3 червня 15:16

Natalya Repiakh, Quality Assurance в COMPARUS UA

Як же швидко летить час! Незчулася як пройшов рік від дати прийняття оферу від Comparus UA.

Найскладнішим і найнеочікуванішим питанням тоді було:

«А розкажи про себе?
Чим би тобі було цікаво займатися на робочому місці?
Що ми можемо покращити щоб тобі було комфортно з нами?» — надзвичайно цінно, коли в фокусі в першу чергу особистість людини.

Технічна співбесіда була в офісі, і пройшла наче зустріч старих друзів, яким точно було про що поспілкуватися. Подія, на яку йшла стресуючи — закінчилася на релаксі. Дякую моїм інтервʼюєрам — ви мрія кожного кандидата!

А далі — голова обертом від складності процесів і проекту, а з іншого боку — команда, яка в будь-якій ситуації поспішає допомогти і підтримати, поспілкуватися і пожартувати, та й взагалі — класно провести час.

Дуже важливою на мій погляд є традиція Weekly Check-In — це мітинги, які збирають всю команду, щоб оголосити новини, які сталися за тиждень. Новини бувають різними, але дізнатися їх від першої особи в короткі строки — однозначний плюс.

А ще — Comparus любить закохувати в IT з самого малку, тому підтримує багато освітніх ініціатив для талановитих дітей та підлітків. Адже саме в цьому тендітному віці дуже важливо, щоб в тебе повірили. Comparus вірить і надихає, тому (інсайдерська інфа) багато з випускників освітніх проектів мріє доєнатися до команди Comparus в майбутньому.

А поки вони лише мріють — ми маємо вибір: працювати ремоут чи з офісу. І частіше обираємо офіс — бо живе спілкування особливо цінне зараз. Це прості командні традиції — такі як разом сходити на обід, це можливість отримати відповідь на питання на відстані витягнутої руки, і отримати таке ж питання, як і на початку «Що ми можемо покращити щоб тобі було комфортно з нами?». Вже трохи до нього звикла, але щоразу підіймає настрій.

Підтримали:  Валентина Лукашева

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Наталія, раді, що ти з нами!

Твоя історія про довіру, підтримку й розвиток у команді, де справді цінують.
Питання «що можемо покращити?» не втрачає актуальності і завжди буде про турботу.
Дякуємо за щирий відгук.