ПрАТ "Страхова компанія "UNIQA"

800...1500 спеціалістів
Київ

UNIQA Insurance Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії та Центральній й Східній Європі. 21 300 співробітників і ексклюзивних партнерів з продажу обслуговують понад 15,5 мільйонів клієнтів в 18 країнах Європи.

В Україні UNIQA Insurance Group представлена небанківською фінансовою групою УНІКА Україна, до якої входять страхові компанії «УНІКА» (non-life) та «УНІКА Життя» (life).
Страхова компанія «УНІКА» працює на українському ринку non-life страхування понад 29 років.

У 2006-2010 роках компанія здійснила низку значних змін, стрімко розвиваючись у всіх напрямках своєї діяльності. В результаті здійснених інновацій було розроблено нові страхові продукти та послуги, що відповідають сучасним європейським стандартам страхування, удосконалено систему управління якістю обслуговування клієнтів та врегулювання страхових випадків, значно розширено мережу відділень компанії у всіх регіонах України.

На сьогодні Страхова компанія «УНІКА» має понад 29 років досвіду успішної роботи та входить до ТОР-5 найбільших страховиків України. Розгалужена національна мережа УНІКА налічує 26 регіональних дирекцій та понад 110 відділень та точок продажу.

У 2012 році запущено проєкт із впровадження Siebel CRM компанією Інком (incom.ua) для таких ділянок як інформаційний Контакт-центр та медичний асистанс.

Oracle Siebel CRM — це система управління взаємовідносинами з клієнтами.

До складу Oracle Siebel CRM входять такі рішення:
Бізнес-аналітика;
Керування продажами;
Управління маркетингом;
Контакт-центри та центри телефонного обслуговування;
Управління обробкою замовлень;
Управління відносинами із партнерами;
Управління відносинами із співробітниками;
Управління відносинами із клієнтами.

Переваги:

Широкі функціональні можливості;
Гнучкість та розширюваність — архітектура та засоби налаштування Siebel дозволяють конфігурувати продукт відповідно до вимог бізнесу;
Модульна структура — дозволяє компаніям вибирати та використовувати лише необхідні модулі. Це дозволяє впроваджувати систему поетапно, починаючи з базових модулів, поступово нарощуючи можливості;
Швидке використання — досягається за рахунок готової конфігурації та великої кількості типових об’єктів;
Наявність понад 20 повнофункціональних галузевих рішень — галузеві CRM рішення, адаптовані під особливості конкретних галузей, знижують вартість частки послуг у CRM-проєкті (а також час на впровадження системи).