«Бізнес-Конструктор»

81...200 спеціалістів
Київ, Хмельницький

20 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Моя робота в компанії «Бізнес-конструктор» розпочалась 21 лютого 2022 року, буквально за кілька днів до повномаштабного вторгнення. Незважаючи на виклики, що постали перед країною та компанією, я відчула силу команди і стійкість нашої спільної мети. Це місце стало не просто роботою, а справжньою підтримкою, простором для професійного й особистого зростання.

Для мене при виборі компанії важливми критеріїями є: екологічна атмосфера в колективі та «work-life balans», і в БК це дійсно так!

Робота в БК — це:
— виконання задач, які виводять тебе на новий рівень професіоналізму;
— змога вчитись (я пройшла курси на дата-аналітика);
— робота в компанії, яка завжди розвивається та «йде в ногу з часом», а головне, якщо в тебе є ідеї — ти можеш сміливо їх тут обговорювати та втілювати, бо тут колектив однодумців, який націлений на оптимізацію робочих процесів та на результат;
— спілкування з досвідченними, крутими людьми;
— знайти друзів, «колишніх БК-шників не існує»))
— мати соціальні гарантії: відпустка, лікарняний та вчасно отримувати зп — це норма, а не привілей!)

Підтримали: Kristina Tsurkan

Трішки скажу про себе, загалом досвід в продажах у мене більше 8 років в різних компаніях. Але, Бізнес-Конструктор, це найкраще що зі мною траплялось, прямо в серденько!
Екологічність,відкритість, професіоналізм, якість ,відповідальність, мабуть це найперші слова, що спадають на думку при згадці про компанію.
Продукт, для мене це дуже важливо і за наші я пишаюсь, пишаюсь за результати клієнтів і це ще додатково мотивує робити більше і краще.

Працюю тут рік, і можу сказати відверто, чекала протягом перших пів роки, що виникне ж щось, що мені не сподобається) Але дуже рада що це не справдилось! Компанія була і є мабуть одна з кращих в Україні, якщо не найкраща.
Продукт, для мене це дуже важливо і за наші я пишаюсь, пишаюсь за результати клієнтів і це ще додатково мотивує робити більше і краще.

Вперше пишу відгук на роботодавця, але тут прямо дуже хочеться поділитись досвідом роботи.
Можливо, ти, той хто читає це, якраз обираєш компанію, або думаєш чи вийде в тебе, чи потягнеш, чи сподобається....ти спробуй, відчуєш як ти одразу потрапиш в вир нових знань, щирого спілкування з клієнтами і особистісного розвитку!

Підтримали: Kristina Tsurkan

Робота в «Бізнес-Конструктор» — однозначно мій найкращий досвід! З першого дня я відчула себе частиною команди, де кожен підтримує один одного і завжди готовий допомогти 🤝 Атмосфера дуже дружня, і це робить роботу ще більш комфортною.

Я пишаюся продуктом, який дійсно працює — і це надихає. Тут я постійно маю можливості для розвитку, що дуже важливо для мене.

Загалом, «Бізнес-Конструктор» — це місце, де можна бути собою, рости професійно і працювати з класними людьми)

Бізнес Конструктор це не просто компанія, це- комьюніті однодумців. Компанія де думка кожного має значення. Де твої ініціативи будуть не тільки вислухані, а і почуті. Компанія надає багато можливостей для професійного розвитку і реалізації своїх ідей.

Тому якщо ви хочете працювати в екологічній компанії і з продуктом який допомогає бізнесам ровиватись, ювелкам 😀

Дуже символічно пишу відгук в останні дні роботи в якості асистента СЕО. Я знала про Бізнес-Конструктор давно і навіть проходила тут навчання, тому коли стало питання пошуку нової роботи і я побачила вакансію куратора навчальних програм — я дуже швидко подала заявку, це було ідеальним варіантом для мене. Але через перші пару співбесід стався «поворот нє туда» і ось я вже майже 3 роки займаю посаду асистента СЕО :)

Це найзахопливіша моя історія: з точки зору досвіду, з точки зору задач, спілкування та труднощів. Можливо когось це розчарує, але це не та компанія, де ви будете ходити на пару зустрічей і решту дня сидіти в Тік-Тоці, задачі завжди є і процес постійно рухається, але як на мене — саме це і є показником успішної та "живої«компанії. Тут ніколи не буває нудно, ніколи не буває самотньо, ця команда — просто знахідка! Ми успішно витримали початок повномасштабного вторгнення і жодного разу не було думки здатися.

А зараз, після незабутнього досвіду у ролі асистента Кирила, я рухаюсь далі, і переходжу на позицію СОО однієї з наших компаній в Індонезії, трошки вихваляюся і даю вам живий доказ кар’єрних можливостей в Бізнес-Конструкторі :)

Якщо ви активна, ініціативна людина з жагою до розвитку та зростання — тут ви будете «у своїй тарілці»!

Хочу поділитись досвідом своєї роботи в команді. Зараз вже 5 місяць моєї роботи (разом з періодом адаптації) на позиції куратора у відділі навчання. Я дуже задоволена своїм власним самовідчуттям в команді і роботою вцілому. Адаптація була дуже легка, поступова. Задачі підключались і накопичувались послідовно і в мене був час у всьому нормально розібратись, опанувати і відпрацювати. Моментами мені здавалось, що адаптація проходить занадто легко, бо в мене ще залишався вільний час. Думаю тут зіграла велику роль команда. Всі завжди були на підхваті. Починаючі від тімліда Наташі і закінчуючи тими, хто був зі мною в команді. Тому всі мої питання одразу вирішувались та закривались. Зараз нічого не змінилось. Команда так само підстраховує і допомагає, якщо це необхідно. Рівень мого власного комфорту тут на 10/10.

Пішов 4-й місяць роботи на посаді менеджеру з продажів в БК. За цей період зрозумів чому значна частина команди працюють довгими роками, а не декілька місяців як в більшості компаній сфери інфобізу. Робочий процес організований, злагоджений та зрозумілий, а особливо цінно, що не перенасичений задачами. Мав досвід, коли після робочого дня не було сил навіть на особисте життя через захмарні плани та дуже високий робочий темп, але в БК на контрасті відчуваю, що майже й не напружуюсь=) Особливо важливо для мене бути гордим за свій продукт та не перейматися, що хтось з клієнтів буде негативити через неякісний сервіс(раніше це дуже отруювало зсередини). Загалом: колектив чудовий, компанія лояльна, зарплата влаштовує, а що ще треба для щастя!?

Я є частинкою команди «Бізнес-Конструктор», і хочу сказати, що про цю компанію хочеться розповідати всім і всюди 💙

«Бізнес-Конструктор» — виключно про екологічне середовище, про людей, про чудову ідею, про цінності та спільну місію. Місце де є можливість бути почутим, де величезна підримка від колективу, місце де є змога рости та розвиватись.

За досить не великий час у компанії, я зрозуміла, що я у правильному місці, та на вірному шляху.

Пам’ятаю, ще давно дивився виступи Кирила Куницького на просторах ютубу) тоді не замислювався, що за кілька років, так вийде, що я почну працювати в його компанії, яку знають на ринку України ось уже довгі роки)

Вже на моменті первинної зустрічі, щодо умов роботи з hr фахівцем, я зрозумів, що тут справді підхід, якого дуже мало де зустрінеш у компаніях👌

Сподобався і період адаптації: детально давали інформацію, про продукти компанії, цінності, історію організації та загальні цілі.

І ось 4 місяці, як я в команді професіоналів, які завжди мотивують і заряджають рухатися і розвиватися далі

І жодного разу я не пошкодував, що працюю тут

Працював в компанії майже 3 роки, тож є, що сказати: Бізнес-Конструктор — це не просто місце роботи, це спільнота, де кожен співробітник має можливість розвиватись та рости разом з компанією. Відмінна корпоративна культура, орієнтована на взаємодопомогу та зростання, створює атмосферу співпраці та взаєморозуміння. Як бізнес-консультант, я був частиною команди, де кожен був відданий ідеї робити найкращий продукт на ринку та підвищувати культуру підприємництва в Україні.

Робота в БК була постійним викликом, але це саме те, що зробило її настільки захоплюючою. Підтримка від колег та керівництва була невимовною. Відділ навчальних програм — це острівець експертності, підкріплений системним керівництвом Наталії, де кожен співробітник має можливість навчатися і вдосконалювати свої навички.

Моя робота в Бізнес-Конструкторі була дуже позитивною, і я пам’ятатиму цей час з гарними емоціями. Якщо ви шукаєте місце, де ви зможете не тільки розвиватись, але й бути частиною великої та дружньої спільноти, то Бізнес-Конструктор — ідеальний вибір.

Здається мене просто звільнили бо закрили відділ, ваканції методистів взагалі немає)

Підтримали: Vladyslav Stegantsev

Маю негативний досвід роботи методистом у даній компанії.По перше, ваш онбординг це жах. Люди мають напам’ять вивчить все про СЕО компанії, чи м він там займався та рік заснування компанії. Далі вивчити все про бізнес процеси та політику компанії. Далі вивчити всі пункти корпоративної культури компанії їх та більше 10 і треба саме назви. Єдине що пам’ятаю 10 из 100. Потім буде екзамен як у школі. Після чого тебе додають до чатів і ні з ким не знайомлять. Дають робити задачи без дедлайнів. Я шла працювати у відділ Changers, а мені сказали писати тайм коди до курсу СЕО для будівництва. Потім дали зробити презентації до лекції, це було добре. Тім лід яка у мене була, просто запитувала коли і шо я зробила, без трелло або чогось такого. Задачі були по різним групам в ТГ. Потім вона записала ТЗ у вигляді аудіо в телеграмі, і очікувала що я це прослухаю. Потім дала завдання перекласти чек лист. Я його переклала, а вона каже не треба ще його оформить. Я кажу як? Вона скидує лого компанії і каже сама придумай. Я це роблю вона каже все не так. Я питаю що саме, вона просто каже не так. Я кажу, давай в канві зроблю. Вона ок. Чекаю на корп канву, а її немає. Ну шо ж, роблю свою, роблю 2 варіант чек листа. Він знову її не підходить, і вона мене звільняє. На співбесіді я питала чи будуть на мене вішати додаткову роботу, наприклад придумувати дизайн. Мені сказали ні — у нас є дизайнер, він сам дасть шаблон. Тоді чому мій Тім Лід сказала шоб шаблон я видумувала сама. До того сама розмова з нею завжди була не приємною, вона мала криву посмішку, казала у нас тут не детский сад шоб когось водить за ручку. Дуже не професійна з її боку. Бо вона працює вже 7 років на 1 роботі і до цього ніде не працювала і навіть не знає шо таке крута компанія.

Головне, що тої корпоративної етики про яку вони так багато говорила немає. LinkedIn самого Кирила СЕО — теж немає, але він ллє воду про те що він знає, як працює бізнес. Але доказів немає, все на словах.
Він записує курс за 1 день, без підготовки, просто сідає і записує, мелить шо попало. Коли я казала шо так курси не пишуться — мені казали шо це поміняти не можна.

Підтримали: Vladyslav Stegantsev

Марія, ми дійсно приділяємо багато часу адаптації нових співробітників, для нас дуже важливо, щоб кожен співробітник компанії володів необхідною інформацією щодо компанії, корпоративної культури та наших продуктів.
Також в нас є 2 місяці випробувального терміну, на початку якого керівник зі співробітником узгоджують очікувані результати на цей період, що було і у вашому випадку.
Після знайомства з командою на спільному мітингу, ви були долучені до перших тестових задач групи наших компаній, але на жаль, по цим задачам не було очікуваного результата роботи, тому після двох тижнів роботи ми вирішили припинити нашу співпрацю, керівник надав вам зворотний звʼязок і ми погодили усі деталі.

Дуже шкода, що у вас залишились саме такі враження, адже наша компанія та Кирил Куницький вже більше 10 років працюємо над систематизацією компаній та кожен день отримуємо безліч позитивних коментарів, як від власників бізнесів, так і від топ-менеджерів.
Також для нас дуже важливо, щоб всередині нашої компанії всі процеси будувались за такими ж принципами, тому ми і приділяємо багато часу як даним процесам, так і іншим.

Проте ми хочемо ще раз побажати вам успіхів та знайти робоче місце, яке повністю буде відповідати вашим критеріям!

Я працюю у «Бізнес-Конструкторі» більше року. За цей час в мене склалося найкраще враження про компанію. Атмосфера в колективі дуже екологічна, гарна комунікація в команді.
Корпоративна культура на високому рівні!)Також для співробітників є різні бонуси та можливість кар’єрного зростання!) З точністю можу сказати, що у компанії працюють професіонали високого рівня)
Безпоосередньо рекомендую!)

«Бізнес-Конструктор» — чудове місце для самореалізації та розвитку своїх навичок. Майже рік роботи промайнув як один день. Компанія постійно запускає нові цікаві продукти та проєкти, команда розширюється, є багато можливостей для росту, тому сумувати тут точно не доведеться.

Тут зібралася потужна команда професіоналів і просто приємних людей, з якими в радість щодня працювати та долати будь-які виклики. Гарний менеджмент і постійна орієнтація на результат, що дуже мотивує.

Загалом, компанія перевершує очікування. Щиро рекомендую)

Працюю у компанії не так давно, пів року, та вже можу сказати, що на моєму досвіді це перша компанія, яку я готова 100% рекомендувати для співпраці.

Потратити в компанію не так просто і потрібно пройти багато етапів співбесіди, що може трішки здаватись не привабливим на старті та коли починаєш працювати, то розумієш, що такий «жорсткий» вибір потрібен для того, щоб потім працювати з екологічною та професійною командою.

Великий рівень корпоративної культури, яка не просто написана на папері, а щодня транслюється всіма керівниками та співробітниками. Враховуючи особистий травмуючий досвід попередніх компаній іноді досі дивуюсь і задаю питання «а що так можна було? можна працювати так в кайф?»
Також для мене значним показником є те, що значна кількість співробітників працює багато років (5,6,7 років).

Подобаються також запроваджені у компанії програми внутрішнього розвитку та можливості карʼєрного зростання.
В компанії є відкритість до нових ідей та ініціатив співробітників. Якщо ідея гарна, ти завжди отримаєш підтримку керівництва.

Важливим фактором є прозора система мотивації, своєчасна оплата та гарна система нематеріальної мотивації.

Загалом, працюючи в Бізнес-Конструктор я отримую не лише цікавий професійний досвід, а й можливість бути частиною сильного та дружнього колективу, що спільно працює на результат.

Бізнес-Конструктор — це дійсно крута та екологічна компанія, бо мені точно є з чим порівняти))))

Працюю в компанії з серпня 2019 року.

В компанію потрапив випадково.
На той момент працював у ЛІГА:ЗАКОН, ми приймали участь у саміті, який організовував «Бізнес-Конструктор» (далі Б.К.)
На саміті поспілкувався з співробітниками Б.К. дізнався чим займається компанія, побачив як вона це робить, та відправив своє резюме))

Пройшов 3 етапи співбесіди та потрапив у компанію.

З того моменту пройшов з компанією 2 кризи: 1 — короновірус 20го року; 2 — початок повномасштабного вторгнення.

І в першому і в другому випадку, компанія швидко адаптувалася до змін, та давала впевненість у тому, що ми точно знаємо куди йти та що це дасть, як теоретично, так і практично.

На практиці побачив, як власник компанії використовує ті інструменти, яким вчить клієнтів, та до яких результатів це приводить.

З досвіду, Б.К. це компанія в якій дуже багато можливостей для росту.
Якщо можеш дати цінність, тобі будуть сприяти у тому, щоб ти міг це зробити.

Щоб не розписувати кілометри тексту, коротко скажу про те, що те одна з найтиповіших компанії, для тих хто не стоїть на місці та розвиває свої скіли.

З мінусів:
— високий поріг входу, якщо ми говоримо про необхідний рівень навичок для роботи
— достатньо високий рівень вимог до ефективності

Це може бути як мінусами, так і плюсами, кожен дивиться зі своєї позиції.

З плюсів:
— крута корпоративна культура
— команда експертів у яких завжди є чому повчитися
— потужний продукт
— амбіційні стратегічні цілі компанії
— можливості для росту

Якщо коротко, Б.К. — для тих хто хоче знайти роботу де можна не тільки працювати, а знаходити друзів, розвиватися, та відчувати що твоя робота є цінною для клієнтів.

Коротче, якщо не ускладнювати — компанія топчик, рекомендую)))

Підтримали: Alona BaibakKristina Tsurkan

Вітаю! Хочу поділитись негативним досвідом.
На перший погляд мала приємну розмову з сорсером Anna Yakovenko та рекрутеркою, коли в компанії з’явилася вакансія Рекрутера.
У минулому мала можливість навчатись в компанії за програмою від бізнес-конструктора у 2017 році і була дуже задоволена можливістю познайомитись та пройти співбесіду.

На співбесіді з рекрутером я розпитувала, як саме вони повідомляють про результати співбесіди.
Рекрутерка завірила мене, що вони дуже порядні та відповідають всім.

Після тижневого мовчання я звернулася до сорсера Анни, оскільки ми домовились тримати зв’язок через неї.
Проте, на жаль, схоже, що, як і більшість не дуже порядних компаній, мене просто ігнорують.
Мабуть в період війни компанія це вважає нормою.
Важко зрозуміти таку дивну поведінку.
Я не очікувала, що саме ця компанія долучиться до списку тих, які ігнорують кандидата після двох етапів співбесід, особливо на позиції рекрутера.

Дякую, «Бізнес-конструктор», ви допомогли мені не зробити помилки, бо я маю інший підхід до роботи та не ігнорую людей. .
Завдяки вашій байдужості я зрозуміла, що ви не та компанія, яку я шукала.
Успіхів вам!

Підтримали: Maria Ponomarenko

Ольга, нам дуже шкода, що сталась така ситуація і ви не отримали своєчасний зворотній зв‘язок.
Ми цінуємо час наших кандидатів, тому по результатам всіх етапів співбесід надаємо фідбек.

Але на жаль, під час коммунікації з вами дійсно сталась така ситуація. Наш рекрутер вже зв’язалась з вами, щоб більш детально обговорити цей момент, також ми з вами домовились про рекомендацію вашої кандидатури для інших вакансій нашої рекрутинговою агенції «Wanted».
Сподіваємось, що нам вдалось повністю залагодити цю ситуацію, і у вас залишаться тільки позитивні враження від компаніі.
Також ми пропрацювали цей процес, щоб в майбутньому більше не виникало схожих ситуацій.

Ще раз хочемо вибачитись, і дякуємо за ваш відгук!

Пропрацював тут майже 2 роки і мушу сказати що це одна з кращих компаній в яких я працював. Дружній, сімейний колектив, класні копоративи і компанія думає про розвиток своїх працівників. Загалом рекомендую Бізнес Конструктор як компанію.

Підтримали: Kristina Tsurkan

Запросили на співбесіду у ролі помічника керівника. Рекрутер НЕ попередила жодного із кандидатів, що це буде групова співбесіда і що потрібно буде «продати себе» і показати наскільки ти краще підходиш ніж усі інші... В основному стратегія зрозуміла, але про такі види співбесід рекрутери «серйозних» компаній попереджають заздалегіть, щоб люді які не почувають себе комфортно у таких ситуаціях не тратили на це свій час.
Відділ HR був ввічливий, але ще потребує вдосконалень, так як враховує тільки власні прерогативи.

Сложилось впечатление, что в компании Бизнес Конструктор просто тренируют своих HR. Объясню почему. Вакансия веб-дизайнера висит еще с сентября месяца. До этого на собеседование ходили знакомые, с разными уровнями по знаниям и требованиями по зп. Никто из них не подошел и всем давали очень забавные отказы. Знакомая HR поделилась секретом, что компании иногда так тренируют своих менеджеров. Бесплатно, удобно+реальный опыт.

Підтримали: Oleksandr ZorinAlex Fogol

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.