо всі побажання, важливі фактори при виборі компанії. Відповідно до нових вакансій, або змін, які відбуваються у вже відкритих — ми можемо звернутися до людини, яка залишала відгук, коли будуть відповідні умови до тих, які нам озвучили.