Clearmove

21...80 спеціалістів
Київ, Лондон (Велика Британія), Abu Dhabi, United Arabian Emirates

3 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Одна из многих компаний которые не дают обратную связь буть то положительная или отрицательная. +1 в моем black list

Андрію, доброго дня!

Мене звати Ольга, я займаюся розвитком бренду роботодавця у Clearmove. Мені дуже жаль, що досвід спілкування з нами не виправдав ваших очікувань.

Я щиро переживаю за репутацію компанії, тому мусила зрозуміти, у чому причина непорозуміння. Вияснилося, що наші колеги справді провели онлайн зустріч з вами, під час якої ви зазначили, що розглядаєте вакансії з можливістю працювати по вечорах та у вихідні. Рекрутер та керівник напрямку відразу на дзвінку дали вам зворотній зв’язок, що ми шукаємо людину на повну зайнятість з можливістю бути на зв’язку з командою розробки у денний час в будні дні. Тому нам дуже жаль, що все ж сталося непорозуміння.

У будь-якому разі нам було дуже приємно познайомитися. Успіхів вам на кар’єрному шляху!

З повагою,

Ольга

Усім привіт! Хочу залишити відгук про проходження 2-х місячного оплачуваного стажування на позиції Design Intern в компанії Clearmove. Загалом усе було класно! Хочу подякувати окремо менторам за нові знання та практику :) Колектив дружній, професіональний. Було достатньо фідбеку, як і від HR команди, так і безпосередньо від Design команди. Продукт, хоча досить складний, проте надзвичайно цікавий. Протягом стажування помітила, що мої навички достатньо зросли, отже основної своєї мети я досягла.
Сміло надсилайте свої резюме на відкриті вакансії, ви не розчаруєтесь, це точно!)

Хочу поділитися cвоїм досвідом проходження інтерв’ю на позицію дизайнера в компанію Clearmove. Вакансію знайшов на сторінці компанії jobs.dou.ua. За 2 тижні отримав відповідь від рекрутера у LinkedIn, згодом сконтактувалися відео-дзвіноком для знайомства. Все пройшло добре, в результаті домовилися наступного дня провести 2-годинне інтерв’ю з рекрутером та дизайнером. Мені надіслали тестове завдання.

Після виконання завдання презентував результат тестового 15-хв відео-дзвіноком дизайнеру. За тиждень представник Clearmove повідомив, що ще триває фінальна стадія прийняття рішення і вони дадуть зворотній зв’язок завтра. Вибачилися за очікування. У п’ятницю, за 2 дні після цього, отримав подібне повідомлення з вибаченнями: тривають переговори з приводу вирішення оферу. Пройшов ще тиждень. На моє питання «Мені ще чекати на відповідь?» у LinkedIn та Skype так і не отримав відповіді 🤷🏻‍♂️

В результаті інвестованого часу на виконання тестового, комунікацію — мене просто проігнорували і опублікували «нову» позицію вже на djinni.co. Моє основне занепокоєння не у мовчазній відмові, а скоріше у неповазі до мене, як кандидата, мого часу та зусиль. Надіюся цей відгук буде корисним для людей, які планують вкласти свій час заради відповіді про постійно «триваючі переговори з приводу вирішення оферу».

Андрію, доброго дня!

Мене звати Ольга, я займаюся розвитком бренду роботодавця у Clearmove.

Хочу підкреслити, що ми високо оцінюємо бажання та зусилля людини, яка інвестує свій час на виконання умов конкурсу на відкриту поcаду. Наша HR команда проаналізувала ситуацію та зробила певні висновки, оптимізувала внутрішні процеси та зовнішню комунікацію з кандидатами.

Сподіваюся, що наразі ситуація прояснилася, оскільки ми вислали Вам відповідь та детальний зворотній зв‘язок від інтерв‘юера.

Наразі ми продовжуємо пошук по данній позиції.

Давайте залишатися на зв’язку!
Максимець Ольга

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.