18 червня 12:22
Проходив співбесіду із Check Box, довго із багатьма запитаннями щодо бізнес-стратегії, продажів і т.д., комерційний директор Іван обіцяв надати фідбек до кінця тижня так і не отримав вже йшов другий тиждень. Отримав запрошення на співбесіду із іншим кандидатом із його резюме у вкладенні. Це розголошення персональних даних GDRP. Не впевнений, що моє резюме не було надіслано іншим кандидатам «Помилково». Рекрутер вибачається і пояснює свою помилку великою кількістю вакансій і кандидатів. Жодної поваги до часу і зусиль витрачених на співбесіду. Надіюсь у майбутньому компанія CheckBox вийде на вищий професійний рівень і буде цінувати час кожної людини, зацікавленої у співпраці.
Вітаю, Богдане!
Щиро дякую за ваше розуміння та терплячість.
Хочу ще раз вибачитися за ситуацію, яка склалася під час вашої взаємодії з компанією Checkbox. Ми вже тривалий час співпрацюємо з ними та повністю супроводжуємо процес найму до моменту підписання офферу. Саме тому відповідальність за комунікацію та якість взаємодії повністю лежить на Hire1.
Мені справді прикро, що в вашому випадку процес виявився недостатньо професійним. Плутанина з поштою та затримка з фідбеком — наша помилка, і ми це визнаємо. Дуже дякую вам, що підсвітили ці недоліки. Завдяки таким відвертим сигналам ми маємо змогу вдосконалюватися та створювати більш прозорий і комфортний процес найму як для кандидатів, так і для партнерів.
Ще раз дякую за вашу відкритість. Сподіваюсь, у майбутньому у нас буде змога попрацювати в позитивнішому контексті.
Богдане, дякуємо за ваш зворотний зв’язок — ми розділяємо ваше розчарування через помилки в процесі співбесіди.
Наша компанія зараз швидко масштабується і співпрацює з агенцією Hire1, щоб упоратися з великою кількістю вакансій. На жаль, у вашому випадку виникли відхилення від наших стандартів: фідбек надійшов із затримкою, а також трапилась ненавмисна розсилка персональних даних. Ми ставимо професіоналізм у центр наших цінностей і переконані, що кожен, хто хоче з нами працювати, заслуговує на повагу та прозоре спілкування.
Ми вже почали працювати з Hire1 над покращенням наших процесів, додаємо додаткові перевірки і робимо все, щоб таких ситуацій більше не було з нашими кандидатами. Нам шкода, що вам довелося з цим зіткнутися, і дякуємо за ваш конструктивний відгук — він допомагає нам ставати кращими!
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.