Changers

до 20 спеціалістів

7 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вітаю! Пройшла курс HR Manager і хочу подякувати:
— за актуальну і корисну інформацію, яка потрібна вже на вчора, яку не слухаєш і думаєш «ага, ну гуд, колись стане у нагоді», а вже застосовуєш в роботі;
— за цікаві і не нудні лекції. Бо реально! Я і не очікувала, що лекцію в 2,5-3 години можна передивитись без емоційної втоми і бажання заснути на останній парті;
— за гумор в ітогових тестах;
— за майстер зустрічі, де отримуєш відповіді на питання, які ще в тебе не зʼявилися, а хтось з ними вже зіткнувся (і ти такий одразу підготовлений до такої ситуації)"
— і за фінальний розділ останньої лекції, бо просто дозволити собі зрозуміти, що не буде все ідеально і «по-книжному» в умовах війни — це було дуже вчасно. Дякую!

Вітаю, проходила курс HR Manager і хочу відмітити класний підхід до організації навчання та підбору інструментів. Якщо Ви плануєте освоїти цю професію чи підвищити свої компетенції у цьому питанні — не вагайтесь! Вам однозначно сюди!
Практичність курсу спочатку лякає, але в підсумку Ви будете щиро вражені новим навикам, знанням та комптенціям, які отримаєте. Наразі це найкраща пропозиція на ринку навчальних програм, з якими я стикалася. А ще це наймовірна надихаюча атмосфера, підтримка і мотивація від чудового спікера!

Підтримали: Наталія Дмитренко

Вітаю!
Мій відгук по курсу — HR Manager.
Дуже корисна та актуальна інформація, багато розібрано кейсів колег, що додає досвіду, якого ти не маєш. Дуже крута та компетентна команда, дякую, що ви є. Хочу і надалі з вами співпрацювати))

Вітаю!
Мій відгук по курсу — HR Manager.
Настільки практичного і корисного курсу я ще не зустрічала. Люблю чіткість, структурованість і налагоджені процеси. Тут все це було.
З першого уроку матеріал — який вже можна застосовувати, і опрацювати в домашніх завданнях.
Окрім уроків, домашок і компетентного зворотнього зв’язку від консультантів курсу, були щотижневі майстер-класи, де розбирали кейси учасників. МК дуже потужні, оскільки закривають суперечливі питання, а коментарі ведучої допомагають сформувати кроки, як вирішити свій кейс.
Курс буде корисний і новачкам — зрозумієте, з чим стикається в роботі HRM, як правильно налаштувати процеси, щоб вони працювали. І вже фахівцям з досвідом — зможете самі оцінити, чи все ви робите правильно, і що можна зробити ще для найкращих результатів в роботі.
Варто бути готовим до великої кількості домашок)
А ще — це неймовірна атмосфера в колі HRів, підтримуюче спілкування і колективний досвід з різних сфер.

Дякую, Анастасії за її експертизу і душевне тепло, які вона вкладає в цей курс.

Підтримали: Лидия Романенко

Дуже задоволена курсом Анастасії Журавель. Багато корисної інформації, курс достатньо насичений. Хочу відмітити те, що завдання перевіряли «не для галочки», як це буває, вони приймались повністю лише тоді, коли усі зауваження усунені, а це, в свою чергу, дає більш глибоко попрацювати надматеріалом і розставити усе «по поличкам». Рекомендую усім!

Підтримали: Лидия Романенко

Я початківець,hr сфера це взагалі новий напрямок для мене.Але я рада,що обрала цей курс з Анастасією Журавель.Курс нелегкий для мене,багато інформації і її відпрацювання,проте в голові все стає на свої полиці!Окрема вдячність за документи та за доступ півроку)

Підтримали: Лидия Романенко

Вітаю, хочу подякувати Анастасію Журавель за її чудовий курс!
Мінімум води, максимум практики!
Рекомендую як початківцям у сфері так і досвідченим спеціалістам!

Підтримали: Лидия Романенко

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.