15 березня 2023 1:48
Компанія згаяла мій час та дала зайві сподівання на гарний проєкт та команду, так як це залишилось лише на словах.
Я пройшла phone screen з рекрутером, де він задавав 5 технічних питань, далі було 2 год 20 хвилин технічне інтерв‘ю з дійсно спеціалістом своєї справи Романом. Найдивніше для мене було далі. Мені відповіли позитивним фідбеком, але ще треба пройти інтерв‘ю з клієнтом.
На цьому все завершилось.
Не розумію такий підхід до справи. Ви або ж готові взяти людину до себе, або ж ні. А так в підвішеному стані тримати мене було не дуже приємно. Пройшов місяць, а новин ніяких.
Велике дякую за згаяний час і те, що доля відвела мене від вашої компанії, адже одразу помітно ставлення до розробників і які (ніякі) процеси працюють в цій компанії.
Доброго дня! Хочу вибачитись від імені компанії за те, що ви залишилися з відчуттям згаяного часу та зайвих сподівань. Ми розуміємо, що процес відбору може бути непростим та виснажливим для кандидатів, нажаль у вашому випадку кліент «заморозив» процес і ми ще чекаемо на відповідь, інколи бувають такі ситуації що навіть після пройденого інтерв’ю з клієнтом, клієнт повертаеться через півроку. Зараз ринок переживає не найкращі часи і ми теж боремося із цією проблемою.
В будь якому випадку ми формуємо пул кандидатів які пройшли наше внутрішнє інтерв’ю і звертаємось до них, якщо приходить інший проект, а вони не знайшли ще роботу, про що теж намагємось повідомляти усім кандидатам.
Сподіваюсь, що якщо вам сподобалось інтерв’ю, то все ж таки час не було змарновано повністю, бо кожне інтерв’ю це практика проходження інтерв’ю. Давайте будемо залишатись на зв’язку, може ще вийде можливість поспівпрацювати, в нас залишилось дуже гарне враження і відгуки від Романа. І нам дійсно прикро що цей процес обірвався.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.