Вітаю! Хочу залишити відгук про досвід з компанією. Домовились ознайомчу співбесіду, співбесдіа була максимально приємною. Класно поспілкувались, настрій піднесений. Наче все було ок. Казали, що в мене класна навчальна робота після курсів, прям все по канону. Всьому навчають, все френдлі, все супер клас в компанії, не токсична. Компанія попередньо дуже сподобалась. Але відгуку після співбесіди в зазначений термін немає. Після нагадування про себе отримала повідомлення. «На жаль, вимушені відмовити.
Є певні базисні знання в РМ, однак немає розуміння саме сфери IT, процесів.» — Це дійсно аргумент, згодна.
«Зарплатні очікування завищені відносно знань та відсутності досвіду.» — про їх пропозицію мови не було, хоча був метч на Джінні, писало, що співпадає. Але в мене спитали про мої очікування. Однак я підкреслила, що готова розглянути пропозиції, які нижче.
А тепер найцікавіше «Відносно практичної роботи на курсі, то робота дійсно виконана гарно, однак є сумніви щодо самостійного виконання.» — Сумніви? Звідки? В мене нічого не спитали по роботі. Змоги довести це не було навіть. Технічних питань не було, тому що це ознайомча і рекрутер не сильно розбирається. Я була готова прокоментувати будь що в моїй навчальній роботі. Хоча не спитавши навіть, зробили висновок, що за мене її писав хтось інший? Як на мене це було безпідставно.
Доброго дня, Маріє!
Щиро дякуємо за ваш відгук. Ми постійно працюємо над тим, щоб забезпечити високий рівень комунікації. У вашому випадку спілкування з рекрутером відбулося 21 червня 2024 року о 16:00 (п’ятниця), а зворотний зв’язок ви отримали 26 червня 2024 року (вівторок).
Ми високо цінуємо наших співробітників і забезпечуємо дотримання робочого графіка та часу для відпочинку. Оскільки субота та неділя є вихідними днями, надання фідбеку протягом
Щодо вашої практичної роботи: вона дійсно виконана відповідно до вимог, що було відзначено рекрутером. Однак, під час інтерв’ю виникла певна плутанина щодо технологій, а також було відзначено недостатній досвід у деяких напрямках, що й вплинуло на загальну оцінку.
Ми завжди з повагою ставимося до наших кандидатів і цінуємо їхній час та зусилля. Ще раз дякуємо за ваш зворотний зв’язок!
Працюю в компанії вже більше року.
Не дивлячись на розмір компанії — тут була культивована своя лагідна корпоративна культура, затишна атмосфера при чудовому балансі з інтересними та інколи гарячими проєктами).
У багатьох місцях компанія йде на поступки.
Надає прозоре зростання.
Конкурентну компенсацію.
І, чудовий та цікавий досвід.
Всім вдячний
Дуже задоволений працювати у команді BuildApps.
Максимально відкритий колектив дає змогу легко зайти на проект, отримати поміч або знайти кращі рішення з колегами.
Команда весь час покращує свої навички та запроваджує нові технології у проект, що дає змогу весь час зростати як спеціаліст та на практиці випробовувати нове у сфері IT.
Вдячний керівництву за розуміння та допомогу у цей складний військовий час.
Окреме дякую ПМ Татьяні за розважальну программу на english day.
Працюю в компанії вже майже рік.
Від початку і до теперішнього часу маю можливість працювати з цікавими проектами.
Команда працює злагоджено, завдяки затишній робочій атмосфері.
Можна виділити:
— є достатньо широкий стек технологій розробки, що означає як наявність комфортних умов для старту співпраці, так і можливість отримати нові знання.
— високий рівень уваги до якості коду та кінцевого продукту дозволяє апнути хард-скілзи, за що окрема подяка за увагу від лідів.
— можливість спілкуватися з людьми з інших проектів та ділитися/отримувати необхідну експертизу.
— практикується багатосторонній розвиток спеціаліста (кожні пів року плануються глобальні цілі)
— можна отримати фідбек від тімейтів, який допомагає ставати кращим
— пропонуються різні плюшки, спектр яких розширюється (типу ведення ФОП та ін.).
— flexible графік з урахуванням ковід/війна/відключення світла
Окрім згуртованого та замотивованого колективу можна виділити увагу та підтримку керівництва до потреб співробітників, особливо це відчувалося в періоди коли «sh*t happens», які траплялися дуже часто в 2021/2022 році. Компанія — фанати свого діла з якою приємно вести справи!
BuildApps — це чудова прогресивна компанія з професіоналами своєї справи. Завжди відчуваєш підтримку колектива, маєш цікаві таски і таким чином професійно зростаєш та прокачуєш софт скіли.
Tatiana Dorosh
Project Manager13 October 21:47
Працюю в компанії 3 місяці, щойно успішно перейшла від трейні до джуна. Наразі все подобається.
Робота — всього дуже багато, як для недавнього джуна. Мені цікаво не тільки освоювати нові знання, але й покращувати особистий тайм менеджмент, розвивати гнучкість та вчитися, вчитися, вчитися..
Команда — прекрасні люди та професіонали своєї справи. Сіньйори/мідли відкриті, пояснюють, дають зворотній зв’язок та навчають молодших. Приємно працювати в такому колективі.
Керівництво — тут окремий респект. Це люди які вкладають в якісь, а не кількість. Уважно ставляться до підлеглих, вкладають в нас, відкриті до пропозицій і створюють хорошу атмосферу.
Якщо ти відкритий, активний, не боїшся визовів, можливо інколи труднощів — тоді велкам. Хто звик до зони комфорту, все давно знає, не бажає вчитися, то це явно не до нас.
Маю честь працювати в BuildApps.
1. Велика кількість різноманітних і цікавих проектів з новітнім стеком технологій.
2. Компанія створює середовище з якого зовсім не хочеться вийти, дружній коллектив який може навчити і допомогти за потреби.
3. Багато плюшок, які в інших компаніях ви точно не отримаєте!
4. Перекваліфікація, переоцінка кваліфікації,...
Чудова компанія!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
7 відгуків
RSS