7 грудня 2016 18:23
Немає ніякої чіткості у співбесіді, усе затягується. Після виконаного тестового завдання усе тягнулося більше ніж на 2 тижні. На пуші з моєї сторони різон завжди був один: «замовник ще не дав фідбеку». В кінці-кінців сказали, що тестове сподобалось і буде дискас, але усе продовжилось в тому ж дусі та затягнулось ще на пару днів, потім ніякого дискасу не відбулося, а вони сказали, що вже віддалену роботу не розглядають, тільки локально :)
Все правильно. Brightgrove не outsourcing. Конкретные люди под конкретные задачи. ЗП соответственно. Я к примеру ждал 2 месяца что бы мою кандидатуру утвердили. И сейчас могу только сказать огромное спасибо за предоставленную возможность. Люблю эту компанию и ее отношение к людям.
Здравствуйте, Андрей.
Спасибо за отзыв, мы приняли Ваше мнение к сведению.
К сожалению, часто мы зависим от решений, которые принимает клиент, и не можем на них повлиять. Со своей стороны мы приложим максимум усилий, чтобы сделать этот процесс более простым и прозрачным для кандидатов и избежать повторения таких ситуаций в дальнейшем.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.