Діло було, працював. Все норм. Свої обіцянки щодо винагороди та умови праці компанія виконала в повному обсязі. Дуже цікавий і корисний досвід в мене там був. колектив приємний, готовий допомагати. Іван адмін дуже крутий шарящий спеціаліст.
Із компанією лишився після звільнення — в мене там досі крутяться деякі проекти і домени. Скіпати від Сітіхосту не збираюсь.
Працюю в Сітіхост вже більше року, дуже подобається це місце, це моя перша віддалена робота, давно про таке місце мріяв, спілкування з колегами як наче ти в офісі знаходишся, що звісно плюс)
ЗП виплачують завжди вчасно, приємний бонус в роботі подяка клієнта та чайові)
Якщо виникають якісь питання в роботі завжди можна звернутись до колег.
Час від часу бувають оновлення, що не дає занудьгувати)
Рекомендую це місце якщо Ви хочете працювати в підтримці яка пов’язана з роботою мережі, доменів, сайтів та серверів.
Залишу тут відгук про дане місце роботи. Це моя робота № 2, була № 1 і зараз № 3, тому є з чим порівняти. Перше відмічу, з/п платять вчасно, але вона дуже мала(в конкурентів в
Найгірше — неконструктивна критика і приниження у всіх назагал у спільних чатах. Ніякого запитання задати не можна. Навіть якщо інформацію не можна знайти в Google. У «колег» зверхнє ставлення, з директором переписка 2 рази в місяць по 2 повідомлення(коли виплачують з/). Бачив директора по відеозв’язку лише 1 раз за весь час(дякую хоч дізнався хто він). Набирають людей в розрахунку «людина-оркестр». Тобто ти маєш вміти абсолютно все, ніколи не помилятись і ніколи не задавати ніяких запитань. Саме тому протягом 7 місяців лише 2 нових людини прийшло, але і при цьому 3 пішло з цієї контори.
Окремо хочу виділити «стажування». 2 тижні потрібно виконувати завдання зі списку і звітуватись деякій особі Юлія З. Особа, м’яко кажучи, не з приємних. Ставить себе вище за інших, хамить. Проходять 2 тижні, і ще треба сидіти й чекати, труситись чи візьмуть мене неофіційно в цю компанію на постійній основі. Ура, взяли, і далі увага, ще 1 тиждень, за який нічого не платять. Оплата починається рівно з моменту коли починаються зміни.
Підводячи підсумок, який-не-який, але хоч щось нове вивчив. Тільки це нове ніде не зможу застосувати, адже панель керування в них своя(власна розробка), правила якісь свої дічайші. Брали на роль спеціаліст технічної підтримки, але треба відповідати одразу і за бухгалтерію. При цьому технічні обов’язки, пов’язані з системним адмініструванням, практично відсутні. Контору не рекомендую, що моє перше місце роботи разів в 5 кращі за цих, що моє поточне місце в 10 разів краще за сітіхост.
P.S. Дороге начальство, і особливо Юлія З. Навчіться етики поведінки, і якщо вас щось не влаштовує, повідомляйте про це якось заздалегідь, а не затаївши образу. Адже як тільки повідомляєте що щось не так, то людина матиме розуміння що вона щось робить не так і зможе прикласти зусиль для виправлення ситуації. А не шукаєте нову людину на місце за спиною, і повідомляєте про звільнення за 4 дні(не повідомивши навіть причину звільнення), ще й під час війни(на той момент це був перший місяць війни).
Моё первое место работы. Хороший коллектив, всегда готовы помочь, объяснить, подсказать. Прекрасное и понимающее отношение руководства, 100% выплата ЗП и соц гарантий (за 2 года ни на день не задержали ЗП). Хостинг в целом — хорошее начало для старта карьеры и выбора дальнейшего развития себя. Рекомендую.
Наприкінці грудня 2020 року я отримала повідомлення у формі листа від Cityhost, в якому вони зробили мені надзвичайний сюрприз до Нового року — пообіцяли перевести на кращий тарифний план без будь-яких доплат з мого боку!!! Окрім того, мій тарифний план був оплачений на 6 років вперед і включав всього 500 Мб дискового простору. Новий тарифний план, на який мене мали перевести мав включати 5 Гб місця на диску (і якби я хотіла його змінити коштував би мені більше 2000 грн) . Спочатку я подумала, що це якийсь розіграш, але вирішила дочекатися 11.01.2021. Що ж уявіть моє розчарування, коли я зайшла до себе в кабінет і побачила, що обслуговуюся на умовах старого плану. Я написала у службу підтримки де мені повідомили, що у звʼязку з численними скаргами (не всі читають листи до кінця) адміністрація Cityhost вирішила нічого не змінювати і нікого нікуди не переводити. Але підтвердила, що листа насправді відправляла своїм клієнтам і пропонувала кращі умови безкоштовно (!!). Мені відразу пригадався вислів «робити добро людям — справа невдячна». На жаль, саме так повелися клієнти компанії, не розуміючи, наскільки великим це був подарунок зі сторони компанії. Я поцікавилася, чи можу розраховувати на те, щоб користуватися сервісом на умовах нового плану і мене перевели на цей план безкоштовно! Я дуже вдячна компанії за людяне відношення до своїх клієнтів.
+++
Неодноразово я зверталася у службу підтримки (оскільки маю власний сайт), люблю писати, але не розбираюся у тонкощах веб-програмування. Мені завжди допомагали. Хостинг надійний. Дуже сильно порадувала клієнтоорієнтованість компанії. Безкоштовний SSL сертифікат. Цілодобова технічна підтримка.
— - -
Напевно, тільки ціна на дисковий простір. Але я також розумію, що за якість треба платити, тому для мене цей мінус нівелюється всіма плюсами, які я можу отримати.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
5 відгуків
RSS