Cleveroad

81...200 спеціалістів
Харків, Дніпро, Вінниця

21 лютого 13:02

Karina Klimchuk, Junior UX/UI Designer

Вітаю! Хотіла б залишити відгук, про нещодавню співбесіду на позицію стажера UX/UI дизайнера.
26 січня я отримала повідомлення від рекрутера Анастасії з пропозицією виконати тестове завдання. Після успішного виконання, мене було запрошено на «технічну» співбесіду. На даній зустрічі був рекрутер та Team Lead дизайнер, і загалом спілкування було позитивним. Але є деякі моменти, які змушують замислитися над процесом найму та професійністю тих людей, що зі мною спілкувалися.
Я очікувала технічну співбесіду, з перевіркою моїх теоретичних знань, хард скілів та розкриття досвіду кандидата в навчальних проєктах. Але, дана співбесіда не містила даних питань. Замість цього, більше перевірялися софт скіли, на мою думку.
Ще одна, не менш важлива деталь, це особисті запитання. Я отримала декілька запитань, на які мені б не хотілося давати відповідь, так як це не стосується співбесіди взагалі і є не коректним (З ким я проживаю та як я заробила на професійні курси). Такі питання дивують та відштовхують від компанії.
Після співбесіди мене попросили очікувати до пʼятниці, але з відповіддю затримались, і тільки коли я знову написала у наступний четвер — мені дали відповідь, що наразі, за результатами технічної співбесіди мені не можуть запропонувати оффер. На прохання надати більш розгорнутий фідбек, що саме у технічній частині не сподобалось команді — я досі не отримала відповіді.
Дуже прикро, що компанія не зацікавлена та не має поваги до усіх кандидатів, з якими проводилися співбесіди. На разі, я не маю уявлення чому саме мені відмовили в оффері, так як на мою думку, технічних запитань не було.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Карина, доброго дня!
Радий знайомству — мене звати Андрій, я TL команди рекрутерів в компанії.
Дякуємо вам за ваш відгук та відвертий зворотній зв’язок. Ми дуже шануємо кожного кандидата, який приймає участь у наших співбесідах. Щиро шкодуємо тим, що не виправдали ваші очікування з приводу таймінгу та об’єму нашого фідбеку, це суто людський фактор, який недопустимий в роботі.
Ми вдячні за ваші спостереження та конструктивні зауваження щодо нашого процесу найму. Ваші коментарі допоможуть нам до подальших удосконалень у нашому процесі найму та спілкування з кандидатами.
Щодо вашого зазначення з технічних запитань, які не були задані під час співбесіди, ми докладемо всіх зусиль, щоб поліпшити процес та забезпечити більш ретельне обговорення технічних аспектів досвіду. Ми виправимо цю ситуацію та вже сьогодні надамо більше деталей з урахуванням отриманої від Вас інформації.
Будь ласка, будьте певні, що ваші коментарі дуже цінні для нас, і ми вивчимо цей випадок, щоб покращити якість наших процесів найму та взаємодії з кандидатами у майбутньому.

Щиро сподіваємося, що ви продовжите слідкувати за нашими вакансіями і подумаєте про можливість співпраці з нами у майбутньому.