8 січня 15:33

Mykola Sutkovyi, FrontEnd Dev

Я дуже сподіваюсь, що мій негативний відгук це відгук про HR з компанії, а не про саму компанію. Перший контакт — ні «привіт», ні «добрий день». Згодився на інтерв’ю з СЕО, далі інтерв’ю з dev командою. Після інтерв’ю чекаю 12 днів і запитую фідбек. HR відповідає, що дасть апдейт з часом. Пройшло ще 20 днів. Вакансію зняли з dou. Мабуть, вже не варто чекати на фідбек. Моя порада: не витрачайте час на компанію, яка не поважає людей настільки, що не може виділити 10 хв. часу щоб поділитись фідбеком і сказати, що вакансія закрита.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрий день, Миколо.
Приносимо вибачення за непорозуміння у спілкуванні з рекрутером та негативні емоції, які вам довелося пережити. Ваш час — цінний, і прикро за цю ситуацію.
У майбутньому уважність і зосередженність допоможуть їй не розгубитися серед великої кількості відгуків та листувань.
Будемо вдячні за ваше розуміння!