Ciklum

от 1500 специалистов
Киев, Харьков, Львов, Днепр, Одесса, Винница, Минск (Беларусь), Вроцлав (Польша), Гданьск (Польша), Исламабад (Пакистан), Малага (Испания), Тель-Авив (Израиль), Poland

23 мая 2017 11:45

Danylo Batyuk, Java Software Engineer в N-iX

Дуже дивна компанія. Пройшов співбесіду з рекрутером. Домовились про співбесіду з клієнтом. В останній день попросили перенести. Опісля нічого не писали. В скайпі не відписують. Дуже неприємно коли рекрутери так ставляться. Невже так складно написати що не підходиш тому і тому.


LinkedIn

2 комментария

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Доброго дня Данило.

Вдячні Вам за відгук. Дозвольте прокоментувати.
Модель бізнесу в Сіклумі побудована таким чином, що наші клієнти приймають активну учать в рекрутмент процесі та впливають на нього безпосередньою. У данному випадку і справді інтерв’ю повинно було перенестись, однак, на жаль, в силу своїх різних обставин клієнт не визначився с датою наступного етапу. Коли такі ситуації трапляються, ми завжди інформуємо про це кандидатів, для того, щоб люди формували свої очікування та планували свої наступні кроки, виходячи з власних приоритетів. Так само сталося і в цьому випадку. В свою чергу, хочем о сказати, що ми обов’язково прояснимо з клієнтом причину такої ситуації та звяжемося с Вами щойно матимемо коментарі від нього. Ми дуже шкодуємо, що ця ситуація Вас засмутила та сподіваємодя на розуміння нашого процесу.

А яке відношення має ця модель до того, що людину ігнорують в скайпі?

Поддержали: Константин Журов