UNIQA Insurance Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії та Центральній й Східній Європі. 21 300 співробітників і ексклюзивних партнерів з продажу обслуговують понад 15,5 мільйонів клієнтів в 18 країнах Європи.
В Україні UNIQA Insurance Group представлена небанківською фінансовою групою УНІКА Україна, до якої входять страхові компанії «УНІКА» (non-life) та «УНІКА Життя» (life).
Страхова компанія «УНІКА» працює на українському ринку non-life страхування понад 29 років.
У
На сьогодні Страхова компанія «УНІКА» має понад 29 років досвіду успішної роботи та входить до ТОР-5 найбільших страховиків України. Розгалужена національна мережа УНІКА налічує 26 регіональних дирекцій та понад 110 відділень та точок продажу.
У 2012 році запущено проєкт із впровадження Siebel CRM компанією Інком (incom.ua) для таких ділянок як інформаційний Контакт-центр та медичний асистанс.
Oracle Siebel CRM — це система управління взаємовідносинами з клієнтами.
До складу Oracle Siebel CRM входять такі рішення:
Бізнес-аналітика;
Керування продажами;
Управління маркетингом;
Контакт-центри та центри телефонного обслуговування;
Управління обробкою замовлень;
Управління відносинами із партнерами;
Управління відносинами із співробітниками;
Управління відносинами із клієнтами.
Переваги:
Широкі функціональні можливості;
Гнучкість та розширюваність — архітектура та засоби налаштування Siebel дозволяють конфігурувати продукт відповідно до вимог бізнесу;
Модульна структура — дозволяє компаніям вибирати та використовувати лише необхідні модулі. Це дозволяє впроваджувати систему поетапно, починаючи з базових модулів, поступово нарощуючи можливості;
Швидке використання — досягається за рахунок готової конфігурації та великої кількості типових об’єктів;
Наявність понад 20 повнофункціональних галузевих рішень — галузеві CRM рішення, адаптовані під особливості конкретних галузей, знижують вартість частки послуг у CRM-проєкті (а також час на впровадження системи).